🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر خدابنده استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر خدابنده استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  2. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  3. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  4. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  5. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13811.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

TSMC تولید تراشه‌ ۴ نانومتری را زودتر از برنامه اعلام شده آغاز می‌کند

در میان بحبوحه‌ کمبود جهانی تراشه، TSMC علاوه بر رونمایی از فناوری‌های جدید خود، اعلام کرد که تولید آزمایشی تراشه‌ ۴ نانومتری خود را زودتر از موعد مقرر اعلام شده و در سه ماهه سوم ...

در میان بحبوحه‌ کمبود - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر خدابنده استان زنجان - جهانی تراشه، TSMC علاوه بر رونمایی از فناوری‌های جدید خود، اعلام کرد که تولید آزمایشی تراشه‌ ۴ نانومتری خود را زودتر از موعد مقرر - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر خدابنده استان زنجان - اعلام شده و در سه ماهه سوم سال جاری - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر خدابنده استان زنجان - میلادی آغاز خواهد کرد. همچنین روند تولید تراشه‌ ۳ نانومتری طبق - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر خدابنده استان زنجان - برنامه پیش خواهد رفت.

در حالی که اعلام شده بود TSMC تولید تراشه‌ ۴ نانومتری خود را در سه ماهه پایانی سال ۲۰۲۱ آغاز - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر خدابنده استان زنجان - خواهد کرد، گزارش جدیدی از سوی شرکت تایوانی حاکی از آن است که آن‌ها برنامه تولید این تراشه‌ها را زودتر از زمان مقرر و در سه ماهه سوم سال آغاز خواهند کرد. در این گزارش همچنین اشاره شده است که روند تولید انبوه تراشه‌ ۳ نانومتری نیز احتمالا در سال ۲۰۲۲ آغاز خواهد شد.

تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر خدابنده استان زنجان

شرکت تایوانی در این گزارش همچنین به جدیدترین تکنولوژی N5A - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر خدابنده استان زنجان - خود که مبتنی بر فناوری ۵ نانومتری - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر خدابنده استان زنجان - است اشاره کرده است. هدف از این تکنولوژی ارائه راه‌حل‌های کارآمد و قدرتمندتری به صنعت خودرو‌سازی است تا انرژی مورد نیاز ویژگی‌های مربوط به هوش مصنوعی و دیجیتالی شدن را فراهم کند. فرآیند N5A تمام استانداردهای کیفی و الزامات AEC-Q100 درجه ۲ برای تولید خودرو را برآورده می‌کند و در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۲ در دسترس قرار خواهد گرفت.

فناوری دیگر شرکت تایوانی N6RF است که بیشتر روی عملکرد نسل پنجم امواج رادیویی - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر خدابنده استان زنجان - و فناوری Wi-FI 6 تمرکز دارد. ترانزیستورهای N6RF تا ۱۶ درصد عملکرد فرکانس‌های رادیویی فعلی را بهبود می‌بخشد و کارایی آن در - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر خدابنده استان زنجان - مقایسه با نسل پنجم در هر دو باند sub-6GHz و - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر خدابنده استان زنجان - mmWave بهبود یافته است.

در آخر، فناوری 3DFabric شرکت TSMC امکان تولید - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر خدابنده استان زنجان - تراشه‌های تشکیل شده از چند قطعه سیلیکون را فراهم می‌کند. - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر خدابنده استان زنجان - به طور خاص، این فناوری برای قرار دادن تراشه‌های قدرتمند و متراکم در - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر خدابنده استان زنجان - دستگاه‌های کوچک‌تر مانند گوشی‌های موبایل کاربرد دارد.

در میان بحران جهانی کمبود تراشه، جلو انداختن زمان تولید تراشه‌ ۴ نانومتری از سوی TSMC خبر خوب و - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر خدابنده استان زنجان - مهمی به نظر می‌رسد. همچنین ماه گذشته گزارش دیگری اعلام کرده بود که TSMC قصد دارد کارخانه‌های جدید و پیشرفته تولید تراشه‌های ۳ نانومتری خود را به جای اروپا در ایالات - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر خدابنده استان زنجان - متحده تاسیس کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone