🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی گری در شهر خلخال استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی گری در شهر خلخال استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی نشت آب دارد؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی می تواند به دلیل خرابی پمپ درین، گرفتگی لوله فاضلاب، رطوبت بیش از حد محیط و .. باشد.
  2. سوال: نقش و وظیفه کنتاکتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بخشی از سیستم تهویه هوا است که کار آن کنترل جریان برق می باشد.
  3. سوال: اواپراتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کویل اواپراتور تقریبا مشابه کندانسور می باشد و در واقع به عنوان سیم پیچ تبخیرکننده وجود دارد.
  4. سوال: دلیل قطعی و اتصالی در فیوز کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مصرف بالای انرژی که باعث این اتفاق می شود به سبب های متفاوت روی می دهد . کافی است فیلتر هوای شما مسدود شده باشد که در این حالت دستگاه برای کاهش پیدا نکردن راندمان خود انرژی بیشتری صرف انجام کار خود می کند.
  5. سوال: آیا هزینه تعمیرات را میتوان به صورت نقدی پرداخت کرد؟
    پاسخ: بله؛ شما می توانید علاوه بر پرداخت شتابی هزینه تعمیرات را به صورت نقدی پرداخت کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12023.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

مدل بزرگتر آی‌مک احتمالا با چیپ M1X سال آینده میلادی از راه می‌رسد

گزارشی تازه می‌گوید مدل بزرگتر آی‌مک M1 نه در سال ۲۰۲۱ بلکه در سال ۲۰۲۲ به بازار می‌آید. یکی از دلایل این اتفاق می‌تواند کمک به افزایش فروش مک‌بوک پرو بعدی باشد که احتمالا با ...

گزارشی تازه می‌گوید مدل بزرگتر آی‌مک M1 نه در سال ۲۰۲۱ بلکه در سال ۲۰۲۲ به بازار می‌آید. یکی از دلایل این اتفاق می‌تواند کمک به افزایش فروش مک‌بوک پرو بعدی باشد که احتمالا با تراشه M1X به بازار خواهد آمد.

طبق اعلام یک منبع آگاه با نام کاربری dylandkt، اگر اپل آی‌مک و مک‌بوک پرو بعدی را به‌صورت همزمان معرفی - تعمیرات کولر گازی گری در شهر خلخال استان اردبیل - کند، نمی‌تواند روی - تعمیرات کولر گازی گری در شهر خلخال استان اردبیل - فروش حداکثری هر دو محصول مانور دهد - تعمیرات کولر گازی گری در شهر خلخال استان اردبیل - و توجهات را جلب کند. این شرکت احتمالا آی‌مک M1 را به همین دلیل با فاصله زمانی نسبت - تعمیرات کولر گازی گری در شهر خلخال استان اردبیل - به مک‌بوک‌های M1 معرفی کرد.

با این حساب، به نظر می‌رسد که - تعمیرات کولر گازی گری در شهر خلخال استان اردبیل - کاربران همچنان باید برای خرید کامپیوتر دسکتاپ بزرگتر اپل منتظر بمانند یا مک‌بوک پرو M1X را به یک مانیتور اکسترنال وصل کنند و تجربه مشابهی داشته باشند. این منبع آگاه قبلا گفته بود که اپل در سه‌ماهه چهارم ۲۰۲۱ از مک مینی M1X رونمایی می‌کند.

تعمیرات کولر گازی گری در شهر خلخال استان اردبیل

اگر گزارش امروز درست باشد، می‌توانیم حدس بزنیم که عرضه نسخه بزرگتر آی‌مک به خاطر شباهت سخت‌افزاری با مدل‌های مک‌بوک پرو M1X به تاخیر افتاده است. پیش‌تر در گزارشی گفته شده بود که نسخه بزرگ‌تر کامپیوتر آل-این-وان اپل ممکن است با تراشه M2X به بازار بیاید.

در حال حاضر مشخص نیست که تراشه M2X چه فرقی با M1X دارد و آیا هر دو تراشه یکی هستند و صرفا از آن‌ها با نام متفاوتی اسم برده شده - تعمیرات کولر گازی گری در شهر خلخال استان اردبیل - یا خیر. ولی بعید به نظر می‌رسد که اپل در مدل بزرگتر آی‌مک از تراشه قدرتمندتری نسبت به نسخه بعدی مک‌بوک پرو استفاده کند - تعمیرات کولر گازی گری در شهر خلخال استان اردبیل - و احتمالا این کامپیوتر با همان تراشه M1X از راه می‌رسد.

کوپرتینویی‌ها احتمالا - تعمیرات کولر گازی گری در شهر خلخال استان اردبیل - در حال حاضر مشغول کار روی - تعمیرات کولر گازی گری در شهر خلخال استان اردبیل - تراشه M2 هم هستند که انتظار داریم در - تعمیرات کولر گازی گری در شهر خلخال استان اردبیل - مک‌بوک ایر ۲۰۲۲ در نیمه دوم سال آینده به‌کار گرفته شود. تراشه M2 به احتمال زیاد با لیتوگرافی تراشه A15 بایونیک - تعمیرات کولر گازی گری در شهر خلخال استان اردبیل - ساخته خواهد شد. یعنی می‌توانیم انتظار داشته باشیم - تعمیرات کولر گازی گری در شهر خلخال استان اردبیل - که توان و بهینگی مصرف انرژی آن نسبت به تراشه M1 کمی - تعمیرات کولر گازی گری در شهر خلخال استان اردبیل - بهتر باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone