🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بهی در شهر پارس آباد استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بهی در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  3. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  4. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  5. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21613.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

مک بوک ۱۲ اینچی، اولین میزبان احتمالی پردازنده ARM در دنیای مک

اپل قصد دارد بجای پردازنده‌های اینتل در مک‌ بوک‌های آینده خود، به سراغ پردازنده‌های ARM برود. جدیدترین اطلاعات به استفاده از چنین تراشه‌ای در مک بوک ۱۲ اینچی با کیبورد پروانه‌ای اشاره دارد. حساب توییتری ...

اپل قصد دارد بجای - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر پارس آباد استان اردبیل - پردازنده‌های اینتل در مک‌ بوک‌های آینده خود، به سراغ پردازنده‌های ARM برود. جدیدترین اطلاعات به استفاده از چنین تراشه‌ای در - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر پارس آباد استان اردبیل - مک بوک ۱۲ اینچی با کیبورد پروانه‌ای - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر پارس آباد استان اردبیل - اشاره دارد.

حساب توییتری «Fudge» که در ماه‌های گذشته دست به افشاگری‌های زیادی پیرامون محصولات اپل زده که برای مثال می‌توان به - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر پارس آباد استان اردبیل - نمایش ویجت‌ها در iOS 14 اشاره کرد، خبر از معرفی این مک بوک ۱۲ اینچی داده است.

اپل در سال‌های گذشته در حال تلاش برای عبور از پردازنده‌های اینتل و استفاده از پردازنده‌های ARM با طراحی اختصاصی خود برای مک - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر پارس آباد استان اردبیل - بوک بوده و به نظر می‌رسد اولین محصول با این سخت افزار، مک بوک ۱۲ اینچی باشد. اینتل در سال‌های اخیر نتوانسته پیشرفت زیادی در حوزه پردازنده‌ها داشته باشد که همین موضوع باعث شده TSMC به عنوان سازنده پردازنده‌های سری A اپل، فرصت را مناسب - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر پارس آباد استان اردبیل - ببیند - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر پارس آباد استان اردبیل - و وارد این بخش شود.

بر اساس بنچمارک جدیدترین آیپدهای اپل، پردازنده‌های A این شرکت قدرتی مشابه با مک بوک‌های مجهز - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر پارس آباد استان اردبیل - به تراشه‌های اینتل دارند، البته در این میان یک تفاوت بزرگ به چشم می‌خورد که آن، مصرف بهینه‌تر انرژی توسط پردازنده‌های مبتنی بر ARM و امکان استفاده از مودم 5G است.

تعمیرات لباسشویی بهی در شهر پارس آباد استان اردبیل

اپل - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر پارس آباد استان اردبیل - احتمالا گوشی‌های سری آیفون ۱۲ را به چیپست A14 مجهز می‌کند - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر پارس آباد استان اردبیل - و به اعتقاد Fudge، نسخه بهبودیافته و قدرتمندتر آن با نام A14X در مک بوک مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از چالش‌های استفاده از پردازنده‌های ARM بجای اینتل، کامپایل دوباره نرم افزار است. با توجه به این موضوع، برنامه‌های زیادی برای اولین مک بوک با این پردازنده وجود - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر پارس آباد استان اردبیل - نخواهد داشت.

این لپ تاپ جدید شارژدهی باتری بالایی خواهد داشت و برای افرادی توسعه پیدا می‌کند که می‌خواهند کارهای پایه مانند وبگردی انجام دهند، بنابراین آن‌ها نیاز چندانی به برنامه‌های حرفه‌ای ندارند. به گفته Fudge، همین موارد باعث می‌شود اولین مک بوک با پردازنده ARM نمایشگر ۱۲ - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر پارس آباد استان اردبیل - اینچی داشته باشد.

این حساب توییتری به استفاده از کیبورد پروانه‌ای در این محصول اشاره کرده که علت آن، کاهش ضخامت و وزن مک بوک جدید است. بر اساس گزارش‌های گذشته، این احتمال - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر پارس آباد استان اردبیل - وجود دارد - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر پارس آباد استان اردبیل - که با اولین مک بوک مجهز به - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر پارس آباد استان اردبیل - پردازنده سری A در WWDC 2020 ملاقات کنیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone