🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کرال در شهر شهرضا استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کرال در شهر شهرضا استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  4. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  5. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12021.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

پی‌سی گیمینگ ولو Steam Deck با محدود کردن فریم ریت، شارژدهی را افزایش می‌دهد

چند وقت پیش ولو از پی‌سی گیمینگ قابل حمل خود به نام Steam Deck با سخت افزاری قدرتمند رونمایی کرد. حالا این کمپانی گفته این کنسول به یک حالت محدودیت فریم ریت مجهز می‌شود تا ...

چند وقت پیش ولو از پی‌سی گیمینگ قابل حمل خود به نام Steam Deck با سخت افزاری قدرتمند رونمایی - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر شهرضا استان اصفهان - کرد. حالا این کمپانی - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر شهرضا استان اصفهان - گفته این کنسول به یک حالت - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر شهرضا استان اصفهان - محدودیت فریم ریت مجهز می‌شود تا برای افزایش شارژدهی باتری، فریم ریت را - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر شهرضا استان اصفهان - کاهش دهد.

برای مثال اگر در حال اجرای یک بازی باشید - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر شهرضا استان اصفهان - که نیاز چندان به پاسخگویی بصری سریع ندارد، می‌توانید با این قابلیت برای مدت زمان بیشتری با ولو Steam Deck بازی کنید. به گفته ولو، ۳۰ فریم بر ثانیه کف فریم ریت موردنظر این کمپانی برای اجرای مناسب بازی‌ها به حساب می‌آید و تمام بازی‌های مورد بررسی این - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر شهرضا استان اصفهان - کمپانی توانسته‌اند در این کنسول به این فریم - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر شهرضا استان اصفهان - ریت و حتی بالاتر دست پیدا کنند.

مسلما گیمرها نمی‌خواهند با یک کنسول ۳۹۹ دلاری، بازی‌های روز را با بالاترین کیفیت و فریم ریت زیر - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر شهرضا استان اصفهان - ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا کنند و به - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر شهرضا استان اصفهان - گفته ولو، این کنسول در فریم ریت بالاتر هم می‌تواند عملکرد مناسبی داشته باشد.

تعمیرات مایکروفر کرال در شهر شهرضا استان اصفهان

به گفته ولو، در حالت ۳۰ فریم در ثانیه می‌توان تا ۶ ساعت بازی «پورتال ۲» را روی - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر شهرضا استان اصفهان - Steam Deck اجرا کرد، اما اگر محدودیتی برای فریم ریت وجود نداشته باشد، این زمان به ۴ ساعت کاهش می‌یابد. البته بازی‌های مدرن و سنگین احتمالا فریم ریتی کمی بالاتر از ۳۰ فریم داشته باشند، بنابراین اختلاف میان این دو حالت کاهش می‌یابد.

امکان اجرای بازی‌ها با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه مربوط به بازی‌های کنونی می‌شود و برای مثال نمی‌توان انتظار چنین عملکردی را در بازی‌های سال‌های آینده داشت، بلکه جزئیات - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر شهرضا استان اصفهان - بازی‌ها را کاهش - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر شهرضا استان اصفهان - دهید. با این حال، بازی‌های کنونی را کاربران می‌توانند با فریم ریت ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا کنند.

نسخه پایه ولو Steam Deck قیمتی برابر ۳۹۹ - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر شهرضا استان اصفهان - دلار دارد. مدل ۲۵۶ گیگابایتی با قیمت ۵۲۹ دلار و بالاترین نسخه با قیمت ۶۴۹ دلار فروخته می‌شود. پیش - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر شهرضا استان اصفهان - فروش این پی‌سی گیمینگ قابل حمل شروع شده است.

- تعمیرات مایکروفر کرال در شهر شهرضا استان اصفهان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر خوروش نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
وقت بخیر یک سوالی دارم مرکز شما طرفای شهرک ترک آباد شهرضا تعمیرات مایکروفر کرال MWC-303 S داره؟
پاسخ: بله در شهرک ترک آباد شهر شهرضا خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone