🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر بابل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر بابل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  2. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  3. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  4. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26127.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

انتشار ویدیوی رابط کاربری ال جی UX 9.0 با اندروید ۱۰ [تماشا کنید]

کمپانی ال جی چندی پیش از رابط کاربری LG UX 9 رونمایی کرد و آن را به عنوان پوسته جدید خود برای اندروید ۱۰ برگزید. این کمپانی کره‌ای همچنین عنوان کرد که رابط کاربری جدید، ...

کمپانی ال جی چندی پیش از رابط کاربری LG UX 9 رونمایی کرد و آن را به عنوان پوسته جدید خود برای - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر بابل استان مازندران - اندروید ۱۰ برگزید. این کمپانی کره‌ای همچنین عنوان کرد که رابط کاربری جدید، به همراه جدیدترین نسخه از اندروید برای گوشی پرچمدار این کمپانی به نام G8X ThInQ عرضه خواهد شد و کاریران می‌توانند پیش از پایان سال جاری میلادی از آن بهره ببرند. اکنون ویدیو این رابط کاربری از سوی ال جی منتشر شده است که ویژگی‌های جدید آن را نمایش می‌دهد.

البته پیش از این، پرچمدار این کمپانی نیز رابط کاربری LG UX 9 بر پایه اندروید ۹ را دریافت کرده بود. با این حال دیگر گوشی‌های این کمپانی مانند G8 ThinQ و V50 ThinQ، رابط - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر بابل استان مازندران - کاربری جدید را با اندروید ۱۰ و به - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر بابل استان مازندران - صورت یک جا - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر بابل استان مازندران - دریافت خواهند کرد این رابط کاربری - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر بابل استان مازندران - بسیار به رابط کاربری One UI سامسونگ شباهت دارد و به نظر می‌رسد که ال جی، از هموطن خود الگو برداری کرده است. در ادامه می‌توانید ویدیو رابط کاربری LG UX 9 را مشاهده کنید:

همان طور که در ویدیو مشهود است، این رابط کاربری، ظاهری جذاب‌تر و زیباتر نسبت به نسخه UX 8 دارد. ال جی در UX 9 از آیکون‌های جدیدتر، مرکز اعلان‌های بهتر و - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر بابل استان مازندران - دارک مود سیستمی بهره برده است. - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر بابل استان مازندران - همچنین برخی از دکمه‌ها نیز به پایین صفحه منتقل شده که کار را برای کاربر راحت‌تر می‌کند.

ال جی می‌گوید که رابط کاربری LG UX 9 برای استفاده LG G8X ThinQ بهینه - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر بابل استان مازندران - شده - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر بابل استان مازندران - و به همین دلیل می‌توان انتظار - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر بابل استان مازندران - داشت که تا پیش از پایان سال ۲۰۱۹ منتشر شود. با این حال مانند گذشته، به نظر می‌رسد که کاربران کره جنوبی این بروزرسانی را کمی - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر بابل استان مازندران - زودتر از همتایان بین‌المللی خود دریافت کنند. همچنین در رابطه با زمان انتشار رابط کاربری جدید LG UX 9 برای - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر بابل استان مازندران - دیگر گوشی‌های این کمپانی (چه میان‌رده و چه پرچمدار) نیز اطلاعاتی در دسترس نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone