🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر همدان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر همدان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  2. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  3. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  5. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26134.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

طناب Bola Wrap 100؛ ابزار جدید پلیس برای دستگیری مجرمان

به نظر می‌رسد که پلیس آمریکا، ابزاری از دنیا کمیک‌ها و به ویژه بتمن قرض گرفته باشد. این ابزار که طناب Bola Wrap 100 نام دارد، در اصل طنابی از جنس کولار است، با پرتاب از ...

به نظر می‌رسد که پلیس آمریکا، ابزاری از دنیا کمیک‌ها و به ویژه بتمن قرض گرفته باشد. این ابزار که طناب Bola Wrap 100 نام دارد، در اصل طنابی از جنس کولار است، با پرتاب از تفنگ مخصوص خود، دست و پای مجرم را می‌بنند و به این صورت او را وادار به ایستادن می‌کند. پلیس می‌گوید این کار باعث می‌شود تا بدون زور، مجرم را دستگیر کنند.

طناب Bola Wrap 100 که بعضی از خبرگزاری‌ها، آن را با یکی از ابزراهای بتمن مقایسه می‌کنند، توسط کمپانی Wrap Technologies توسعه داده شده و مقر اصلی آن‌ها هم در تگزاس است. این کمپانی یکی از مزایای استفاده از این طناب را در تسلیم کردن مجرم بدون اعمال زور می‌داند. اما - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر همدان استان همدان - هفته گذشته که مقامات پلیس لس آنجلس در رابطه با استفاده آزمایشی از این طناب در ژانویه ۲۰۲۰ خبر دادند، با مقاومت منتقدین رو به رو شدند.

بسیاری عقیده دارند که این ابزار بیشتر در رابطه با دستگیری و در تعقیب و - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر همدان استان همدان - گریزهای - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر همدان استان همدان - انجمن‌های کوچک جامعه مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از این افراد که به چنین استفاده‌ای باور دارد، آدام اسمیت (Adam Smith) یکی از اعضای انجمن سیا‌پوستان Black Lives - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر همدان استان همدان - Matter است. با این حال تاکنون، طناب‌ها و ابزاره Wrap Technologies توسط پلیس ۱۰۰ شهر مختلف در آمریکا مورد استفاده قرار گذفته‌اند.

برای درک بهتر چگونگی استفاده از طناب Bola Wrap 100 باید بگوییم که در دوسر این طناب وزنه‌ای وجود دارد که در زمان پرتاب شدن و برخورد کردن به مانع، به دلیل وزن بالای هر کدام از این وزنه‌ها، به دور هم می‌چرخند و مجرم را دستگیر می‌کند. برای مثال می‌توانند دستان مجرم را به بدن او محکم ببندند. یا مثلا در هنگام فرار، با پیچیدن به دور پای مجرم فراری، او را دستگیر کنند. در ادامه می‌توانید مراحل این - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر همدان استان همدان - کار را در تصاویر زیر مشاهده کنید:

مرحله اول:

تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر همدان استان همدان
شلیک طناب از اسلحه مخصوص

مرحله دوم:

تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر همدان استان همدان
باز شدن دو سر طناب از هم

مرحله سوم:

تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر همدان استان همدان
پیچیدن طناب به دور بدن مجرم

مرحله - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر همدان استان همدان - چهارم:

تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر همدان استان همدان
دستگیری مجرم با پیچیدن طناب به دور پای او
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone