🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی الجی در شهر ماسال استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی الجی در شهر ماسال استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و وظیفه کمپرسور در کولر گازی چه می باشد؟
    پاسخ: کمپرسور در واقع اصلی ترین قطعه داخل کولرگازی به شمار می آید که انواع مختلف اسکرول، پیستونی و روتاری دارد و بدون وجود آن عملا کولرگازی کار نمی کند.
  2. سوال: چه ضمانتی برای خدمات ارائه شده وجود دارد؟
    پاسخ: بله؛ تمام تعمیراتی که توسط تکنسین ما انجام شود دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  3. سوال: چرا کولرگازی من باد سرد ندارد؟
    پاسخ: عدم سرمایش کافی شاید از مشکلات رایج در کولرگازی باشد که مشکلی است که نیاز به بررسی تخصصی توسط تکسین دارد.
  4. سوال: آیا هزینه تعمیرات مقدار تعیین شده ای دارد؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات بعد از بررسی اولیه توسط تکنسین برای شما اعلام خواهد شد و هیچ هزینه اضافی را در بر نخواهد داشت.
  5. سوال: نقش و وظیفه موتورفن در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: موتور فن هماهنطور که از اسمش مشخص است وظیفه کنترل فن و جریان هوا را دارد و معمولا دو مدل موتورفن (مربوط به یونیت خارجی و داخلی ) در کولرگازی بکار برده می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12029.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

تولید انبوه فناوری شارژ سریع ۲۰۰ واتی شیائومی احتمالا اواسط ۲۰۲۲ شروع می‌شود

فناوری شارژ سریع ۲۰۰ واتی شیائومی که با نام Hypercharge شناخته می‌شود، احتمالا تولید انبوه خود را از سال آینده آغاز خواهد کرد و انتظار می‌رود برای اولین بار شاهد حضور چنین فناوری در پرچمدارهای ...

فناوری شارژ سریع ۲۰۰ واتی شیائومی که با نام Hypercharge شناخته می‌شود، احتمالا تولید انبوه خود را از سال آینده آغاز خواهد کرد و انتظار می‌رود برای اولین بار شاهد حضور - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر ماسال استان گیلان - چنین فناوری در پرچمدارهای این غول فناوری چینی باشیم.

گزارش جدید ارائه شده از چین نشان - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر ماسال استان گیلان - می‌دهد که فناوری Hypercharge شیائومی از ژوئن - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر ماسال استان گیلان - ۲۰۲۲ به تولید انبوه می‌رسد. این - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر ماسال استان گیلان - فناوری نوآورانه احتمالا در یکی از گوشی‌های پرچمدار - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر ماسال استان گیلان - شیائومی عرضه خواهد شد که طبق برخی گزارش‌ها می‌تواند «می ۱۲ اولترا» باشد.

شیائومی در خرداد ماه از فناوری شارژ سریع خود تحت عنوان Hypercharge رونمایی کرد. شیائومی برای نشان دادن فناوری جدید خود از یک گوشی «می ۱۱ پرو» با باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت استفاده کرد و نتایج آن نشان داد که این فناوری در یک رکورد جهانی جدید، فقط در ۸ دقیقه قادر به شارژ کامل این دستگاه است. از سوی دیگر فناوری شیائومی همچنین از شارژ بی‌سیم ۱۲۰ وات استفاده می‌کند که آزمایش آن نیز با می ۱۵ پرو مشخص کرد که - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر ماسال استان گیلان - این - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر ماسال استان گیلان - فناوری در مدت زمان ۱۵ دقیقه به صورت کامل گوشی کاربران را شارژ خواهد کرد.

تعمیرات کولر گازی الجی در شهر ماسال استان گیلان

پس از نمایش شارژ ۲۰۰ واتی شیائومی در خرداد، سوالات مهمی درباره این فناوری پیش آمد و همچنین نشان داده شد که از استانداردهای نظارتی چین برای طول عمر باتری پیشی گرفته و در ۸۰۰ دور شارژ کامل باتری فقط ۲۰ درصد از طول عمر باتری می‌کاهد.

در حال حاضر این نگرانی وجود دارد که آیا فناوری شارژ سریع - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر ماسال استان گیلان - شیائومی در سایر دستگاه‌های خارج از خانواده می نیز قابل استفاده خواهد بود یا خیر. به نظر می‌رسد شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر ماسال استان گیلان - موبایل و سازندگان لوازم جانبی به فناوری‌های شارژ سریع جدید روی آورده‌اند. تولیدکنندگان - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر ماسال استان گیلان - به ارائه مرزهای جدیدی برای سرعت شارژ ادامه می‌دهند و حتی به زودی ممکن است - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر ماسال استان گیلان - رکوردهای جهانی برای شارژ با سیم‌ و بی‌‌سیم از سوی شیائومی شکسته شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone