🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الجی در شهر مشکین شهر استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الجی در شهر مشکین شهر استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  3. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26074.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

وزیر کشور می‌گوید امروز درباره اتصال اینترنت موبایل تصمیم‌گیری می‌شود

«عبدالرضا رحمانی فضلی» شب گذشته در برنامه «نگاه یک» صداوسیما حاضر شد و توضیحاتی در رابطه با دلایل قطع اینترنت ارائه کرد. اما مهم‌ترین نکته‌ای که وزیر کشور در همین رابطه به آن اشاره کرد، ...

«عبدالرضا رحمانی فضلی» شب گذشته در برنامه «نگاه یک» صداوسیما حاضر شد و توضیحاتی در رابطه با دلایل قطع اینترنت ارائه کرد. اما مهم‌ترین نکته‌ای که وزیر کشور در همین رابطه به آن اشاره کرد، تعیین تکلیف اینترنت موبایل در جلسه امروز شورای امنیت بود.

وزیر کشور در توضیح همین - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - مسئله، گفت: «همه کسانی که از اینترنت استفاده می‌کنند بدانند که امنیت جان - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - مردم برای ما از اهمیت بسزایی برخوردار است. ما از روز چهارم اینترنت مراکز علمی و دانشگاه‌ها را وصل کردیم و اینترنت ثابت هم در همه استان‌ها وصل شده، در - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - مورد موبایل ۱۰ استان اینترنت‌شان متصل شده و - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - در جلسه فردای شورای امنیت ارزیابی‌های مجدد را انجام می‌دهیم و متناسب با شرایط در سایر استان‌ها نیز در صورت نبود مشکل امنیتی - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - وصل خواهد شد. قطعا همه بدانند که این کار به نفع همه است و ما قدردان مردم هستیم. در حال حاضر امنیت کامل در کشور برقرار است و هیچ مشکلی نداریم.»

رحمانی فضلی توضیح داد که اینترنت ابتدا به شکل مقطعی و سپس - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - به شکل کامل مسدودسازی انجام شده است:

«ما در مرحله‌ای که تخریب و آتش‌سوزی زیاد شد، مجبور شدیم اینترنت را به صورت موضعی و مقطعی قطع کنیم تا به این ترتیب عملیات روانی و تهییجی که از خارج هدایت می‌شد، کنترل کنیم. در حقیقت ابتدا محدودسازی انجام شد و پس از اینکه دامنه این اغتشاشات به استان‌های دیگر سرایت کرد، مسدودسازی انجام شد.»

در روزهای اخیر کسب‌وکارهای بسیاری از تعطیلی کامل یا افت ۹۰ درصدی درآمدهای خود گفته‌اند. وزیر کشور اما با اشاره به همین - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - موارد، گفته که مسدودسازی به معنای این نیست که همه مسئولینی که دستور به قطع اینترنت دادند، اهمیت اینترنت بر اقتصاد و کسب‌و‌کار مردم را نمی‌دانند: «ما با منفعت عمومی و امنیت جان مردم روبه‌رو بودیم. قطعا قطع اینترنت هزینه دارد اما ما با این کار از بروز هزینه‌های بیشتر جلوگیری کردیم. نیروها در همه استان‌ها به داخل صحنه آمدند و موضوع جمعه شب کنترل شد.»

در حالی - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - که بارها اعلام شده بود - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - که دستور محدودیت در اینترنت از سوی شورای امنیت کشور صادر شده است، روز گذشته ۳۰ - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - نماینده‌ی تهران، در نامه‌ای به وزیر ارتباطات، علت عدم اتصال دیتای موبایل در تهران را جویا شدند. متن - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - نامه نمایندگان مجلس به وزیر ارتباطات به این شرح است:

«احتراما عنایت دارید که قطع - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - طولانی مدت اینترنت به خصوص اینترنت - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - موبایل ضرر و زیان هنگفتی را بر اقتصاد فضای کسب و کار و فضای - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - آموزشی و پژوهشی کشور تحمیل کرده است حال که با مشارکت هوشمندانه مردم فهیم ایران به خصوص تهران آرامش حاکم گردیده است انتظار آحاد مردم، دانشگاهیان، کسبه، بازاریان و کارآفرینان تسریع در برقراری اینترنت موبایل استان تهران است. شایسته است اقدام لازم در این زمینه به عمل آید.»

وزارت ارتباطات نیز چند ساعت بعد اعلام کرد که خواسته‌ی نمایندگان مردم دقیق و به‌حق است و با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد:

«آذری جهرمی شخصاً در وزارت ارتباطات، دولت و - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - در مذاکرات متعدد با نهادهای امنیتی - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - پیگیر برقراری مجدد ارتباطات بوده و هست و این روزها را بی‌شک یکی از سخت‌ترین و طاقت‌فرساترین روزها برای مجموعه وزارت ارتباطات و صد البته بیش از آن برای مردم عزیز ایران می‌داند.

اما نهادهای امنیتی کشور به‌عنوان مسئولین حفظ نظم و امنیت معتقدند در برقراری مجدد ارتباطات باید جانب احتیاط را رعایت کرد - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - و بر این اساس تاکنون شورای امنیت کشور مجوز برقراری کامل ارتباطات را به اپراتورها ابلاغ نکرده است و قطع به‌یقین به‌محض دریافت مجوز - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - از شورای امنیت کشور ارتباطات در اسرع وقت به شرایط - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - قبل بازگردانده خواهد شد.»

در حال - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - حاضر، ۱۰ استانی که مجوز ارائه اینترنت موبایل در آن‌ها صادر شده، به این شرح هستند:

  • خراسان شمالی
  • خراسان جنوبی
  • گلستان
  • سمنان
  • همدان
  • یزد
  • ایلام
  • چهارمحال بختیاری
  • اردبیل
  • زنجان
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone