🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  2. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  3. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  4. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26136.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

سکوی پرتاب: داوری نهایی ۲۰ استارتاپ برای انتخاب اولین دور سرمایه‌گذاری «۱۰۰ استارت‌آپ»

مجموعه «۱۰۰ استارتاپ» که برای کمک به اکوسیستم استارتاپی کشور شروع به فعالیت کرده با برگزاری اولین رویداد فصلی «سکوی پرتاب» و با گردآوری حدود ۲۰ داور اصلی این مجموعه، قصد دارد تا تیم‌های منتخب ...

مجموعه «۱۰۰ استارتاپ» که برای کمک به اکوسیستم استارتاپی کشور شروع به - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - فعالیت کرده با برگزاری اولین رویداد فصلی «سکوی پرتاب» و با گردآوری حدود ۲۰ داور اصلی این مجموعه، - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - قصد دارد تا تیم‌های منتخب خود را مشخص نماید.

به گزارش دیجیاتو، مجموعه ۱۰۰ استارتاپ قرار است روز شنبه ۱۶ آذر، داورانی از فعالین شاخص زیست بوم کارآفرینی را گرد هم آورد تا - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - درباره سرمایه‌گذاری روی استارتاپ‌های راه‌یافته به داوری نهایی فصلی تصمیم بگیرند. قرار است منتخبین - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - پس از پایان این رویداد، فرایند راستی آزمایی و عقد قرارداد را طی کنند و - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - فرآیند جذب سرمایه آنها به سرعت آغاز شود.

استارتاپ‌هایی که در اولین رویداد «سکوی پرتاب» داوری می‌شوند از میان ۱۴۰ درخواستی انتخاب شده‌اند که در دوماه گذشته پس از رویداد اعلام موجودیت «۱۰۰ استارتاپ» به - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - دبیرخانه این مجموعه ارسال شده‌اند و چندین مرتبه بررسی روی آنها انجام شده است. این درخواست‌ها پس از اعتبارسنجی - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - و سپس داوری غیرحضوری اولیه به مرحله داوری نهایی راه یافته‌اند. از ۲۰ استارتاپ حاضر در داوری نهایی، ۸ استارتاپ خدماتی و ۱۲ استارتاپ محصول محور هستند.

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان

داوری نهایی این استارتاپ‌ها در حوزه کسب‌وکار توسط حمزه قطبی نژاد، محمد عظیمی، مهدی مظاهری و…، در حوزه محصول توسط - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - مریم قدیری، محمدحسین حمیدی، ایمان عقیلیان، محمدحسین نیری و چند تن دیگر خواهد بود و در حوزه مالی نیز داوری توسط جواد احمدپور، سیدسعید موسوی و - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - ناصر غانم‌زاده و درباره کیفیت گروه بنیان‌گذار توسط حامد ساجدی، حمیدرضا علوی، رضا کلانتری‌نژاد و چند فرد دیگر انجام می‌شود.

«نوید نظری» مدیر اجرایی - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - «۱۰۰ استارت‌آپ»، درباره رویداد سکوی پرتاپ اظهار - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - دارد که این رویداد نقطه عطفی برای مجموعه ۱۰۰ استارتاپ خواهد بود: «مجموعه ما بیش از همه - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - رسالت خود را در ایجاد اشتیاق در زیست‌بوم کارآفرینی و کمک به - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - آغاز رشد استارتاپ‌های بذری می‌بیند. با انجام اولین سرمایه‌گذاری‌ها دوماه پس از اعلام موجودیت رسمی، جدیت و انگیزه خود برای سرمایه‌گذاری و کمک به زیست‌بوم - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - کارآفرینی را اثبات می‌کنیم».

نظری درباره کیفیت استارتاپ‌های - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - سرمایه‌پذیر ادامه می‌دهد:

«شرایط اقتصادی چندسال گذشته و تبعات آن در کنار خلاهای آموزشی و رسانه‌ای، تولد استارتاپ‌های با کیفیت از نظر ایده، اعضا و توانمندی را کاهش داده است. به همین دلیل نگرانیم تعداد استارتاپ‌های سرمایه‌پذیر مناسب به سرعت کم شوند. البته برگزاری رویداد سکوی پرتاب با اثبات جدیت ما در سرمایه‌گذاری اعتمادبخش گروه‌هایی خواهد بود که هنوز برای جذب سرمایه درخواست نکرده‌اند. با این حال برنامه‌ریزی و فعالیت اجرایی برای حرکت سریع به سمت آموزش و کمک به تیم‌سازی - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - را شروع کرده‌ایم».

گفتنیست تصمیم‌گیری درباره چگونگی تقسیم منافع استارتاپ با سرمایه‌گذار چالش همیشگی - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - استارتاپ‌ها خصوصا استارتاپ‌های مراحل بذری است که در ابهام بیشتری به سر - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - می‌برند. «۱۰۰ استارت‌آپ» برای حفظ چابکی و سرعت - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - فرایند سرمایه‌گذاری تفاهم با کارآفرینان را از طریق دو مدل قرارداد Convertible Note و RBF پیگیری می‌کند. در این مدل قراردادها، تصمیم‌گیری درباره سهم سرمایه‌گذار به آینده‌ای موکول می‌شود که با سرمایه‌گذاری مراحل بعدی یا رسیدن - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - استارتاپ به درآمدزایی، امکان ارزش‌گذاری واقع‌بینانه فراهم باشد. به این شکل اختلاف‌نظر در تفاهم کاهش پیدا کرده و رسیدن به توافق در دوره نیاز کسب‌وکار به سرمایه، ساده‌تر و سریع‌تر می‌شود.

در رویداد «سکوی پرتاب» علاوه بر انجام فرایند داوری و اعلام سرمایه‌گذاری‌ها، کارگاهی برای آشنایی با این مدل قراردادها نیز برگزار می‌شود تا کارآفرینان قبل از عقد قرارداد سرمایه‌گذاری آشنایی کافی با چگونگی این مدل قراردادها آن داشته باشند و ابهامات خود را قبل از عقد قرارداد رفع کنند. حضور در - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - این کارگاه علاوه بر استارتاپ‌های حاضر در داوری، برای دیگر فعالین زیست‌بوم - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - کارآفرینی نیز فراهم است و علاقه‌مندان می‌توانند از صفحه ایوند این کارگاه برای حضور ثبت‌نام کنند.

«۱۰۰ استارت‌آپ» مجموعه سرمایه‌گذاری و شتابدهی توزیع‌شده مرحله بذری و پیش‌بذری است که تلاش می‌کند در - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - استارتاپ‌های این مراحل و دیگر تیم‌های نیازمند - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - «سرمایه گذار» فعل سرمایه‌گذاری را به مرحله عملیاتی برساند. تصمیم‌گیری درباره این سرمایه‌گذاری‌ها در یک فرایند کوتاه و سریع از اعتبارسنجی، داوری غیرحضوری و سپس داوری نهایی توسط فعالین زیست‌بوم کارآفرینی انجام می‌شود. استارتاپ‌های پذیرفته شده علاوه بر - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - اختصاص منابع سرمایه، به یک راهبر - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - ارشد با تجربه فعالیت در صنعت هر استارتاپ مرتبط می‌شوند تا به عنوان فردی آشناتر به صنعت و توانمندتر در کسب‌وکار، واسط ارتباط کسب‌وکار با سرمایه‌گذار باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone