🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر هشتپر استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر هشتپر استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  2. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  3. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  4. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  5. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26124.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی از ساعت ۲۸ دلاری Mi Rabbit برای کودکان رونمایی کرد

شیائومی اولین نسخه از ساعت هوشمند می واچ را با هدف رقابت با مدل های سنتی ماه گذشته معرفی کرد و حالا با رونمایی از  ساعت Mi Rabbit 2S بخش دیگری از بازار را هدف گرفته ...

شیائومی اولین نسخه از ساعت هوشمند می واچ را با هدف رقابت با مدل های سنتی ماه گذشته معرفی کرد و حالا با رونمایی از  ساعت Mi Rabbit 2S بخش دیگری از بازار را هدف گرفته است.

نام کامل و طولانی این ساعت Mi Rabbit Children’s Watch 2S در حد یک جمله است و همانطور که پیداست با تمرکز بر کودکان طراحی شده. بدنه گجت پلاستیکی است و وزن آن از ۴۴ گرم فراتر نمی رود با این حال تمام قابلیت های اولیه ساعت های هوشمند را در خود جای داده است. استفاده از پلاستیک و سبک بودن ساعت پوشیدن آن در بازه های زمانی - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر هشتپر استان گیلان - طولانی را برای کودکان راحت می کند.

تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر هشتپر استان گیلان

Mi - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر هشتپر استان گیلان - Rabbit 2S از نمایشگری ۱.۳ اینچی با رزولوشن ۲۴۰ در ۲۴۰ پیکسل بهره می برد که برخلاف بسیاری از مدل های - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر هشتپر استان گیلان - دیگر پنل آن به جای امولد از نوع IPS است. این دستگاه از استاندارد - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر هشتپر استان گیلان - IPX8 برخوردار است که به معنی مقاومت آن در برابر نفوذ آب تا عمق یک متری است. شیائومی - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر هشتپر استان گیلان - این - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر هشتپر استان گیلان - گجت را به دستیاری به نام همکلاسی XiaoAI مجهز کرده که می تواند جواب برخی سوالات کودک را بدهد.

Mi Rabbit 2S یک اسلات برای سیم کارت نانو دارد و علاوه بر این - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر هشتپر استان گیلان - می - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر هشتپر استان گیلان - توان آنرا به وای فای هم متصل کرد. ظرفیت باتری ۶۰۰ میلی آمپر ساعت عنوان شده که برای - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر هشتپر استان گیلان - ۷ روز شارژدهی در حالت استندبای کفایت می کند.

تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر هشتپر استان گیلان

از دیگر ویژگی های Mi Rabbit 2S می توان به امکان مکان یابی مبتنی بر هوش مصنوعی اشاره کرد که حتی در محیط های بسته هم به خوبی عمل کرده و خیال والدین را از مکان کودک راحت می کند.

فروش ساعت هوشمند شیائومی Mi Rabbit 2S از امروز و با قیمت ۲۸ دلار در چین آغاز شده اما تاریخ عرضه بین المللی آن مشخص نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone