🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فوما در شهر فریمان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فوما در شهر فریمان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  2. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  3. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  4. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  5. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13810.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

ناسا بعد از ۳۰ سال دو کاوشگر جدید به سیاره سوزان می‌فرستد

ناسا به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد در دو ماموریت جداگانه‌ «داوینچی پلاس» و «وریتاس» (VERITAS)، دو کاوشگر جدید برای مطالعه و عکسبرداری از سیاره زهره ارسال کند. ماموریت‌های گفته شده بخشی از ...

ناسا به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد در دو ماموریت جداگانه‌ «داوینچی پلاس» و «وریتاس» (VERITAS)، دو کاوشگر جدید برای مطالعه و عکسبرداری از سیاره زهره ارسال کند. ماموریت‌های گفته شده بخشی از برنامه دیسکاوری ناسا هستند که برای ماموریت‌های اکتشافی سیارات در ابعاد کوچک‌تر در نظر گرفته شده و حدود ۵۰۰ میلیون دلار بودجه به آن اختصاص داده شده است.

هدف از ماموریت‌های دوقلوی جدید ناسا، جمع‌آوری اطلاعات پیرامون نحوه‌ تبدیل سیاره زهره به جهنمی با بارش فلز - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر فریمان استان خراسان - مذاب است. ناهید داخل کمربند حیات منظومه شمسی قرار دارد. سیاره‌هایی با چنین موقعیتی دارای اتمسفری با امکان نگهداری آب به صورت مایع را دارند و احتمال تشکیل حیات در آن‌ها وجود دارد. تعدادی از دانشمندان در سال گذشته به صورت مستقل خبر از کشف گاز فسفین در ابرهای زهره دادند. فسفین به صورت عمده توسط موجودات زنده تولید می‌شود و به همین دلیل - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر فریمان استان خراسان - توجه سازمان‌های فضایی دوباره به ناهید جلب شده است. 

تعمیرات مایکروفر فوما در شهر فریمان استان خراسان
تصویری از سیاره زهره که توسط کاوشگر Parker Solar در تابستان گذشته ثبت شده است.

ماموریت داوینچی پلاس در حدود سال ۲۰۲۹ شروع می‌شود و اولین ماموریت ایالات متحده به اتمسفر سیاره زهره از سال ۱۹۷۸ محسوب می‌شود. فضاپیمای حامل در نظر گرفته شده - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر فریمان استان خراسان - ابتدا دو چرخش پیرامون ناهید انجام می‌دهد تا بتواند تصاویری از سطح آن به ثبت برساند. سپس کاوشگر آن به داخل اتمسفر غلیظ سیاره ارسال می‌شود تا گازها و سایر عناصر را اندازه‌گیری کند. ناسا اعلام کرده - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر فریمان استان خراسان - است که سنجش گاز فسفین تنها قسمتی از ماموریت جدیدش خواهد بود و - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر فریمان استان خراسان - اهداف بزرگتری برای انجام ماموریت در اتمسفر ناهید وجود دارد. 

تعمیرات مایکروفر فوما در شهر فریمان استان خراسان

دیگر ماموریت مرتبط با سیاره زهره، وریتاس نام دارد که یک سال قبل - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر فریمان استان خراسان - از داوینچی پلاس و در حدود سال ۲۰۲۸ صورت می‌گیرد. وظیفه‌ی ابتدایی آن، چرخش به دور سیاره و تهیه‌ نقشه‌ای سطحی است. کاوشگر Magellan نیز در سال ۱۹۹۰ به هدفی مشابه به فضا ارسال شد، اما نقشه‌ جدید می‌تواند جزئیات بیشتری در خود جای داده باشد تا دید بهتری نسبت به تاریخچه‌ زمین‌شناسی ناهید فراهم کند. ابزارهای پیشرفته‌ کاوشگر، امکان تهیه‌ مدل سه بعدی توپوگرافیک را فراهم می‌کنند و قادر به تشخیص فعالیت‌های آتشفشانی هستند. حسگر دیگر فضاپیمای وریتاس می‌تواند برای سنجش طول موج طراحی شده است تا بخار آب در اتمسفر سیاره را ردیابی کند. 

با وجود این که سیاره زهره درون کمربند حیات قرار دارد، اما دمای بیش از حد آن موجب شده بود تا دانشمندان تصور کنند که هیچ وقت دارای حیات - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر فریمان استان خراسان - نبوده است. اما ماموریت‌های جدید ناسا به سمت ناهید و اثبات حضور فسفین می‌تواند فرضیه‌های قبلی را باطل سازد و علت تبدیل آن به جهنمی سوزان را شرح دهد. 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone