🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر نمین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر نمین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  2. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  3. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  4. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  5. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15049.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

واکسیناسیون کرونا برای افراد بالای ۷۵ سال در کشور آغاز شد

معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به طور رسمی از آغاز واکسیناسیون کرونا برای افراد بالای ۷۵ سال خبر داد. «علیرضا رئیسی» با اعلام آغاز رسمی واکسیناسیون افراد بالای ۷۵ سال اعلام کرد: «واکسیناسیون ...

معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به طور رسمی از آغاز واکسیناسیون کرونا برای افراد بالای ۷۵ سال خبر داد.

معاون وزیر - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر نمین استان اردبیل - بهداشت گفت که «واکسیناسیون این گروه سنی حداقل تا دو هفته آینده ادامه دارد. اگر تا روز چهارشنبه این هفته، این گروه از سالمندان (افراد بالای ۷۵ سال) پیامک واکسیناسیون را دریافت نکردند یا با آنان تماس گرفته نشد می توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی salamat.gov.ir - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر نمین استان اردبیل - با اعلام مشخصات، کد ملی و شماره تماس ثبت نام کنند - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر نمین استان اردبیل - تا با آنان تماس - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر نمین استان اردبیل - گرفته شود.»

رئیسی - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر نمین استان اردبیل - تاکید کرده که واکسیناسیون کرونا - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر نمین استان اردبیل - برای افراد بالای ۸۰ سال همچنان ادامه دارد: - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر نمین استان اردبیل - «این گروه از سالمندان اگر تاکنون واکسن نزده‌اند، همچنان می توانند با ثبت نام در سامانه - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر نمین استان اردبیل - اعلام شده برای دریافت واکسن - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر نمین استان اردبیل - اقدام کنند و - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر نمین استان اردبیل - با وجود شروع واکسیناسیون گروه های سنی پایین تر سهمیه هیچ فردی از بین نمی رود.»

گفتنی است واکسیناسیون سالمندان از هفتم اردیبهشت ماه امسال با گروه سنی ۸۰ سال به بالا شروع شده و ادامه - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر نمین استان اردبیل - پیدا کرده است. بر - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر نمین استان اردبیل - اساس اعلام وزارت بهداشت تاکنون حدود سه میلیون و ۲۰۰ هزار واکسن کرونا وارد کشور شده است.

یک میلیون و ۷۱۳ هزار و ۶۴۸ نفر دوز اول - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر نمین استان اردبیل - واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند. ۳۴۲ هزار و ۹۵۰ نفر نیز دوز دوم را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به دو میلیون و ۵۶ هزار و ۵۹۸ دُز رسیده است.

این در حالیست که تزریق عمومی واکسن ایرانی - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر نمین استان اردبیل - برکت هم از دیروز به داوطلبان در تهران و کرج آغاز شده و پس از انجام تست‌های لازم به صورت سراسری در کشور آغاز می‌گردد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone