🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر ساری استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر ساری استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
  2. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  3. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  4. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  5. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26126.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

رندرهای جدید گلکسی +S11 سنسور فوکوس خودکار لیزری را تایید می‌کنند

سامسونگ قصد دارد حسابی سر به سر کاربرانی بگذارد که از ترایپوفوبیا رنج می‌برند. رندرهای جدیدی که از گلکسی +S11 منتشر شده، نشان می‌دهد که علاوه بر ۵ سنسوری که انتظار داریم در این گوشی ...

سامسونگ قصد دارد حسابی سر به سر کاربرانی بگذارد که از ترایپوفوبیا رنج می‌برند. رندرهای جدیدی که از گلکسی +S11 منتشر شده، نشان می‌دهد که علاوه - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر ساری استان مازندران - بر ۵ سنسوری - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر ساری استان مازندران - که انتظار داریم در این - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر ساری استان مازندران - گوشی ببینیم، یک سنسور فوکوس خودکار لیزری هم مشاهده می‌شود.

اگر ماژول مستطیلی گلکسی +S11 را کنار بگذاریم، ۵ سنسور به همراه فلاش و سیستم فوکوس خودکار لیزری، تعداد حفره‌های پشت گوشی را به عدد ۷ می‌رساند. اما چرا سامسونگ کاری می‌کند که از دیدن پشت گوشیمان حس بدی - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر ساری استان مازندران - به ما منتقل شود؟ همان طور که پیشتر نیز گفته بودیم، یکی از این سنسورها ۱۰۸ - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر ساری استان مازندران - مگاپیکسلی خواهد - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر ساری استان مازندران - بود. سامسونگ مدتی است از سیستم دوال پیکسل فوکوس در سنسورهای دوربین خود بهره می‌برد. اما به نظر می‌رسد که سنسور ISOCELL Bright HMX که در این گوشی به کار خواهد رفت، از این فناوری پشتیبانی نمی‌کند.

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر ساری استان مازندران

در نتیجه طبیعی - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر ساری استان مازندران - است که به منظور بهبود کیفیت فوکوس خودکار، این کمپانی کره‌ای از سیستم لیزری استفاده کند. همچنین ۴ سنسور دیگر نیز می توانند با بهره‌گیری از این سیستم لیزری، عکس‌هایی با فوکوس بهتر ثبت کنند. اگر به فکر سنسور پنجم هستید، باید بگوییم این سنسور از نوع ToF یا عمق‌سنج است و وظایف تصویر برداری را بر عهده ندارد.

آن طرف - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر ساری استان مازندران - طیف محصولات سال آینده سامسونگ یا همان گلکسی S11e، هم اوضاع به همین منوال است. رندرهای گذشته خبر داده بودند که این گوشی به نسبت ارزان، از ۳ سنسور استفاده می‌کند. حال با استناد به - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر ساری استان مازندران - رندرهایی که Ice Universe از این گوشی منتشر کرده است، می‌توان گفت که سیستم فوکوس خودکار لیزری نیز در این گوشی دیده می‌شود.

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر ساری استان مازندران

برای بهتر دیدن این سنسور، باید در قسمت پایین و سمت راست ماژول مستطیلی شکل به - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر ساری استان مازندران - دنبال آن بگردید. اما شرایط در قسمت میانی طیف محصولات سال ۲۰۲۰ کمپانی کره‌ای، به واضحی دو انتهای آن نیست. هنوز مشخص نیست که گلکسی S11 معمولی - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر ساری استان مازندران - چند دوربین خواهد داشت. شاید بتوان گفت چون نوت 10 پلاس سنسور ToF داشت و نوت 10 معمولی از آن بی‌بهره بود، سامسونگ همین رویه را برای گلکسی S11 نیز پیش بگیرد.

با این وجود، گمانه‌زنی‌ها تا چند ماه آینده ادامه خواهد داشت و به - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر ساری استان مازندران - نظر می‌رسد که تنها خود سامسونگ می‌تواند شفاف‌سازی کند که گلکسی +S11 یا گلکسی S11 چند دوربین خواهند داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone