🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کرال در شهر سنقر استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کرال در شهر سنقر استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  4. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12030.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

ویژگی‌های جذاب پلیر VLC که پیش از این نمی‌دانستید

پلیر قدرتمند VLC از بیست سال پیش به عنوان یک پلیر چند رسانه‌ای کراس‌پلتفرم و متن‌باز برای سیستم‌های عامل گوناگون توسعه داده شد. این پلیر نه تنها رایگان، سبک و سریع است، بلکه می‌توانید از ...

پلیر قدرتمند VLC از بیست سال پیش به عنوان یک پلیر - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر سنقر استان کردستان - چند رسانه‌ای کراس‌پلتفرم و متن‌باز برای سیستم‌های عامل گوناگون توسعه داده شد. این پلیر نه - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر سنقر استان کردستان - تنها رایگان، - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر سنقر استان کردستان - سبک و سریع است، بلکه می‌توانید از - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر سنقر استان کردستان - آن برای اجرای انواع - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر سنقر استان کردستان - فایل‌هایی که آسیب - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر سنقر استان کردستان - دیده‌اند و ناقص و یا حتی ناتمام هستند استفاده کنید. یکی از دلایلی که انتظار - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر سنقر استان کردستان - مشاهده قابلیت‌های متنوع را از برنامه‌های پلیر نداریم به انتظاراتمان برمی‌گردد. طبیعتا همین که بتوانیم ویدیوهای مختلف را با استفاده از این برنامه‌ها پخش کنیم برایمان کفایت می‌کند. 

شاید جالب باشد بدانید که به پلیر - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر سنقر استان کردستان - VLC لقب چاقوی سوییسی پخش کننده‌های چندرسانه‌ای را داده‌اند. اگر از VLC تنها برای دیدن دی‌وی‌دی‌ها - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر سنقر استان کردستان - و یا گوش دادن به سی‌دی‌‌ها استفاده می کنید، باید بگوییم که - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر سنقر استان کردستان - هنوز با این پلیر قدرتمند به خوبی آشنا نیستید. با کمی جستجوی عمیق در - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر سنقر استان کردستان - پخش‌کننده VLC - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر سنقر استان کردستان - می‌توانید تعدادی از - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر سنقر استان کردستان - ویژگی‌های باور نکردنی این پلیر را پیدا کنید. برای مثال پلیر VLC به - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر سنقر استان کردستان - شما اجازه می‌دهد - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر سنقر استان کردستان - قسمتی از ویدیو یا فایل صوتی مورد نظرتان را ضبط و ذخیره کنید. این یعنی شما دیگر نیازی به Trim‌ کردن یا بریدن ویدیو مورد نظرتان ندارید. می‌توانید به راحتی آن را ضبط و سپس استفاده کنید. همیشه گذاشتن واترمارک/لوگو روی ویدیوها به برنامه‌های مخصوص نیاز دارد. اما با استفاده از پلیر VLC نه تنها می‌توانید به کناره‌های ویدیوهایتان واترمارک اضافه کنید، بلکه این قابلیت را دارید تا نام منبع را به صورت متنی گوشه ویدیو بنویسید.

این تمام ویژگی‌های پلیر VLC نیست. انواع و اقسام افکت‌های مختلف در این برنامه قرار داده شده. می‌توانید - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر سنقر استان کردستان - آن‌ها را انتخاب و به راحتی روی ویدیوهایتان اعمال کنید. حتی این اجازه را دارید تا یک فریم ویدیو را تبدیل به یک پازل کنید تا برای چند دقیقه‌ای سرگرم حل کردنش شوید. همچنین - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر سنقر استان کردستان - شما می‌توانید از سورس‌های دیگری مانند یوتیوب ویدیوهایتان را در قالب پلیر VLC تماشا کنید. این پلیر حتی به شما اجازه می‌دهد مجموعه پادکست‌هایتان را به آن منتقل کرده و سپس از طریق همین برنامه به آن‌ها گوش دهید. همراهمان باشید تا نگاهی به این ویژگی‌ها بیاندازیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone