🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایر در شهر سلماس استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایر در شهر سلماس استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا هزینه تعمیرات مقدار تعیین شده ای دارد؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات بعد از بررسی اولیه توسط تکنسین برای شما اعلام خواهد شد و هیچ هزینه اضافی را در بر نخواهد داشت.
  2. سوال: چرا ریموت(کنترل) دستگاه من به درستی کار نمی کند؟
    پاسخ: مشکل در برد کنترل ، خرابی کریستال مادون قرمز ، مشکل دریافت کننده سیگنال در خود کولر گازی دلایل کارنکردن کنترل است.
  3. سوال: چقدر زمان برای تعمیر کامل کولرگازی من نیاز است؟
    پاسخ: تکمیل پروسه تعمیرات دستگاه شما نیازمند بررسی اولیه می باشدکه بعد از بررسی بسته به نوع خدمات می تواند متفاوت باشد.
  4. سوال: نقش و وظیفه کمپرسور در کولر گازی چه می باشد؟
    پاسخ: کمپرسور در واقع اصلی ترین قطعه داخل کولرگازی به شمار می آید که انواع مختلف اسکرول، پیستونی و روتاری دارد و بدون وجود آن عملا کولرگازی کار نمی کند.
  5. سوال: دلیل پریدن فیوز در هنگام روشن کردن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: سیم کشی غلط ، اتصال کوتاه در خازن ها ، خرابی کمپرسور اصلی ، مشکل در فن و ... می تواند از عوامل این رویداد باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36997.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

اپل: آیفون‌ های سال ۲۰۱۷ مشکل کاهش سرعت مدل‌های قدیمی‌تر را ندارند

اخیراً اپل با ارسال نامه‌‌ای به کنگره‌ی آمریکا توضیح داده است که آیفون‌ های سال ۲۰۱۷ یعنی مدل‌های 8، 8 پلاس و 10 با بروزرسانی سیستم‌عامل و برنامه‌های خود از مشکل کاهش سرعتی که مدل‌های قدیمی ...

اخیراً اپل با ارسال نامه‌‌ای به کنگره‌ی آمریکا توضیح داده است که آیفون‌ های سال ۲۰۱۷ یعنی مدل‌های 8، 8 پلاس و 10 با بروزرسانی سیستم‌عامل و برنامه‌های خود از مشکل - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - کاهش سرعتی که مدل‌های قدیمی تر درگیرشان هستند، - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - رنج نمی برند.

چندی - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - پیش اپل رسماً اعتراف کرد که پس از عرضه مدل های جدید عمداً سرعت آیفون های قدیمی را کاهش می دهد. مسئولان این کمپانی تاکید کردند که از سال گذشته به منظور جلوگیری از کرش کردن یا تخلیه بیش از اندازه شارژ، سرعت آیفون - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - های با ظرفیت پایین باتری را کاهش می دهد.تعمیرات کولر گازی هایر در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

انتشار این خبر بحث های گسترده ای را درباره دوام موبایل - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - ها و حقوق مصرف کننده به راه انداخت و حتی به شکایت از این کمپانی منجر - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - شد.

ماجرا  بالا گرفت و چندین شکایت از این برند در دادگاه‌های کشور‌هایمختلف ثبت شد. این جریان تا آنجا پیش رفت که مسئولان این شرکت کوپرتینویی به خاطر - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - کاهش سرعت آیفون از مشتریانشان عذرخواهی کردند.

ماه گذشته مدیرعامل اپل «تیم کوک» به صحبت درباره به روزرسانی بعدی سیستم - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - عامل iOS 11 پرداخت - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - که به کاربران اجازه می دهد کاهش عمدی پرفورمنس موبایل خود را غیرفعال کنند.تعمیرات کولر گازی هایر در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

حال کمپانی اپل در پاسخ به سوال «جان تون» سناتور آمریکایی خاطر نشان کرده که آیفون‌ های سال ۲۰۱۷ نیازی آپدیت مذکور ندارند چرا - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - که ارتقای سخت افزاری صورت گرفته در آنها موجب شده مشکل کاهش سرعت را تجربه نکنند.

«سینتیا هوگان» معاون روابط عمومی شرکت کوپرتینویی در پاسخ به سوال سناتور تون مبنی بر زمان عرضه‌ی بروز‌رسانی مشابه برای آیفون‌های جدید گفت:

«سخت افزار‌ آیفون‌های سال ۲۰۱۷ یعنی مدل‌های 8، 8 پلاس و 10 [نسبت به مدل‌های - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - قدیمی تر] ارتقا یافته است. از این رو این مدل‌ها از سیستم مدیریت عملکرد پیشرفته‌ای بهره - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - می‌برند که - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - به سیستم‌عامل iOS اجازه می‌دهد سرعت موبایل را حفظ کرده و از خاموش شدن اتفاقی جلوگیری کند.»

پاسخ اپل بدین معنی نیست که به روز‌رسانی جدیدی برای ارتقای سرعت آیفون‌های جدید منتشر نخواهد شد و ممکن - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - است این اتفاق بیفتد.تعمیرات کولر گازی هایر در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

بیانیه‌های جدید این شرکت به صحبت‌های قبلی اش تطابق ندارد چرا که ظاهراً کمپانی یاد شده قصد داشت این به روزرسانی‌ها را برای محصولات دیگرش نیز ارائه - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - دهد.

پیش از این اپل اعلام کرده بود که تمامی آیفون‌ها از قابلیت‌های اولیه‌ای برای مدیریت عملکرد دستگاه بهره می‌برند و این ابزار برای حفاظت از اجزای داخلی تلفن‌های هوشمند حیاتی است.

حال سوال اساسی اینجاست که آیا به روزرسانی سخت افزاری بکار رفته در آیفون‌های جدید با مدل‌های قدیمی‌تر تفاوتی اساسی دارد یا این بیانه‌ها تنها واکنش محافظه‌کارانه‌ی اپل برای رد اتهامات احتمالی است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone