🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر لنگرود استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر لنگرود استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  2. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  3. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  4. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19017.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

موتورولا Edge S معرفی شد: اولین موبایل با چیپ اسنپدراگون ۸۷۰

موتورولا از یک گوشی قدرتمند با قیمت مقرون به صرفه رونمایی کرد. موتورولا Edge S اولین گوشی جهان با چیپ اسنپدراگون ۸۷۰ محسوب می‌شود و از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند. چیپ اسنپدراگون ۸۷۰ مورد استفاده ...

موتورولا از یک گوشی قدرتمند با قیمت مقرون به صرفه رونمایی کرد. موتورولا Edge S اولین گوشی جهان با چیپ اسنپدراگون ۸۷۰ محسوب - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر لنگرود استان گیلان - می‌شود و از شبکه 5G پشتیبانی - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر لنگرود استان گیلان - می‌کند.

چیپ اسنپدراگون ۸۷۰ مورد استفاده در این موبایل با لیتوگرافی ۷ نانومتری توسعه پیدا کرده و دارای ۸ هسته پردازشی است که یکی - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر لنگرود استان گیلان - از هسته‌های - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر لنگرود استان گیلان - Cortex-A78 آن بالاترین فرکانس را در دنیای گوشی‌های هوشمند تجربه می‌کند. با - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر لنگرود استان گیلان - توجه به استفاده از این چیپست، جدیدترین گوشی موتورولا قادر به پشتیبانی از شبکه 5G است.

موتورولا محصول جدیدش را در چند نسخه مجهز به ۶/۸ گیگابایت رم و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1‌ وارد بازار می‌کند. در جلوی این گوشی هوشمند یک نمایشگر ۶.۷ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۲۵۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و رفرش ریت ۹۰ هرتز قرار گرفته که از HDR10 پشتیبانی می‌کند.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر لنگرود استان گیلان

در بالای نمایشگر شاهد قرارگیری دو - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر لنگرود استان گیلان - حفره برای میزبانی دوربین سلفی هستیم. این گوشی از دوربین سلفی اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و اولترا واید ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد. موتورولا سنسور اثر انگشت این محصول را درون فریم تعبیه کرده است.

روی پنل پشتی موتورولا Edge S دوربین اصلی چهارگانه - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر لنگرود استان گیلان - به چشم می‌خورد که سنسور اصلی آن ۶۴ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.7 است. این سنسور که می‌تواند ویدیو با رزولوشن 6K و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه ضبط کند، توسط دوربین ۱۶ مگاپیکسلی اولترا واید با فوکوس خودکار تشخیص فاز، دوربین تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی و سنسور ToF همراهی می‌شود.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر لنگرود استان گیلان

انرژی این گوشی هوشمند توسط یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع ۲۰ واتی تامین می‌شود و موتورولا این شارژر را درون جعبه قرار داده. از دیگر مشخصات این دستگاه می‌توان به پشتیبانی از استاندارد IP52 برای مقاومت در برابر پاشش آب و همچنین جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر لنگرود استان گیلان - اشاره کرد.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر لنگرود استان گیلان

پیش فروش موتورولا Edge S از امروز در چین آغاز شده و از تاریخ ۱۵ بهمن در اختیار کاربران در این کشور قرار - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر لنگرود استان گیلان - می‌گیرد. قیمت نسخه مجهز به ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر لنگرود استان گیلان - داخلی برابر ۳۱۰ دلار است. نسخه بعدی - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر لنگرود استان گیلان - با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۳۷۰ دلار به فروش می‌رسد و - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر لنگرود استان گیلان - بالاترین مدل با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی قیمتی برابر ۴۳۰ دلار دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شهرود نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام نمایندگی شما طرفای کیاکلایه لنگرود خدمات داره
پاسخ: بله در کیاکلایه شهر لنگرود خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر فرسیما نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
خدمات شرکت تعمیرچی شعبه لنگرود برای تعمیر مایکروفر گالانز M24FC-710A در منطقه بازارده گلباغ، متوسط رضایت مشتری را به دنبال داشته است. در حالی که خدمات این شرکت بسیار فنی و حرفه ای بوده، با این حال کیفیت اجرای خدمات در برخی موارد از مشتریان پسندیده نبوده است. با این حال، لهجه تهرانی کارکنان شرکت الو بسیار دوست داشتنی بود



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone