🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون الجی در شهر اردستان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون الجی در شهر اردستان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سرویس دوره ای چه کیفیتی در عملکرد تلویزیون دارد؟
    پاسخ: سرویس و بررسی به صورت منظم باعث جلوگیری از مشکلات جدی تر خواهد شد.
  2. سوال: دلیل تصویر با رنگ های غیر متعارف در تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: ایراد در پیکسل ها و سوختگی آنها، ضربه به پنل تلویزیون، گرما و یا سرمای بیش از حد، اتصال نادرست کابل ها و ... از جمله اتفاق هایی است که سبب پیدایش این مشکل در تلویزیون می شوند.
  3. سوال: چرا تلویزیون من صدا دارد اما تصویر ندارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله مشکل در بلندگوها ، خرابی کیت صدا و ... می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی شود که تعمیر آن نیاز به حضور متخصص می باشد.
  4. سوال: آیا نصب تلویزیون روی دیوار خطرناک است؟
    پاسخ: بستگی به نوع و اندازه تلویزیون شما نصب آن روی دیوار توسط تکنسین های متخصص ما با امنیت کامل قابل انجام است.
  5. سوال: قطع برق به صورت عمومی چه آسیبی به تلویزیون وارد می کند؟
    پاسخ: قطع برق به صورت عمومی و ناگهانی می تواند آسیب جدی به تلویزون شما وارد کند که مشمول هزینه تعمیرات زیادی خواهید شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15881.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

ال‌جی تولید موبایل‌های اقتصادی و میان‌رده را به شرکت‌های دیگر واگذار می‌کند

کسب و کار موبایل ال‌جی برای حضور قوی‌تر در بازار دچار تغییر و تحول اساسی شد. سازنده کره‌ای می‌خواهد تولید گوشی‌های اقتصادی و میان رده خود را به شرکت‌های دیگر واگذار کند. بر اساس گزارش ...

کسب و کار موبایل ال‌جی برای - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر اردستان استان اصفهان - حضور قوی‌تر در بازار دچار تغییر و تحول اساسی شد. سازنده کره‌ای می‌خواهد تولید گوشی‌های اقتصادی و میان رده خود را به شرکت‌های دیگر واگذار کند.

بر اساس گزارش رویترز، ال جی واحد جدیدی به نام Original Design Manufacturer در کسب و کار موبایل خود راه اندازی کرده است. از این اصطلاح برای توضیح شرکت‌هایی استفاده می‌شود که تولید محصول را به شرکت‌های دیگر واگذار کرده و تنها برند خود را روی آن حک می‌کنند.

هدف ال جی از این تصمیم کاهش هزینه‌های توسعه محصول و حضور قوی‌تر در بازار موبایل‌های مقرون به صرفه گزارش شده که محبوبیت بالایی بین خریداران - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر اردستان استان اصفهان - دارند. کسب و کار موبایل ال جی در سال‌های اخیر عملکرد نامطلوبی داشته و عمدتاً زیان‌ده بوده - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر اردستان استان اصفهان - است. البته جدیدترین گزارش مالی این شرکت از بهبود عملکرد‌ بخش موبایل پس از مدت‌ها خبر می‌دهد.

تعمیرات تلویزیون الجی در شهر اردستان استان اصفهان
ال جی با ساخت وینگ به جای سخت افزار پرچمدار روی طراحی خلاقانه تمرکز کرد.

ال جی سال ۲۰۲۰ برای حضور قوی‌تر در بازار سیاست‌های جدیدی را اتخاذ کرد و به جای عرضه موبایل با چیپست‌های پرچمدار و گرانقیت کوالکام، روی طراحی تمرکز کرد و گوشی‌هایی مثل «ولوت» و «وینگ» را ساخت. آنطور که در گزارش آمده، سازنده کره‌ای می‌خواهد همین روند را برای سال ۲۰۲۱ ادامه دهد و با تغییراتی که در کسب و کار موبایل خود داده - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر اردستان استان اصفهان - قصد دارد دوباره روی تولید گوشی‌های پرچمدار تمرکز کند. اوایل آبان ماه گزارشی منتشر شد که نشان می‌داد این سازنده کره‌ای قصد دارد اوایل سال ۲۰۲۱ از موبایل با نمایشگر رول شونده رونمایی کند.

در ادامه گزارش آمده که ال جی سال ۲۰۱۳ جزو سه تولیدکننده بزرگ موبایل در دنیا - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر اردستان استان اصفهان - بود، ولی حالا حتی جایی بین هفت شرکت برتر نداشته و مغلوب شرکت‌های چینی مثل هواوی، شیائومی، اوپو و ویوو شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone