🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سام در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سام در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سرویس دوره ای چه کیفیتی در عملکرد تلویزیون دارد؟
    پاسخ: سرویس و بررسی به صورت منظم باعث جلوگیری از مشکلات جدی تر خواهد شد.
  2. سوال: فلت تلویزیون چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: آی سی و پردازشگر در فلت قرار می گیرند و این قطعات در کنار هم برای وضوح تصاویر بسیار مهم می باشد.
  3. سوال: آیا شروع و پایان تعمیرات نیاز به پروسه زمانی زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در نهایت توان در سریع ترین حالت ممکن تعمیرات شما را به پایان خواهند رسانید.
  4. سوال: فریم تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کوچکترین شکستگی و در رفتگی فریم تلویزیون شما می تواند آسیب جدی به پنل و یا اجزای دیگر تلویزیون وارد کند که بهتر است قبل از اینکه دیر شود نسبت به تعویض و یا در صورت امکان تعمیر آن اقدام کنید.
  5. سوال: چه عواملی در کارکرد تلویزوین من مهم می باشد؟
    پاسخ: عوامل رایجی از جمله رطوب، سرما و گرمای بیش از حد، گرد و غبار و ... می تواند باعث اختلال در عملکرد دستگاه شما شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29572.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

انقلابی در صنعت اندام های مصنوعی؛ تولید پروتز با یک بیستم قیمت نمونه مشابه

شرکتی به نام Unlimited Tomorrow از روشی اقتصادی برای تولید اندامهای مصنوعی پیشرفته بهره می برد و سعی دارد برای معلولین جهان مخصوصاً کودکان، اندام‌های مصنوعی مناسبی فراهم آورد. [digivideo] [/digivideo] بنیانگذار این شرکت، Easton LaChappelle ...

شرکتی به نام Unlimited Tomorrow از روشی اقتصادی برای تولید اندامهای مصنوعی پیشرفته بهره می برد و سعی دارد برای معلولین جهان مخصوصاً کودکان، اندام‌های مصنوعی مناسبی فراهم آورد.

بنیانگذار این شرکت، Easton LaChappelle در ۱۴ سالگی موفق شد اولین دست رباتیک خود را در اتاقش بسازد. - تعمیرات تلویزیون سام در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - او چند وقت بعد با دختر معلول کوچکی برخورد کرد و متوجه شد که گجت ۲ هزار دلاری وی کارایی بهتری نسبت به اندام مصنوعی ۸۰ هزار دلاری این دختر دارد. همین مسئله موجب شد تا ۸ سال بعد کمپانی جدیدی به راه اندازد تا مشکل ۳۰ میلیون کودک معلول را حل کند.

تعمیرات تلویزیون سام در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

این شرکت گمنام نیویورکی که در جریان نمایشگاه CES 2019 از اندام‌های پروتزی جدیدی رونمایی کرد که - تعمیرات تلویزیون سام در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - با کمک پرینتر سه بعدی تولید شده‌اند.

دست مصنوعی به نمایش درآمده از حسگر‌های عضلاتی و سیستم کنترلی هوش مصنوعی بهره می‌برد و بدین شکل کودکان معلول با استفاده از این اندام قادر خواهند بود به راحتی یک شئ را در دست بگیرند یا هر کدام از - تعمیرات تلویزیون سام در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - انگشتانشان را تکان دهند.

تعمیرات تلویزیون سام در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

این اندام - تعمیرات تلویزیون سام در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - وزنی معادل ۶۸۰ گرم دارند در حالی که اندامهای مصنوعی پیشرفته معمولاً بیش از ۴.۵ کیلوگرم وزن دارند و تکان دادنشان برای کودکان کمی سخت است.

علاوه بر این اصولاً اندام پروتزی پیشرفته قیمت بالایی دارند - تعمیرات تلویزیون سام در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - و - تعمیرات تلویزیون سام در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - هر خانواده‌ای امکان خرید آنها را ندارند. به این نرخ هم باید بیمه - تعمیرات تلویزیون سام در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - و هزینه‌های - تعمیرات تلویزیون سام در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - جانبی را اضافه کرد. به همین دلیل شرکت Unlimited - تعمیرات تلویزیون سام در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - Tomorrow سعی کرده روش متفاوتی برای تولید آنها بکار ببرد تا تمامی کودکان معلول بتوانند از این مدل اندام - تعمیرات تلویزیون سام در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - استفاده کنند.

تعمیرات تلویزیون سام در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

دست پروتزی Unlimited Tomorrow که با استفاده از پرینتر سه بعدی تولید - تعمیرات تلویزیون سام در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - شده اکنون قیمتی معادل ۱۰ هزار دلار دارند - تعمیرات تلویزیون سام در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - و قرار است - تعمیرات تلویزیون سام در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - سال آینده‌، قیمتشان ۵۰ درصد کاهش پیدا کند.

کمپانی یاد شده باور دارد که خانواده‌هایی که کودکانی معلول دارند مجبورند هزینه‌ی زیادی برای خرید اندام مصنوعی صرف کنند چرا که کودکان در حال رشد هستند - تعمیرات تلویزیون سام در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - تا بزرگسالی باید بارها اندامشان را عوض کنند.

تعمیرات تلویزیون سام در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

به همین دلیل Unlimited Tomorrow با هدف قرار دادن کودکان معلول، سعی کرده گزینه‌ی ارزانتری برای آنها قراهم آورد و از بازار به وجود امده، نهایت استفاده را ببرد.

بهره‌گیری از سیستم اسکن و پرینت - تعمیرات تلویزیون سام در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - سه بعدی اندام مصنوعی موجب می‌شود که هزینه‌ی خرید اندام پروتز‌ی پیشرفته از ۱۰۰ هزار دلار به ۵ هزار دلار کاهش پیدا کند. بعلاوه اندام مسنوعی تولید شده به علت استفاده از سیستم اسکن سه بعدی، رنگ پوست و اندازه‌ی مناسبی دارند.

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone