تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر تربت حیدریه استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: روش از بین بردن بوی بد یخچال چیست؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
  4. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  5. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35171.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

هدست واقعیت افزوده DreamGlass با قابلیت اتصال به پی سی و موبایل معرفی شد

با نگاهی به لیست تولیدکنندگان دیوایس های واقعیت افزوده و محصولاتی که در دست توسعه دارند، احتمالاً بیراهه نیست اگر بگوییم هدست واقعیت افزوده DreamGlass کمپانی DreamWorld رویایی است که به حقیقت پیوسته؛ هدستی که ...

با نگاهی به لیست تولیدکنندگان دیوایس های واقعیت افزوده و محصولاتی که در دست توسعه دارند، احتمالاً بیراهه نیست اگر بگوییم هدست واقعیت افزوده DreamGlass کمپانی DreamWorld رویایی است که - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - به حقیقت پیوسته؛ هدستی که قرار است مقرون به صرفه ترین هدست - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - واقعیت افزوده موجود در بازار باشد، حداقل آنطور که سازندگانش وعده داده اند. - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - اما DreamGlass چیزی بیشتر از یک هدست ارزان قیمت است و قابلیت هایی ارائه می - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - دهد که معدود هدستی قادر به ارائه آنهاست؛ مانند سازگاری همزمان با پی سی و اسمارت فون و تشخیص ژست های حرکتی.

تمام جزییاتی که DreamWorld در لیست مشخصات هدست خود آورده باعث می شود که - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - با خود فکر کنیم این محصول خیلی بهتر از آن است که واقعی باشد. هدست - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - DreamGlass به نمایشگری 2.5K با میدان دید 90 درجه مجهز شده و قادر به پایش حرکات سر با آزادی عمل سه درجه ای است. اما مهم تر از همه این ها، قابلیت تشخیص ژست های دست است که گذشته از مجیک لیپ و لیپ موشن، شرکت های بسیار معدودی جرئت این را داشته اند که به سراغش بروند.

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر تربت حیدریه استان خراسان

اما این تمام ماجرا نیست. سازگاری DreamGlass با پی سی و اسمارت فون قابلیتی است که هیچوقت مشابه اش را نشنیده ایم. این هدست از کابل یو اس بی - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - برای اتصال با دیوایس ها بهره می گیرد و برای ارائه تجربه واقعیت افزوده، بر موتور بازی سازی Unity 3D متکی است. هنگام استفاده از اسمارت فون، DreamGlass به نمایشگری خارجی برای دیوایس موبایل تبدیل شده و از نمایشگر خود موبایل به عنوان اینپوت استفاده می کند.

هنوز به بهترین بخش ماجرا نرسیده ایم. تمام این قابلیت ها با قیمت بسیار معقول 400 دلار ارائه می شوند که به راحتی تا یک سوم از دیگر هدست های واقعیت مجازی در دسترس کمتر است؛ البته با این فرض که سایر هدست ها اصلاً در اختیار عموم قرار گرفته باشند و مردم هم قادر به پرداخت - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - هزینه های کلان شان باشند. هدست DreamGlass قرار است طی ماه جاری میلادی از راه - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - برسد و باید دید که می تواند وعده های هیجان انگیز سازندگانش را محقق کند یا خیر.

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر تربت حیدریه استان خراسان تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر تربت حیدریه استان خراسان تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر تربت حیدریه استان خراسان تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر تربت حیدریه استان خراسان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone