🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر گنبد کاووس استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر گنبد کاووس استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  2. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  5. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36406.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

سایت رسمی HTC مشخصات و قیمت U12 پلاس را سهوا افشا کرد

در فاصله یک هفته مانده به رونمایی از U12 پلاس اطلاعات جدیدی از این گوشی هوشمند افشا شده تا پازل مشخصات آن را کامل کند. بر اساس گزارش Roland Quandt، افشاگر شناخته شده به تازگی در یکی ...

در فاصله یک هفته مانده به رونمایی از U12 پلاس - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر گنبد کاووس استان گلستان - اطلاعات جدیدی از این گوشی هوشمند - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر گنبد کاووس استان گلستان - افشا شده تا پازل مشخصات آن را کامل کند.

بر اساس گزارش Roland Quandt، افشاگر شناخته شده به تازگی در یکی از زیر دامنه های سایت رسمی HTC اطلاعات و رندرهایی از U12 پلاس منتشر شده که فرضیات قبلی پیرامون پرچمدار آتی - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر گنبد کاووس استان گلستان - کمپانی تایوانی را تایید کرده و حتی قیمت آن را مشخص می کند.

بر این اساس U12 پلاس - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر گنبد کاووس استان گلستان - با - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر گنبد کاووس استان گلستان - برخورداری از چیپست اسنپدراگون ۸۴۵، ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی برای رقابت با پرچمدارهایی از قبیل گلکسی اس ۹، آیفون ۱۰ و هواوی پی ۲۰ طراحی شده است.

ظاهرا تایوانی ها علاقه چندانی به پیروی از ترند بازار ندارند زیرا علاوه بر - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر گنبد کاووس استان گلستان - عدم طراحی بریدگی نمایشگر که - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر گنبد کاووس استان گلستان - امروزه در اغلب پرچمدارها دیده می شود، به سراغ پنل های اولد نیز نرفته اند تا صفحه نمایش ۶ اینچی - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر گنبد کاووس استان گلستان - با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۸۸۰ پیکسل از پنل Super LCD6 بهره ببرد. تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر گنبد کاووس استان گلستاناز دیگر مشخصاتی که در سایت مذکور آمده می توان به اسپیکرهای Boomsound، استاندارد مقاومت در برابر آب و گرد و غبار IP68 و پشتیبانی از - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر گنبد کاووس استان گلستان - حافظه - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر گنبد کاووس استان گلستان - microSD تا ۲ ترابایت اشاره کرد. در این میان به اندروید پیش فرض اشاره نشده و وظیفه تامین انرژی نیز بر عهده باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی قرار داد که برای یک روز با استفاده معمولی کفایت خواهد کرد.

بر - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر گنبد کاووس استان گلستان - اساس اطلاعاتی که پیش از این توسط ایوان بلس افشا شده دوربین سلفی این موبایل دوگانه بوده و به لطف سنسورهای ۸ مگاپیکسلی امکان ثبت تصاویر - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر گنبد کاووس استان گلستان - عریض و اعمال افکت بوکه - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر گنبد کاووس استان گلستان - را مهیا می سازد. دوربین اصلی نیز از یک سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی با زاویه عریض و یک سنسور ثانویه 16 مگاپیکسلی تله فوتو بهره می برد.

کمپانی سازنده برای این پرچمدار قیمت ۵۸۸۸ یوان معادل ۹۲۰ دلار را در نظر گرفته که - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر گنبد کاووس استان گلستان - رقابت با محصولات مشابه را برای آن دشوار خواهد ساخت.

مدت کوتاهی پس از - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر گنبد کاووس استان گلستان - توییت Roland Quandt صفحه مذکور از دسترس خارج شد، با این حال آب رفته به جوی باز نگشته و داده های مربوط به آن به سرعت در اینترنت منتشر شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone