🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر خمین استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر خمین استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  3. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  4. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  5. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15043.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

وارث سامسونگ به ثروتمندترین فرد در کره جنوبی تبدیل شد

کره جنوبی خانه شماری از بزرگ‌ترین شرکت‌های دنیاست و این شرکت‌ها برای مالکان خود ثروت هنگفتی به ارمغان می‌آورند. «لی جائه-یونگ»، قائم مقام هیئت مدیره و وارث سامسونگ اخیرا با ثروتی در حدود ۱۲.۶ میلیارد ...

کره جنوبی - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر خمین استان مرکزی - خانه شماری از بزرگ‌ترین شرکت‌های دنیاست و این شرکت‌ها برای مالکان خود ثروت هنگفتی به ارمغان می‌آورند. «لی جائه-یونگ»، قائم مقام هیئت مدیره و وارث سامسونگ اخیرا با ثروتی در حدود ۱۲.۶ میلیارد دلار به عنوان ثروتمندترین فرد در کره جنوبی شناخته شده است.

طبق اطلاعات شاخص - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر خمین استان مرکزی - میلیاردرهای بلومبرگ، لی جائه-یونگ از میان ۵۰۰ میلیارد برتر دنیا در رده ۱۷۳ قرار گرفته است. عنوان ثروتمندترین فرد - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر خمین استان مرکزی - کره قبلا به «لی کان-هی»، پدر لی جائه-یونگ تعلق - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر خمین استان مرکزی - داشت که اکتبر پارسال از دنیا رفت. حالا بخش عمده‌ای از سهام لی کان-هی در سامسونگ به پسرش به ارث رسیده و او را به ثروتمندترین انسان در این کشور تبدیل - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر خمین استان مرکزی - کرده است.

مجموع سهامی که از سامسونگ الکترونیکس و سامسونگ SDS به لی جائه-یونگ به ارث رسیده، چیزی حدود ۵.۳ میلیارد دلار است. ولی این جابه‌جایی سرمایه برای خانواده لی پرهزینه بوده و آن‌ها را وادار - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر خمین استان مرکزی - به پرداخت مالیات سنگین ۱۰.۸ میلیارد دلاری کرده، مالیاتی که در تاریخ کره بی‌سابقه بوده است.

تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر خمین استان مرکزی

خانواده لی این مالیات را در شش - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر خمین استان مرکزی - قسط در یک بازه زمانی پنج ساله پرداخت خواهد کرد. با این حال مشخص نیست که این مالیات به - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر خمین استان مرکزی - چه صورتی بین وارثان آقای لی کان-هی تقسیم خواهد شد. اگر لی جائه-یونگ مجبور نمی‌شد چنین مالیات سنگینی به دولت کره جنوبی - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر خمین استان مرکزی - بپردازد، دارایی او خیلی بیشتر از ۱۲.۶ میلیارد دلار می‌شد و می‌توانست به رده‌های بالاتری در فهرست ۵۰۰ میلیاردر برتر دنیا برسد.

لی جائه-یونگ در حال حاضر در زندان به سر می‌برد. او پارسال به جرم رشوه به ۲.۵ سال زندان محکوم شد. با این حال، چندی قبل شماری از فعالان صنعت کره جنوبی از دولت این کشور خواستار عفو او شدند تا بتواند در این برهه حساس سامسونگ را تحت هدایت مقتدرانه خود بگیرد و از افول جایگاه اقتصادی این شرکت و طبیعتا اقتصاد کره در مناسبات جهانی جلوگیری کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone