🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر کهک استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر کهک استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  2. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  3. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10631.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

تلاش اتحادیه اروپا برای اجباری کردن استفاده از پورت USB-C: اقدامی به ضرر اپل

طبق قانون جدیدی که توسط اتحادیه اروپا پیشنهاد شده، تمام تولیدکنندگان از جمله اپل مجبور به استفاده از پورت USB-C برای تمامی گوشی‌ها و دستگاه‌های کوچک الکترونیکی مورد استفاده در تمام کشورهای عضو اتحادیه اروپا خواهند ...

طبق قانون جدیدی که توسط اتحادیه اروپا پیشنهاد شده، تمام تولیدکنندگان از جمله اپل مجبور به استفاده از پورت USB-C برای تمامی گوشی‌ها و دستگاه‌های کوچک الکترونیکی مورد استفاده در تمام کشورهای عضو اتحادیه اروپا خواهند شد.

هدف اصلی قانون کمیسیون اروپا این است که مصرف‌کنندگان را هنگام خرید یک دستگاه جدید به استفاده مجدد از شارژهای خود تشویق کند و با - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر کهک استان قم - این روش به کاهش ضایعات الکترونیکی نیز کمک کرده باشد. نکته مهمی - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر کهک استان قم - که در قانون پیشنهادی مطرح شده آن است که تمام گوشی‌های موبایل فروخته شده در اتحادیه اروپا باید دارای شارژر USB-C باشند. اپل پیش از این - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر کهک استان قم - هشدار داده بود که چنین اقدامی به نوآوری آن‌ها آسیب می‌رساند.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر کهک استان قم

اپل اصلی‌ترین تولیدکننده‌ای است که گوشی‌های خود را به همراه پورت و شارژر اختصاصی خود که به آن «کابل لایتنینگ» گفته می‌شود، روانه بازار می‌کند. غول فناوری می‌گوید:

ما همچنان نگران هستیم که مقررات سختگیرانه استفاده اجباری از یک نوع پورت، به جای تشویق کردن باعث خنثی شدن نوآوری شود که این امر به نوبه - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر کهک استان قم - خود به مصرف‌کنندگان اروپا و - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر کهک استان قم - سراسر جهان نیز آسیب - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر کهک استان قم - می‌رساند.

قانون جدید کمیسیون اروپا در حالی پیشنهاد شده که - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر کهک استان قم - اکثر گوشی‌های اندرویدی جهان دارای پورت‌های شارژ USB micro-B هستند یا هم اکنون - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر کهک استان قم - از استاندارد جدیدتر USB-C پشتیبانی می‌کنند. البته مدل‌های جدید آیپد و مک - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر کهک استان قم - بوک نیز مانند گوشی‌های تولیدکنندگان اندروید مانند سامسونگ - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر کهک استان قم - و هواوی از درگاه‌های شارژ USB-C استفاده می‌کنند.

تحقیق - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر کهک استان قم - ارزیابی تاثیر کمیسیون در سال ۲۰۱۹ نشان می‌دهد که تقریبا نیمی از شارژرهای فروخته شده به همراه گوشی‌های موبایل - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر کهک استان قم - در اتحادیه اروپا طی - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر کهک استان قم - سال ۲۰۱۸ از کابل USB micro-B استفاده کرده‌اند، در حالی که این میزان درباره کابل USB-C و لایتنینگ به ترتیب ۲۹ و ۲۱ درصد بوده است.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر کهک استان قم

قانون پیشنهادی شامل دستگاه‌هایی از جمله گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها، دوربین‌ها، هدفون‌ها، اسپیکرهای پرتابل و کنسو‌ل‌های دستی می‌شود. سایر محصولات از جمله‌ ایردبادها، ساعت‌های هوشمند و ردیاب‌های تناسب - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر کهک استان قم - اندام به دلایل فنی مرتبط با اندازه و شرایط استفاده مورد توجه این قانون قرار نگرفته‌اند.

سیاستمداران اتحادیه اروپا بیش از یک دهه است که برای ایجاد یک استاندارد مشترک تلاش می‌کنند و تحقیقات کمیسیون برآورد کرده است که کابل‌های شارژ غیرقابل استفاده سالانه بیش از ۱۱ هزار تن زباله ایجاد می‌کند. این موضوع زمانی نگران کننده می‌شود که متوجه شویم سال گذشته در اتحادیه اروپا، حدود ۴۲۰ میلیون گوشی و سایر وسایل الکترونیکی قابل حمل فروخته شده است.

در هر صورت، احتمالا چندین سال طول خواهد کشید تا این پیشنهادات اجرایی شوند. نمایندگان پارلمان اروپا و کشورهای عضو ممکن است اصلاحاتی را در - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر کهک استان قم - این پیشنهاد اضافه کنند و تنها پس از موافقت کمیسیون اروپا با این اصلاحات، بخشنامه تصویب خواهد شد. اتحادیه اروپا امیدوار است که این امر - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر کهک استان قم - در سال ۲۰۲۲ اتفاق بیفتد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر یزداد نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سلام به سایت ما هم سر بزتید *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.
کاربر ژرفی نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سایت ***** مایکروفر وستینگهاوس WMF2302WA شما را با ارزانترین قیمت و بهترین کیفیت در محل تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone