🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کبودرآهنگ استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کبودرآهنگ استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  2. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  3. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  5. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26380.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

گوگل برای مدیریت زمان استفاده از گوشی چندین اپ خلاقانه منتشر کرد

گوگل به عنوان بخشی از برنامه تندرستی دیجیتال (Digital Wellbeing) خود چندین اپلیکیشن آزمایشی و خلاقانه را برای مدیریت زمان استفاده از گوشی و برقراری توازن بین تکنولوژی و زندگی منتشر کرده است. سایت Android ...

گوگل به عنوان بخشی از برنامه تندرستی دیجیتال (Digital Wellbeing) خود چندین اپلیکیشن آزمایشی و خلاقانه را برای مدیریت زمان استفاده از گوشی و برقراری توازن بین تکنولوژی و زندگی منتشر کرده است.

سایت Android Police گزارش می کند که گوگل چندین اپلیکیشن آزمایشی برای تندرستی دیجیتال در پلی استور منتشر کرده است. اولین اپلیکیشن Unlock Clock نام داشته و با نمایش تعداد دفعات - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کبودرآهنگ استان همدان - باز کردن قفل صفحه در - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کبودرآهنگ استان همدان - روز، - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کبودرآهنگ استان همدان - به کاربر یادآوری می کند تا زمان استفاده از گوشی را مدیریت کند. این اپ در واقع یک والپیپر زنده است و - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کبودرآهنگ استان همدان - پس از نصب می توان آنرا در Google Wallpapers به عنوان تصویر پس زمینه انتخاب کرد.

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کبودرآهنگ استان همدان

اپلیکیشن بعدی Post Box نام داشته و در نحوه دریافت نوتیفیکیشن ها تغییراتی ایجاد می کند. به کمک این اپ می توان در روز یک یا حداکثر 4 زمان را برای دریافت همه نوتیفیکیشن ها تعیین کرد. کاربر می تواند در صورت نیاز همه نوتیفیکیشن ها را به کمک گزینه «I need to see my notifications now» در هر زمانی ببیند.

اپلیکیشن بعدی گوگل برای تندرستی دیجیتال Morph نام گرفته و در واقع یک لانچر است که اپ ها را با توجه به ساعت یا مکان کاربر نمایش می دهد. این اپ قابلیت مشخص - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کبودرآهنگ استان همدان - کردن محل کار و منزل - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کبودرآهنگ استان همدان - و همچنین روزهای تعطیل (Holiday) برای وقت گذرانی بیشتر با عزیزان را دارد.

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کبودرآهنگ استان همدان

گوگل برای اینکه وقت بیشتری را به صحبت کردن با دیگران اختصاص دهید، - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کبودرآهنگ استان همدان - اپلیکیشن We Flip را توسعه داده است. با این اپ کاربر و دوستانش وارد یک پارتی شده و تعداد دفعات باز کردن قفل صفحه اندازه گیری می شود. اگر یکی از اعضای گروه - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کبودرآهنگ استان همدان - قفل گوشی - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کبودرآهنگ استان همدان - خود را باز کند، پارتی متوقف شده و اعضای گروه خلاصه عملکرد خود را می بینند. این اپ قابلیت جالبی برای افراد متقلب دارد که تعداد دفعات نگاه کردن کاربر به گوشی را هم ثبت می کند.

آخرین اپلیکیشن در برنامه تندرستی دیجیتال آزمایشی گوگل، Desert Island نام دارد. - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کبودرآهنگ استان همدان - این اپ برای تمرکز کردن روی برنامه های ضروری برای کارهای خاص در زمان مشخصی از روز توسعه داده شده است. کاربر می تواند نهایتاً 7 اپ - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کبودرآهنگ استان همدان - ضروری را انتخاب کرده و در طول 24 ساعت فقط - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کبودرآهنگ استان همدان - از آنها استفاده کند.

تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کبودرآهنگ استان همدان

البته امکان استفاده از تمام اپ های موبایل همچنان وجود دارد ولی اپلیکیشن Desert Island تعداد دفعات استفاده از آنها را ثبت کرده و در گزارش نهایی خود به کاربر نشان می دهد. این اپ نیز مثل اپ Morph یک لانچر بوده - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کبودرآهنگ استان همدان - و به دلیل تغییر هوم اسکرین گوشی، ممکن - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کبودرآهنگ استان همدان - است کاربران را از استفاده کردن از آن منصرف کند.

گوگل می خواهد با توسعه برنامه های تندرستی دیجیتال خود که جنبه آزمایشی دارند، برنامه نویسان را تشویق به توسعه اپ های تندرستی دیجیتال کند. غول موتورهای جستجو - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کبودرآهنگ استان همدان - می گوید - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر کبودرآهنگ استان همدان - با همکاری تعداد بیشتری از کاربران در این برنامه، می توان تکنولوژی های بهتری را برای کاربران ساخت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone