🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر سبزوار استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر سبزوار استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  3. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26125.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

پلی استیشن 25 ساله شد؛ کالبدشکافی کنسول محبوب سونی [تماشا کنید]

گیمرهایی که سن و سالی از آنها گذشته کنسول خاطره انگیز پلی استیشن را هیچ وقت فراموش نمی کنند. نزدیک به دو دهه پیش، بیشتر زمان خود را در کلوپ ها و با بازی هایی ...

گیمرهایی که سن - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر سبزوار استان خراسان - و سالی از آنها گذشته کنسول خاطره انگیز پلی استیشن را هیچ وقت فراموش نمی کنند. نزدیک به دو دهه پیش، بیشتر زمان خود را در کلوپ ها و با بازی هایی مثل رزیدنت اویل 2، کرش، فیفا 98 و بسیاری از بازی های نوستالژیک دیگر می گذراندیم.

پلی استیشن سوم دسامبر 1994 (12 آذر 1373) به بازار - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر سبزوار استان خراسان - عرضه شد. این کنسول دیروز 25 سالگی‌اش را جشن گرفت و همین موضوع بهانه ای به دست تیم iFixit داد تا با کالبدشکافی این کنسول دوست داشتنی، ویژگی های فوق العاده آن را به ما یادآوری کند.

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر سبزوار استان خراسان

تیم iFixit مدل ژاپنی پلی استیشن (یعنی همان مدلی که آرزوی داشتنش را داشتیم) کالبدشکافی کرده و ویژگی هایی مثل CD درایو، پردازنده 32 بیتی، پورت S-Video و اسلات مموری کارد 128 کیلوبایتی را نشان می دهد. این مشخصات امروزه کاملاً منسوخ شده و از رده خارج هستند، ولی کالبدشکافی نشان می - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر سبزوار استان خراسان - دهد سونی برای این کنسول سنگ تمام گذاشته - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر سبزوار استان خراسان - بوده.

اول اینکه باز کردن پلی استیشن و تعویض قطعات آن به راحتی انجام می شود. برای باز کردن آن فقط به یک پیچ گوشتی فیلیپس و جسم نوک تیز نیاز داریم و مثل لوازم الکترونیکی مدرن نیست که باز کردنشان کاری بسیار خسته کننده - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر سبزوار استان خراسان - و زمان بر است.

پلی استیشن قطعات کمی هم دارد و یکی از نکات جالب اینکه سونی آداپتور را داخل کنسول قرار داده که در مقایسه با کنسول های امروزی نقطه قوت محسوب می شود. امروزه دیگر به ندرت می توان وسیله ای الکترونیکی مثل این کنسول - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر سبزوار استان خراسان - پیدا کرد و با اینکه بازی کردن با آن گیمرهای بی حوصله امروزی را زده می کند، ولی سادگی‌اش مجذوب کننده است.

پلی استیشن - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر سبزوار استان خراسان - در نهایت از کارشناسان iFixit امتیاز 8 از 10 را برای تعمیرپذیری گرفت.

اگر 25 سال پیش به شما می گفتند دیسک های بلو-ری 100 گیگابایتی هم روزی کم به نظر - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر سبزوار استان خراسان - می - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر سبزوار استان خراسان - رسند، حتماً مخاطب را مسخره می کردید.

بهتر است نوستالژی را کنار گذاشته و خود را برای عرضه پلی استیشن 5 در تعطیلات آخر سال 2020 آماده کنیم.

کالبدشکافی پلی استیشن به بهانه 25 سالگی:

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone