تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تایباد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  4. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
  5. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13363.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

نسخه اندرویدی SHAREit با یک میلیارد دانلود حاوی چندین آسیب‌پذیری خطرناک است

یک اپلیکیشن اشتراک گذاری فایل محبوب با بیش از یک میلیارد بار دانلود دارای آسیب‌پذیری هایی است که توسعه دهنده با گذشت بیش از سه ماه از گزارش آنها اقدامی برای برطرف کردنشان نکرده است. ...

یک اپلیکیشن اشتراک گذاری فایل محبوب با بیش از یک میلیارد بار - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تایباد استان خراسان - دانلود دارای آسیب‌پذیری هایی است که توسعه دهنده با گذشت بیش از سه ماه از گزارش آنها اقدامی برای برطرف کردنشان نکرده است.

اپلیکیشن آسیب پذیر، SHAREit نام دارد که به کمک آن می‌توان فایل‌ها را بدون نیاز به کابل بین دستگاه‌های مجهز به وای فای به اشتراک گذاشت. شرکت تحلیلگر تهدیدات سایبری «ترند - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تایباد استان خراسان - میکرو» اعلام می‌کند این - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تایباد استان خراسان - اپ باگ‌هایی دارد که - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تایباد استان خراسان - با سوءاستفاده از آنها می‌توان کدهای مخرب را روی موبایل اجرا کرد.

شرکت امنیتی یاد شده می‌افزاید برنامه‌های مخرب نصب شده روی موبایل، یا هکرهایی که از حملات مرد میانی (MitM) استفاده - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تایباد استان خراسان - می‌کنند، می‌توانند دستورات مخرب را به اپ SHAREit ارسال کرده و با دستکاری قابلیت‌های آن، کارهایی نظیر اجرای کدهای مخرب، جایگزینی فایل‌های سیستمی اپ و یا نصب برنامه‌های متفرقه را بدون اطلاع کاربر انجام دهند.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تایباد استان خراسان

SHAREit در برابر حمله‌ای موسوم به مردی در دیسک (MitD) نیز آسیب پذیر است. این حمله نسبتاً جدید اولین بار سال ۲۰۱۸ توسط شرکت امنیتی - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تایباد استان خراسان - Check Point شناسایی شد و مربوط به ذخیره‌سازی فایل‌های حساس اپ‌ها در قسمتی - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تایباد استان خراسان - ناامن در - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تایباد استان خراسان - فضای ذخیره‌سازی و مشترک با دیگر اپ‌هاست که امکان حذف، ویرایش یا جایگزینی آنها را به هکرها می‌دهد.

ترند میکرو می‌گوید آسیب‌پذیری های SHAREit را سه ماه قبل به توسعه دهنده آن گزارش داده اما همچنان بروزرسانی برطرف کننده آنها منتشر نشده است. این شرکت به خاطر محبوبیت بالای این اپ و - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تایباد استان خراسان - امکان سرقت داده‌های حساس کاربران تصمیم گرفته تا آسیب‌پذیری ها را به شکل عمومی اعلام کند.

توسعه دهنده SHAREit در وب سایت خود ادعا می‌کند که اپ‌های این شرکت توسط ۱.۸ میلیارد کاربر در بیش از ۲۰۰ کشور دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرند. لازم به ذکر است که نسخه iOS - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تایباد استان خراسان - این اپلیکیشن به خاطر استفاده از کدهای متفاوت در برابر باگ‌های مورد بحث آسیب پذیر نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone