🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  2. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  3. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  4. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  5. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26128.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

بلومبرگ: گلکسی اس 11 سامسونگ دوربین 108 مگاپیکسلی دارد

بر اساس جدیدترین شایعات منتشر شده، پرچمدار بعدی سامسونگ برای رقابت با آیفون 11 از باتری پرظرفیت 5 هزار میلی آمپر ساعتی و دوربین پنج گانه 108 مگاپیکسلی بهره مند خواهد بود. طبق گزارش سایت ...

بر اساس جدیدترین شایعات منتشر شده، پرچمدار بعدی سامسونگ برای رقابت با آیفون 11 - تعمیرات مایکروفر در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - از باتری پرظرفیت 5 هزار میلی آمپر ساعتی و - تعمیرات مایکروفر در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - دوربین پنج گانه 108 مگاپیکسلی بهره مند خواهد بود.

طبق گزارش سایت بلومبرگ، سامسونگ قصد دارد گلکسی اس 11 را به سنسور 108 مگاپیکسلی مجهز کند که پیش از این آنرا در گوشی شیائومی Mi CC9 پرو دیده بودیم.

گلکسی - تعمیرات مایکروفر در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - اس 11 در پنل پشتی سه حسگر دیگر نیز خواهد داشت که از آنها می - تعمیرات مایکروفر در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - توان به سنسور فوق عریض و حسگر دیگری با بزرگنمایی اپتیکال 5 برابری اشاره - تعمیرات مایکروفر در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - کرد. علاوه بر اینها یک سنسور زمان پرواز (ToF) نیز برای - تعمیرات مایکروفر در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - تشخیص بهتر - تعمیرات مایکروفر در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - عمق و گرفتن پرتره های بهتر و همچنین به کارگیری در واقعیت افزوده در این گوشی تعبیه خواهند شد.

تعمیرات مایکروفر در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

سایت SamMobile نیز اطلاعاتی در مورد ظرفیت باتری گلکسی اس 11 پلاس منتشر کرده که از باتری 5000 میلی - تعمیرات مایکروفر در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - آمپر ساعتی در این گوشی خبر می دهد. برای مقایسه، آیفون 11 پرو مکس از - تعمیرات مایکروفر در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - باتری 3969 میلی آمپر ساعتی برخوردار است.

سامسونگ قصد دارد با افزایش ظرفیت باتری در پرچمدار بعدی خود کاری کند تا این گوشی حداقل یک روز کامل دوام بیاورد. بهبود ظرفیت باتری در گلکسی اس 10 پلاس با واکنش خوب کاربران مواجه شده بود و از نقاط قوت آن به شمار می رفت.

اوایل آذر ماه امسال رندرهای غیر رسمی از گوشی گلکسی اس 11 منتشر شدند که از ماژول دوربین مستطیلی - تعمیرات مایکروفر در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - شکل و 5 سنسور دوربین خبر می دادند. اواسط آذر ماه نیز شایعه دیگری منتشر شد که از - تعمیرات مایکروفر در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - قابلیت فیلم برداری 8K در این گوشی و همچنین قابلیت زوم اپتیکال 5 برابری حکایت می کرد.

سامسونگ تاکنون به شکل عمومی نظری در مورد قابلیت های ذکر شده نداده، بنابراین هنوز تأیید نشده اند. غول فناوری کره جنوبی فوریه هر سال (اسفند ماه) از خانواده جدید گلکسی رونمایی می کند، بنابراین انتظار می رود اوایل سال آینده میلادی جزئیات بیشتری از گلکسی اس 11 منتشر شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر راویز نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سلام خوب هستید؟ یه سوال داشتم شهرک فرهنگیان هشترود سرویس کار مایکروفر توشیبا دارید؟
پاسخ: بله در شهرک فرهنگیان شهر هشترود خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone