🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر ملایر استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر ملایر استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  2. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
  3. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  4. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  5. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15047.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

سرعت بازگشایی صفحات به‌زودی در نسخه دسکتاپ کروم بطور چشمگیری افزایش می‌یابد

گوگل پارسال قابلیت کش حرکت به عقب و جلو را به نسخه اندروید کروم اضافه کرد تا سرعت بارگذاری صفحات در زمان باز کردن صفحات قبلی و بعدی سریع‌تر شود. حالا به نظر می‌رسد که ...

گوگل پارسال قابلیت کش حرکت به عقب و جلو را به نسخه اندروید کروم اضافه کرد تا سرعت بارگذاری صفحات در زمان باز کردن صفحات قبلی و بعدی سریع‌تر شود. حالا به نظر می‌رسد که این قابلیت قرار است در آپدیت - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر ملایر استان همدان - کروم ۹۲ به نسخه‌های دسکتاپ این مرورگر بیاید.

در حال حاضر اگر در گوگل کروم صفحه‌ای را باز کنید و آن را ببندید، حافظه به سرعت خالی می‌شود. ولی - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر ملایر استان همدان - گوگل حالا نزدیک به دو سال است که قابلیتی برای بارگذاری سریع‌تر صفحات در هنگام استفاده از دکمه‌های Back و Forward را آزمایش می‌کند. در یکی از فایل‌های کروم آمده است: - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر ملایر استان همدان - «کش عقب-جلو قابلیتی - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر ملایر استان همدان - در مرورگر است - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر ملایر استان همدان - که با در حافظه نگه داشتن صفحاتی که کاربر آن‌ها را بسته، سرعت بازگشایی را افزایش و تجربه کاربری را ارتقا می‌دهد. صفحاتی که در کش نگه داشته - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر ملایر استان همدان - می‌شوند به حالت فریز در می‌آیند و کد جاوا - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر ملایر استان همدان - اسکریپت اجرا نمی‌کنند.»

با فعال‌سازی این قابلیت، وقتی قبلا صفحه‌ای را باز کرده باشید و بخواهید با دکمه‌های جلو و عقب به آن برگردید، سرعت بارگذاری صفحه به شکل چشمگیری بالاتر می‌رود. در این روش به جای بارگذاری تمام اجزای صفحه، از اطلاعات موجود در حافظه کش استفاده می‌شود. به این ترتیب، سرعت بازگشایی صفحات افزایش قابل توجهی پیدا می‌کند.

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر ملایر استان همدان

کش عقب/جلوی گوگل کل صفحه را در حافظه ذخیره می‌کند و به مرورگر اجازه می‌دهد به‌صورت آنی تمام محتویات آن را برگرداند. نمونه‌ای از این اتفاق در تصویر بالا دیده می‌شود. این ویژگی در ماه‌های آینده روی پلتفرم‌های مختلف فعال خواهد شد. گوگل می‌گوید: «ما قبلا این ویژگی را برای اندروید منتشر کرده بودیم. حالا می‌خواهیم آزمایش آن را روی محیط‌های دسکتاپ آغاز کنیم.»

گوگل در حال برنامه‌ریزی برای آغاز آزمایشات عمومی کروم ۹۲ است. فعلا مشخص نیست که چه زمانی شاهد فعال‌سازی این قابلیت در نسخه نهایی کروم خواهیم بود، اما کاربران ماجراجو می‌توانند از طریق فلگ‌ها این ویژگی را فعال - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر ملایر استان همدان - کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر کیمیا نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
روز بخیر آیا منطقه برق بالا ملایر خدمات دارید؟
پاسخ: بله در برق بالا شهر ملایر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone