🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  2. سوال: آیا باید برای اجاق گاز و فر از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: برای اجاق گاز و فر برق مصرف زیادی وجود ندارد ولی برای اطمینان بهتر است از این محافظ ها برای لوازم برقی استفاده کنید.
  3. سوال: چرا ولوم ها و صفحه نمایش اجاق گاز و فر داغ می شوند؟
    پاسخ: ولوم ها یا قسمت ها مختلف گاز که مرتبط با شعله ها نباشد عموما داغ نمی شوند و داغ شدن آن ها دلیل بر ایجاد گرما به صورت اشتباه در اجاق گاز و فر می باشد.
  4. سوال: بابت تعمیر اجاق گاز یا فر چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شود و پس از آن هزینه تعمیر اجاق گاز و فر به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: تفاوت اجاق و فر گازی و برقی چیست؟
    پاسخ: اجاق هایی که با برق کار میکنند را اجاق برقی میگوییم و دیگر خبری از گاز و اتصالات گازی در آن ها نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44590.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

چگونه مقدار History State را در فتوشاپ افزایش دهیم؟

فتوشاپ یکی از ویرایشگرهای پیچیده تصاویر است و ممکن است به هنگام کار با آن ساعت ها سرگرم شوید و گذر زمان را حس نکنید. مطمئنیم بارها پیش آمده که در حال ویرایش یک تصویر باشید ...

فتوشاپ یکی از ویرایشگرهای پیچیده تصاویر است و ممکن است به هنگام کار با آن ساعت ها سرگرم شوید و گذر زمان را حس نکنید. - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - مطمئنیم بارها پیش آمده که در حال ویرایش یک تصویر باشید و تصمیم - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - بگیرید تا نقطه ای از کار خود را به عقب بازگردانید. برای انجام این کار باید از کلید های میانبر Crtl+Alt+Z که روند ویرایش را به صورت محدود به عقب باز می گردانند، استفاده نمایید.

خوشبختانه قادر هستید با طی چند مرحله ساده تاریخچه (History - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - State) را در فتوشاپ افزایش دهید و بدین واسطه به راحتی به ویرایش تصاویر خود بپردازید. برای انجام این کار - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - نرم افزار فتوشاپ را اجرا کنید و از - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - گوشه بالا سمت چپ روی منوی Edit (در سیستم عامل مک از طریق نوار منو) ضربه بزنید. پس از آن به بخش Preferences رفته و روی - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - گزینه Performance کلیک کنید.

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

این پنجره دارای گزینه هایی است که تعیین می کند فتوشاپ چه میزان از منابع رایانه شما را استفاده می کند. در بخش History & Cache به گزینه History - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - State توجه کنید. مقدار این گزینه باید به صورت پیش فرض روی 20 تنظیم شده باشد.

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

با پشت سر گذاشتن مراحل بالا، مقدار History States  را افزایش دهید تا بدین ترتیب تعداد مراحل قابل برگشت توسط کلیدهای میانبر  Crtl+Alt+Z یا پنل تاریخچه نیز افزایش یابد.

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

پس از اضافه کردن مراحل بیشتر روی دکمه Ok ضربه بزنید. کار تمام است و حتی لازم نیست که نرم افزار را راه اندازی مجدد کنید. توجه داشته باشید که - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - فتوشاپ به طرز قابل توجهی از رم سیستم - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - شما استفاده می کند. با افزایش تاریخچه، این میزان افزایش یافته و به همان نسبت رم سیستم شما نیز درگیرتر می شود.

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

بنابراین حواستان باشد که History States را بسیار بالا نبرید. برای چک کردن میزان استفاده ابزار فتوشاپ از رم سیستم، تسک منیجر را با راست کلیک کردن روی تسک بار اجرا - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - کنید و از سر برگ رم این مقدار را ببینید. اگر فکر می - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - کنید فتوشاپ بیشتر حجم رم مورد استفاده شما را اشغال کرده است پس به عقب بازگردید و مقدار History States - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - را کاهش دهید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone