🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر منجیل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر منجیل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  4. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  5. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15048.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

افزایش ۹۴ درصد فروش لپ‌تاپ‌های اپل در فصل اول ۲۰۲۱

فروش لپ‌تاپ‌های اپل در فصل اول ۲۰۲۱ به ۵.۷ میلیون دستگاه رسیده که کوپرتینویی‌ها را در رتبه چهارم لیست پرفروش‌ترین سازندگان در این بازه زمانی قرار می‌دهد. طبق جدیدترین آمار شرکت «Strategy Analytics»، فروش لپ‌تاپ‌های ...

فروش لپ‌تاپ‌های اپل در فصل اول ۲۰۲۱ به ۵.۷ میلیون دستگاه رسیده که کوپرتینویی‌ها را در رتبه چهارم لیست پرفروش‌ترین سازندگان در این بازه زمانی قرار می‌دهد.

طبق جدیدترین آمار شرکت «Strategy Analytics»، فروش لپ‌تاپ‌های اپل در مقایسه با بازه زمانی مشابه سال گذشته میلادی رشد ۹۴ درصدی داشته. کوپرتینویی‌ها توانسته بودند - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر منجیل استان گیلان - در فصل اول ۲۰۲۰ نزدیک به ۲.۹ میلیون مک‌بوک بفروشند.

سهم این غول دنیای فناوری از بازار لپ‌تاپ‌ها در سه ماهه اول ۲۰۲۱ به - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر منجیل استان گیلان - ۸.۴ درصد رسیده، در حالی - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر منجیل استان گیلان - که در بازه زمانی مشابه سال - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر منجیل استان گیلان - قبل سهمش به ۷.۸ درصد می‌رسید. با این سهم، اپل در رتبه چهارم لیست پرفروش‌ترین سازندگان لپ‌تاپ قرار می‌گیرد.

لنوو با سهم ۲۳.۹ درصدی پرفروش‌ترین سازنده لپ‌تاپ در فصل اول ۲۰۲۱ بوده و پس از آن اچ‌پی و دل به - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر منجیل استان گیلان - ترتیب با سهم ۲۲.۶ و ۱۴.۶ - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر منجیل استان گیلان - درصدی به چشم - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر منجیل استان گیلان - می‌خورند.

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر منجیل استان گیلان

به سراغ سیستم عامل‌ها - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر منجیل استان گیلان - می‌رویم. سهم مک او اس در سه ماهه اول ۲۰۲۱ به - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر منجیل استان گیلان - ۸.۴ درصد رسیده. ویندوز همچنان با سهم ۷۳ درصدی در صدر لیست به چشم می‌خورد و سیستم عامل کروم هم سهمی برابر ۱۷.۷ درصد دارد. در این - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر منجیل استان گیلان - بازه زمانی، سهم ویندوز - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر منجیل استان گیلان - کاهش چشمگیری داشته است.

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر منجیل استان گیلان

فروش کامپیوترها در دوران شیوع کرونا به علت دورکاری شمار بالایی از کارمندان در سراسر جهان افزایش چشمگیری پیدا کرد. در حالت کلی فروش لپ‌تاپ‌ها رشد ۸۱ درصدی را تجربه کرده. انتظار می‌رود با وجود پایان همه‌گیری کرونا در کشورهای پیشرفته در آینده نه چندان دور، شرکت‌ها همچنان به مدل کار هیبریدی ادامه دهند و همین موضوع موجب ادامه تقاضا برای این محصولات می‌شود.

چند - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر منجیل استان گیلان - وقتی می‌شود که اپل دیگر فروش لپ‌تاپ‌ها را بطور جداگانه منتشر نمی‌کند، با این حال کوپرتینویی‌ها از افزایش ۷۰.۱ درصدی درآمد مک‌ها و رسیدن آن به ۹.۱ میلیارد دلار خبر داده بودند. انتظار می‌رود با معرفی جدیدترین اعضای خانواده مک‌بوک‌ها با نسخه جدید اپل سیلیکون، M1X یا M2 فروش آن‌ها افزایش یابد و اپل به سهم بیشتری در بازار دست پیدا کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone