🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا بعضی از ظروف تمیز و بعضی مثل قبل هنوز چرب و کثیف می باشند؟
    پاسخ: اولین و شاید مهمترین علت آن نحوه صحیح چیدمان ظروف باشد که باعث می شود بعضی از ظروف بهتر شسته شوند . بهتر است بشقاب ها در طبقه پایین لیوان ها در کناره ها و ظروف کوچکتر در قفسه وسط قرار داده شوند.
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی ظرفشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی ظرفشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: دایرکت درایو چه تفاوتی با ظرفشویی های عادی دارد؟
    پاسخ: در این تکنولوژی موتور بسیار ساده تر و اجزای کتری دارد و اصطکاک کمتر و همچنین سر صدای بسیار کمتری ایجاد می کند.
  4. سوال: چرا ظرفشویی من خیلی طول می کشد تا فرایند شستشو را به اتمام برساند؟
    پاسخ: خراب شدن بعضی از قطعات مانند ترموستات ، موتور تایمر ، قطعه گرماساز و ... را می توان از عوامل این مشکل نام برد.
  5. سوال: چرا آب وارد ظرفشویی من نمی شود؟
    پاسخ: عوامل مختلفی در عدم آبگیری ظرفشویی تاثیرگذارند از جمله این مشکلات می توان به خرابی شیر برقی، خرابی سنسور آب ، خرابی سوئیچ شناور و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35125.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

آسیب پذیری نرم افزاری گوشی وان پلاس 6 و امکان هک شدن آن

گوشی هوشمند وان پلاس 6 که در اردیبهشت ماه معرفی شد، از یک آسیب پذیری رنج می برد که به واسطه آن هکرها می توانند از سد بوت لودر محافظت شده آن عبور کنند. در همین مدت ...

گوشی هوشمند وان پلاس 6 که در اردیبهشت ماه معرفی شد، از یک آسیب پذیری رنج می برد که به واسطه آن هکرها می توانند از سد بوت لودر محافظت شده آن عبور کنند.

در همین مدت کوتاه حتی نسخه رسمی TWRP (یک نرم افزار ریکاوری که برخی قابلیت ها از جمله نصب فرم ویر های ثالث و پشتیبان گیری از - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - اندروید - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - را برای - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - کاربر فراهم می کند) نیز برای گوشی جدید وان پلاس ارائه شده است.

بوت لودر های قفل شده، از نرم افزار اصلی گوشی های اندرویدی محافظت می کند - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - تا به این ترتیب امکان نصب ایمیج های رام های سفارشی روی دستگاه، به - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - راحتی فراهم نباشد. به این ترتیب کاربران نمی توانند به سادگی نسخه های اندروید به غیر - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - از موارد ارائه شده توسط سازنده را روی گوشی خود نصب کنند.

«جِیسون داننفلد» مدیر موسسه امنیتی Edge Security و از کاربران انجمن XDA آسیب پذیری جدیدی را در وان پلاس 6 - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - کشف کرده که امکان دور زدن قابلیت محافظت از بوت لودر را - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - فراهم می کند. به این ترتیب هکرها می توانند به راحتی به گوشی نفوذ کنند.

تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

البته به این منظور باید به گوشی دسترسی فیزیکی داشته باشند، آن را به کامپیوتر متصل کنند، گوشی را به حالت Fastboot برده و در نهایت فایل ایمیج دلخواه خود را روی آن نصب کنند. - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - وبسایت اندروید پلیس ادعا کرده که موفق شده به همین روش نرم افزار TWRP را در حالت قفل بودن بوت لودر روی این گوشی نصب - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - کند.

بر خلاف آسیب پذیری دیگری که قبلاً در وان پلاس 5 تی وجود داشت و به هکرها امکان دسترسی را می داد، مورد - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - مرتبط با وان پلاس 6 خطرناک تر است، زیرا حتی - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - بدون فعال کردن گزینه «USB Debugging» که برای برخی کنترل ها در هنگام اتصال به کامپیوتر نیاز است، هکرها می توانند از رخنه جدید به سادگی سوء استفاده کنند. به عبارت دیگر می توان گفت که هکرها تنها نیاز دارند دسترسی فیزیکی به گوشی داشته باشند و بقیه مراحل نفوذ را به سادگی انجام دهند.

خبر خوب برای مالکان وان پلاس 6 این است که موضوع به اطلاع مسئولین شرکت رسیده و آنها پاسخ داده اند:

ما در وان پلاس امنیت را جدی می گیریم. با محققان امنیتی در ارتباط هستیم و به زودی آپدیت نرم افزاری ارائه - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - می کنیم.

 

تماشا کنید: کالبدشکافی وان پلاس 6 جزئیات جدیدی از مقاومت در آب را فاش می کند

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone