🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میله در شهر سراب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میله در شهر سراب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  5. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33669.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

پتنت جدیدی از موبایل تاشوی سرفیس خبر می‌دهد

مایکروسافت چند هفته پیش از محصولات جدید سری سرفیس خود رونمایی کرد که موبایل تاشوی سرفیس اسرار آمیز این شرکت که با نام رمز سرفیس فون یا آندرومدا شناخته می‌شود، میان آنها نبود. حال شواهدی ...

مایکروسافت چند هفته پیش از محصولات جدید سری سرفیس - تعمیرات لباسشویی میله در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - خود رونمایی کرد که موبایل تاشوی سرفیس اسرار آمیز این شرکت که با نام رمز سرفیس فون یا آندرومدا شناخته می‌شود، میان آنها نبود.

تعمیرات لباسشویی میله در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

حال شواهدی از کنفرانس خبری مایکروسافت بدست آمد که نشان می‌داد - تعمیرات لباسشویی میله در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - شرکت ردموندی در حال توسعه‌ی تلفن هوشمند تاشویی مشابه آندرومداست. علاوه بر این پانوس پارای سرپرست بخش طراحی مایکروسافت در صحبت‌هایش - تعمیرات لباسشویی میله در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - اشاره‌ی - تعمیرات لباسشویی میله در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - اندکی به چنین موبالی نمود و شایعاتش را دوباره بر سر زبان‌ها انداخت. حال شواهد محکمی پیدا شده که نشان می‌دهد مایکروسافت هنوز قصد دارد موبایل تاشوی سرفیس را تولید و عرضه کند.

تعمیرات لباسشویی میله در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

در پتنت جدید مایکروسافت که به تازگی توسط سازمان جهانی مالکیت فکری یا WIPO منتشر شده، طرح‌هایی با جزئیات کامل از این موبایل تاشو به چشم می‌خورد که مشخصات احتمالی این گجت را بر ملا کرده است.

پتنت مذکور که توسط Windows Central پیدا شده و «دیوایسی با لولا» - تعمیرات لباسشویی میله در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - (Hinged Device) نام دارد، تبلتی - تعمیرات لباسشویی میله در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - را با صفحه نمایش تاشو را به نمایش می‌گذارد که کاربر می‌تواند با - تعمیرات لباسشویی میله در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - استفاده از لولای تعبیه شده در آن، گجت را - تعمیرات لباسشویی میله در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - به داخل یا بیرون تا کند.

تعمیرات لباسشویی میله در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

طرح‌های مایکروسافت جزئیات زیادی از پیچیدگی لولای تعبیه شده در این تبلت را به نمایش می‌گذارد و نشان می‌دهد که این قسمت، بیشترین میزان اهمیت در این گجت را به خود اختصاص می‌دهد

بدین ترتیب لولای تعبیه شده در این تبلت‌ها - تعمیرات لباسشویی میله در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - باید طراحی بدون نقصی داشته باشد و بتواند عملکرد و دوام فوق العاده‌ای از خود بر جای بگذارد. مایکروسافت در این پتنت اشاره کرده که از لولا - تعمیرات لباسشویی میله در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - می‌توان در گجت‌های زیادی نظیر تلفن هوشمند، لپتاپ و پوشیدنی‌ها استفاده نمود.

تعمیرات لباسشویی میله در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

علاوه بر این مایکروسافت سعی کرده که فشار وارده به لولا و نمایشگر تاشو را به شدت کاهش دهد تا این دو صدمه‌ی کمتری ببیند. بدین منظور کمپانی ردموندی مجبور شده که از اجزای به خصوصی پشت نمایشگر استفاده کند تا بتواند حتی در قسمت لولا نیز، قابلیت‌های لمسی را برای صفحه نمایش - تعمیرات لباسشویی میله در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - فراهم کند.

تعمیرات لباسشویی میله در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone