🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بکو در شهر چناران استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بکو در شهر چناران استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  2. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  4. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  5. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12022.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

اکثر نمایندگان مجلس با اصل 85 ‌‌‌شدن طرح صیانت مخالفت کردند

دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات با ارسال توییتی از مخالفت اکثریت نمایندگان مجلس با اصل 85 شدن طرح «قانون حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی» که این روزها از آن با ...

دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات با ارسال - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر چناران استان خراسان - توییتی از مخالفت اکثریت نمایندگان مجلس با اصل - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر چناران استان خراسان - 85 شدن طرح «قانون حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی» - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر چناران استان خراسان - که این روزها از آن با عنوان «طرح صیانت» هم یاد می‌شود، خبر داد.

«رضا باقری اصل» در توییتی نوشت: «تا قبل از خروج از دستور طرح صیانت سه‌برابر موافقین، نمایندگان برای مخالفت با اصل 85 ‌‌‌شدن #طرح_صیانت_فضای_مجازی ثبت نام - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر چناران استان خراسان - کردند. نظر مجلس به - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر چناران استان خراسان - سمت کارشناسی تر ‌شدن و اخذ نظر ذینفعان اصلی که کسب و کارها و نوآوران عصر دیجیتال کشور هستند گرایش پیدا کرده است.»

تعمیرات مایکروفر بکو در شهر چناران استان خراسان

در بخشی از اصل - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر چناران استان خراسان - 85 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران آمده که مجلس نمی‌تواند اختیار قانون‌گذاری را به شخص یا هیئتی واگذار کند، ولی در موارد ضروری می‌تواند اختیار وضع بعضی از قوانین را با رعایت اصل هفتاد و دوم به کمیسیون‌های - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر چناران استان خراسان - داخلی خود تفویض کند، در این صورت این قوانین در مدتی که مجلس تعیین می‌نماید به صورت - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر چناران استان خراسان - آزمایشی اجرا - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر چناران استان خراسان - می‌شود و تصویب نهایی آنها با مجلس خواهد بود.

با توجه به مخالفت اکثریت نمایندگان با اصل 85 شدن این طرح، انتظار می‌رود که حساسیت‌های بیشتری روی آن اعمال شده و مشکلات طرح به شکل کارشناسی و با اخذ نظر صاحب‌نظران و افراد ذی‌نفع در آن بررسی شود.

طرح جنجالی «قانون حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی» قرار بود امروز در صحن علنی مجلس مورد بررسی قرار بگیرد، اما به گفته سخنگوی هیئت رئیسه مجلس امروز نوبت به بررسی آن نرسید اما احتمال بررسی آن طی یکی دو روز آینده همچنان به قوت خود باقیست.

شایان ذکر - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر چناران استان خراسان - است که طی روزهای اخیر، مخالفت‌ها و انتقادات نسبت به این طرح به اوج خود رسیده به گونه‌ای که وزیر ارتباطات، انجمن تجارت الکترونیک و 50 کسب و کار اینترنتی فعال در کشور با ارسال نامه‌هایی انتقادات خود به این طرح را از دیدگاه‌های مختلف ابراز کرده‌اند. با این حساب باید منتظر ماند و دید که اوضاع در ادامه چطور - تعمیرات مایکروفر بکو در شهر چناران استان خراسان - پیش خواهد رفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone