تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کلاردشت استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  2. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
  3. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
  4. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  5. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24084.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

«اسنپ روم» جدیدترین عضو خانواده اسنپ شد؛ جایی برای اجاره اتاق‌های ارزان

استارت آپ زودروم که فعالیت خود را از بهمن ۹۶ در گروه اینترنت ایران (IIG) آغاز کرده بود، نام و برند خود را تغییر داده و حالا می‌خواهد با نام «اسنپ روم» به فعالیت تجاری خود ...

استارت آپ زودروم که فعالیت خود را از بهمن ۹۶ در گروه اینترنت ایران (IIG) آغاز کرده بود، نام و برند خود را تغییر داده و حالا می‌خواهد با نام «اسنپ روم» به فعالیت تجاری خود را در بازار گردشگری آنلاین کشور - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کلاردشت استان مازندران - ادامه دهد.

«امیرحسین جهاندیده» هم‌بنیانگذار اسنپ روم، ضمن اعلام این - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کلاردشت استان مازندران - خبر به دیجیاتو می‌گوید که اسنپ روم در واقع همان زودروم است - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کلاردشت استان مازندران - و قرار نیست این تغییر برند در فعالیت‌های پیشین زودروم تاثیری - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کلاردشت استان مازندران - بگذارد: «ما در واقع یک ری‌برندینگ انجام دادیم و تغییرات اساسی در هویت‌مان رخ نداده؛ اتفاقی که هم‌اکنون رخ داده این است که ما در سوپراپ اسنپ هم قرار داریم و با این برند فعالیت خود را با قدرت - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کلاردشت استان مازندران - بیشتری ادامه خواهیم داد.»

جهاندیده در پاسخ به این پرسش که آیا موارد جدید و یا تغییر و تحولات اساسی در مجموعه آنها رخ خواهد داد یا خیر، می‌گوید: «ما - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کلاردشت استان مازندران - هر روز در حال پیشرفت هستیم و این روند را ادامه می‌دهیم اما اینکه بگویم برنامه خاصی برای یک تحول بخصوص مد نظر داریم؛ فعلا خیر اما قطعا در آینده نزدیک رشد و توسعه قوی خواهیم داشت.»

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کلاردشت استان مازندران

مدیرعامل اسنپ - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کلاردشت استان مازندران - روم در پاسخ به این سوال که چرا پیوستن به برند اسنپ برخلاف دیگر مجموعه‌ها برای زودروم دیر شکل گرفته تاکید می‌کند که ری‌برندینگ کار آسانی نیست و هزینه‌های سنگینی در پی خواهد داشت:

«ما نیز منتظر این فرصت مناسب بودیم که ری‌برند کنیم و پیش از این هم، همکاری ما - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کلاردشت استان مازندران - با گروه اینترنت ایران بسیار پرقدرت بود. هزینه تغییر برند بالا بود چراکه ما در اتاق‌ها وسایلی با نام زودروم داشتیم و تابلوهای زیادی از ما در اقامتگاه‌ها - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کلاردشت استان مازندران - وجود داشت و موارد مشابه دیگری که حالا فرصت را - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کلاردشت استان مازندران - مغتنم شمرده و این کار را انجام دادیم.»

او درباره اینکه چرا از ابتدا کار این استارت‌آپ با اسنپ روم به جای زودروم شروع - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کلاردشت استان مازندران - نشد، می‌گوید: «زمانی که زودروم فعالیت خود را آغاز کرد هنوز سیاست‌های IIG به این شکل نبود و مجموعه‌هایی همچون بامیلو و اسکانو بدون داشتن پسوند نام اسنپ و حمایت این مجموعه - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کلاردشت استان مازندران - فعالیت مستقل داشتند.»

عده‌ای از کاربران معتقد هستند که - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کلاردشت استان مازندران - فعالیت اسنپ تریپ و اسنپ روم در کنار هم یک نوع موازی‌کاری به حساب می‌آید؛ - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کلاردشت استان مازندران - جهاندیده اما این ادعا را رد - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کلاردشت استان مازندران - کرده و تاکید می‌کند که سرویس و خدمات - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کلاردشت استان مازندران - اسنپ روم یک خدمات کاملا مجزا با هدف و جامعه مخاطبین جدا است:

«اسنپ روم به دنبال ارائه اتاق‌هایی با قیمت اقتصادی است و به جرات می‌توانم بگویم که از نظر اقتصادی در شهرهایی که فعال هستیم، هیچ اتاقی با - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کلاردشت استان مازندران - امکانات خوب و قیمت پایینی مثل ما ارائه نمی‌شود. - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کلاردشت استان مازندران - اسنپ روم در واقع خودش یک تامین کننده اتاق است و همین الان هم اتاق‌هایش در مجموعه اسنپ تریپ قرار دارد؛ ما خودمان روی اتاق‌ها نظارت دقیق داریم و آنها را مجهز می‌کنیم. امکانات و خدماتی به اتاق‌ها اضافه می‌کنیم و تمام فرایند رزرواسیون را کاملا آنلاین انجام می‌دهیم چرا که از صفر تا صد خودمان در - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کلاردشت استان مازندران - جریان هستیم و به هیچ‌وجه مثل سایر مجموعه‌های فعال در این حوزه نقش واسط را نداریم.»

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کلاردشت استان مازندران
گروه اسنپ بزرگتر شده - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کلاردشت استان مازندران - و حالا به این اشکال باید لوگوی نارنجی رنگ جدید اسنپ روم را نیز اضافه کرد

مدیرعامل اسنپ روم - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کلاردشت استان مازندران - بر این باور است که با وجود - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کلاردشت استان مازندران - امکانات اسنپ روم در دو سوپراپ «آپ» و «اسنپ»، دیگر آمار کاربران ثبت شده برای آنها چندان اهمیتی ندارد چرا که آنها - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کلاردشت استان مازندران - با میلیون‌ها کاربر این دو - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کلاردشت استان مازندران - اپلیکیشن طرف هستند و قصد دارند تا با ادغام قیمت پایین و امکانات مناسب، بازاری ناب را برای رزرو - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کلاردشت استان مازندران - اتاق‌ها ایجاد کنند؛ بازاری که به گفته جهاندیده فعالیت هیچ مجموعه‌ای در کشور مانند آنها نیست و آنها در این بازار فعلا - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کلاردشت استان مازندران - حرف اول و آخر را می‌زنند: «ما واسطه‌گر نیستیم - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر کلاردشت استان مازندران - و اتاق‌ها را خودمان انتخاب می‌کنیم و نظارت دقیقی روی آنها داریم تا مجهز باشند و امکانات کامل و دیزاین مناسبی داشته باشند.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر احمد نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام خوب هستید؟ تعمیرگاه شما طویدره کلاردشت خدمات داره
پاسخ: بله در طویدره شهر کلاردشت خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone