تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  2. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  3. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  4. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42420.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

تجمع اعتراضی رانندگان تاکسی علیه اوبر در شیلی یک کشته بر جای گذاشت

به گزارش رویترز، تجمع اعتراضی رانندگان تاکسی شهر سانتیاگو، پایتخت شیلی علیه اپلیکیشن های آنلاین رزرو خودرو مثل اوبر و Cabify در روز دوشنبه موجب انسداد جاده منتهی شونده به فرودگاه اصلی این شهر شد ...

به گزارش رویترز، تجمع اعتراضی رانندگان تاکسی شهر سانتیاگو، - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - پایتخت شیلی - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - علیه اپلیکیشن های آنلاین - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - رزرو خودرو مثل اوبر و Cabify - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - در روز دوشنبه موجب انسداد جاده منتهی شونده به فرودگاه - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - اصلی این شهر شد که در پی این ماجرا نه تنها بسیاری از مسافران از سفر خود - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - باز ماندند، بلکه یک نفر در بحبوحه این شلوغی ها جان خود را از دست داد.

فرد کشته شده در این تجمع اعتراضی یک توریست 65 ساله برزیلی بوده است

به گزارش پلیس شیلی، فرد کشته شده - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - در این تجمع اعتراضی یک توریست 65 ساله - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - برزیلی بوده که در اثر گیر افتادن در ترافیک دچار حمله قلبی - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - شده و درجا فوت کرده است. البته ظاهرا هلیکوپتر امداد برای نجات این فرد ارسال شده، اما فرد مذکور پیش از رسیدن آن جان باخته است.

آقای کلاودیو اورگو، فرماندار سانتیاگو در مصاحبه با خبرنگاران ضمن ابراز تأسف بابت حوادث پیش آمده از دولت شیلی درخواست کرده که با تجمع کنندگان برخورد جدی داشته باشد. گفتنی است که در همان روز دوشنبه حداقل 15 نفر از جمعیت اعتراض کننده توسط پلیس سانتیاگو - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - دستگیر شده اند.

همچنین شایان ذکر است که کنگره ملی کشور شیلی به آهستگی مشغول تصویب - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - قوانینی است که بتواند فعالیت های سرویس هایی مثل اوبر و - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - Cabify را تعدیل کند. در حالی که بعضی مقامات رسمی شیلی قول تحریم این دو اپلیکیشن را به مردم داده اند، با این وجود نسبت به تعدیل فعالیت های آن ها در چهارچوب قوانین این - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - کشور بی علاقه نبوده اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone