🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سرپل ذهاب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل اختلال در کارکرد کنترل کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مشکل در برد کنترل ، خرابی کریستال مادون قرمز ، مشکل دریافت کننده سیگنال در خود کولر گازی دلایل کارنکردن کنترل است.
  2. سوال: هزینه تعمیرات دستگاه من چقدر می شود؟
    پاسخ: بله تمامی هزینه ها طبق تعرفه مشخص شده اعلام خواهد شد.
  3. سوال: چرا فیوز کولرگازی قطع می شود؟
    پاسخ: مصرف بیش از اندازه انرژی در هر دستگاهی می تواند سبب پریدن فیوز که در واقع به خاطر محافظت از دستگاه شما هست باشد و کولرگازی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
  4. سوال: علائم خرابی برد در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: برد را میتوان به مغز کولرگازی تشبیه کرد بنابراین خرابی در هر قسمتی میتواند به دلیل عملکرد نادرست برد باشد.
  5. سوال: کمپرسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کمپرسور در واقع اصلی ترین قطعه داخل کولرگازی به شمار می آید که انواع مختلف اسکرول، پیستونی و روتاری دارد و بدون وجود آن عملا کولرگازی کار نمی کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27420.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

اسکرین شات های جدید از سیستم عامل موبایل هواوی به نام «آرک»

هواوی پتنتی را برای سیستم عامل موبایلی جدید خود نزد اداره پتنت ها و علائم تجاری آلمان به ثبت رسانده و برخلاف گزارش های اولیه این سیستم عامل آرک (Ark OS) نام دارد. البته صرفا ...

هواوی پتنتی را برای سیستم عامل موبایلی جدید خود نزد اداره پتنت ها و علائم تجاری آلمان به ثبت رسانده و - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - برخلاف گزارش های اولیه این سیستم عامل آرک (Ark OS) نام دارد. البته صرفا با استناد به - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - ثبت این - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - پتنت نمی توان گفت که نام سیستم عامل موبایل هواوی آرک خواهد بود اما از آنجا شرکت مورد بحث نام تجاری آرک را در دیگر نواحی دنیا علاوه بر آلمان ثبت کرده این احتمال قوت می یابد.

شرکت چینی هواوی همانطور که قبلا در خبرها خوانده اید براساس حکم دولت - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - فدرال آمریکا از هرگونه مراوده با کمپانی های مستقر در این کشور منع شده است و این یعنی غول تکنولوژی چینی به زودی دسترسی خود به اندروید و نرم افزار ویندوز را از دست می دهد. در همین اثنا بود که خبر رسید هواوی مشغول توسعه سیستم عامل جدیدی به نام هونگ منگ است.

حال براساس گزارشی دیگر، پتنتی حدودا شش روز پیش توسط این شرکت ثبت شده که سیستم عامل موبایل هواوی را نشان می دهد. اسکرین شات هایی - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - از رابط کاربری این سیستم عامل در پتنت های هواوی موجود است که - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - طبق آنچه مشاهده میکنید تفاوت چشمگیری با محیط اندروید دارد. البته در تمامی این اسکرین شات ها نام Android Green Aliance یا ائتلاف سبز اندروید مشاهده می شود؛ پیمانی میان شرکت های اینترنتی چین از جمله علی بابا و تنسنت که چند سال پیش میان آنها منعقد شد و براساس آن این شرکت ها متعهد شدند در طراحی اپ های اندرویدی از استانداردهای مشخصی تبعیت کنند. در نتیجه با استناد به آنچه گفته شد و البته شایعات قبلی میتوان گفت که سیستم عامل موبایل هواوی آرک احتمالا از اپ های اندرویدی پشتیبانی خواهد کرد.

تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

گفته می شود سیستم عامل موبایل هواوی - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - بین بهار ۲۰۱۹ تا پاییز - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - ۲۰۲۰ منتشر می شود هرچند که هواوی این خبر را تایید نکرده است. شاید بد نباشد اشاره کنیم که آمریکا همزمان با بالا - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - گرفتن جنگ تجاری اش با چین چندین کمپانی بزرگ مستقر در این کشور آسیایی را هدف قرار داده؛ برای مثال اوایل این ماه DJI که عنوان بزرگ - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - ترین سازنده پهپاد در دنیا را یدک می کشد از سوی وزارت امنیت کشور آمریکا تهدید به تحریم شد. گفته شده پهپادهای - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - ساخت این کمپانی طوری توسعه پیدا کرده اند که اطلاعات حساس آمریکا را در اختیار نهادهای دولتی چین می گذارند. برای دیدن بقیه اسکرین شات ها از این لینک استفاده کنید.

تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سرپل ذهاب استان کردستان تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سرپل ذهاب استان کردستان تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone