🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر نقده استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر نقده استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا مکش و قدرت جاربرقی بیش از اندازه شده است؟
    پاسخ: در این موارد بهتر است جاروبرقی را خاموش کند زیرا این اتفاق فشار زیادی را برای موتور ایجاد می کند و باعث سوختن یا خراب شدن آن می شود.
  2. سوال: جاروبرقی بیش از حد صدا دار دلیل چیست؟
    پاسخ: صدای بیش از حد جاروبرقی میتواند مربوط به خرابی موتور و بلبرینگ و برد باشد.
  3. سوال: علت سوختن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور جاروبرقی میتوان به نوسانات برقی و مکش آب یا رطئوبت در جاروبرقی اشاره کرد.
  4. سوال: علت خرابی دیگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد زباله در جاروبرقی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  5. سوال: دلیل سوختن برد در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مهمترین قطعه در جاروبرقی برد است. خرابی در قسمت های مختلف اتصالی یا نوسانات برقی باعث سوختن آن می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37905.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

چین با کمک هوش مصنوعی ۶ میلیارد سوسک در سال پرورش خواهد داد

شاید از نظر برخی کاربران سوسک‌ها، موجودات چندش آوری به نظر بیایند اما از این حشرات در ساخت فرآورده‌های دارویی استفاده‌های زیادی می‌شود. شاید به همین خاطر است که کشور چین قصد دارد در ساختمان ...

شاید از نظر برخی کاربران سوسک‌ها، موجودات چندش آوری به نظر بیایند اما از این حشرات در ساخت فرآورده‌های دارویی استفاده‌های زیادی می‌شود. شاید به همین خاطر است که کشور چین قصد دارد در ساختمان های مخصوصی، ۶ میلیارد سوسک پرورش دهد. قرار است از این سوسک‌ها در تولید یک معجون سلامتی استفاده شود که می‌تواند بیماری‌های تنفسی، معدوی  و ... را درمان کند.

تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر نقده استان آذربایجان غربی

به گزارش روزنامه‌های چینی، فضای اختصاص - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر نقده استان آذربایجان غربی - داده شده به این پروسه، ساختمانی چند طبقه به اندازه‌ی ۲ زمین ورزشی بوده که تمامی اتاق‌های آن قفسه بندی شده - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر نقده استان آذربایجان غربی - و در کنار این قفسه ها ظروفی حاوی آب و غذا قرار داده شده است.

این مکان‌ها در طول سال، گرم، مرطوب و تاریک خواهند بود تا سوسک‌های بتوانند در آن به راحتی زاد و ولد کرده و زنده بمانند. بدین وسیله این ساختمان‌ها به زندانی همیشگی برای سوسک‌ها بدل خواهند شد که قادرند همگی ‌آنها را از بدو تولد تا پایان زندگیشان - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر نقده استان آذربایجان غربی - نگه داشته و جمعشان کنند.

تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر نقده استان آذربایجان غربی

این توصیف‌ها صحنه‌ای از - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر نقده استان آذربایجان غربی - فیلم ماتریکس که - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر نقده استان آذربایجان غربی - در آن ماشین‌ها به پرورش انسان‌ها می‌پرداختند را در ذهن کاربران تداعی می‌کند.

قرار است در هر متر مربع از این ساختمان‌ها ۲۸ هزار سوسک زندگی کنند و وظیفه نگهداری، دریافت و تحلیل اطلاعات از این - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر نقده استان آذربایجان غربی - مکان‌ها بر عهده‌ی هوش مصنوعی خواهد بود.

تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر نقده استان آذربایجان غربی

اطلاعات دریافت شده از این ۶ میلیارد سوسک که به ۸۰ طبقه‌بندی مختلف تقسیم می‌شوند، بسیار مهم خواهند بود چرا که هم اکنون ۴۰ میلیون نفر در چین از سوسک‌های له - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر نقده استان آذربایجان غربی - شده برای معجون‌های سلامتی به خصوصی بهره می‌گیرند که شبیه به چای بوده و مزه‌ای مانند ماهی‌ شیرین شده دارند.

تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر نقده استان آذربایجان غربی

حال کارشناسان دو - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر نقده استان آذربایجان غربی - احتمال عجیب ناگوار برای پایان کار این ۶ میلیارد سوسک - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر نقده استان آذربایجان غربی - در نظر گرفته‌اند. آنها معتقدند که ممکن است پرورش این سوسک‌ها موجب شوند که حشرات یاد شده یک پله در سیر تکاملی‌شان بالاتر رفته و سوسک‌های عظیم الجسه به وجود بیاید. از طرف دیگر احتمال دارد این ۶ میلیون سوسک بتوانند از ساختمان های یاد شده فرار کنند و بلایی طبیعی را به وجود آورند - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر نقده استان آذربایجان غربی - که - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر نقده استان آذربایجان غربی - هردو این ادعا‌ها بیشتر به فیلم‌های علمی تخیلی شبیه - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر نقده استان آذربایجان غربی - است تا واقعیت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone