🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر نیشابور استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر نیشابور استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  2. سوال: چرا کولرگازی من باد سرد ندارد؟
    پاسخ: عدم سرمایش کافی شاید از مشکلات رایج در کولرگازی باشد که مشکلی است که نیاز به بررسی تخصصی توسط تکسین دارد.
  3. سوال: آیا تعمیرات کولرگازی با اسپیلت متفاوت می باشد؟
    پاسخ: خیر ؛ در حالت کلی عملکرد مشابه و تعمیرات و قطعات مشابه نیز دارند .اما قطعا در نظر تکنسین ها تعمیرات تخصصی تر نیز وجود دارد که برای هر کدام نیاز به بررسی جداگانه وجود دارد.
  4. سوال: خاموش شدن ناگهانی کولرگازی چه دلیلی دارد؟
    پاسخ: کولرگازی ها معمولا به طور اتومات بعد از تنظیم دما محیط خاموش خواهند شد واما اگر این روند را فاکتور بگیریم مشکل در بخش های مختلفی از دستگاه شما می تواند باعث این اتفاق شود.
  5. سوال: نقش و وظیفه کنتاکتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بخشی از سیستم تهویه هوا است که کار آن کنترل جریان برق می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27409.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی از میان رده اوپو K3 با دوربین جهنده و اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر

اوپو K3 به عنوان جدیدترین میان رده شرکت چینی، امروز در کشور مبدأ خود معرفی شد. این محصول با قیمت رقابتی و مشخصات قابل قبول، بازار میان رده های اقتصادی را هدف قرار داده است. ...

اوپو K3 به عنوان جدیدترین میان رده شرکت چینی، امروز - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر نیشابور استان خراسان - در کشور مبدأ خود معرفی شد. این محصول با قیمت رقابتی و - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر نیشابور استان خراسان - مشخصات قابل قبول، بازار میان رده های اقتصادی را هدف قرار داده است. گوشی مورد بحث با چیپست اسنپدراگون 710، دوربین سلفی جهنده و - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر نیشابور استان خراسان - نمایشگر تمام صفحه عرضه شده و هم اکنون نخستین - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر نیشابور استان خراسان - مرحله از فروش سریع آن از طریق وبسایت اوپو در جریان قرار دارد.

از - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر نیشابور استان خراسان - نظر سخت افزاری، چیپست اسنپدراگون 710 با هسته های Kryo 360 در کنار گرافیک آدرنو 616 توان پردازشی مناسبی را در اختیار اوپو K3 قرار می دهد. این محصول همچنین در دو نسخه 64 و 128 گیگابایتی تولید شده که به ترتیب 6 و 8 گیگابایت رم LPDDR4x در اختیار دارند.

تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر نیشابور استان خراسان

نمایشگر اوپو K3 با پنل AMOLED، نسبت ابعاد 19.5:9 و رزولوشن +full-HD از نوع تمام صفحه بوده و دارای استاندارد TUV آلمان برای محافظت از چشم در برابر نور آبی مضر است. اسکنر اثر انگشت نیز زیر این نمایشگر قرار گرفته که ویژگی قابل - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر نیشابور استان خراسان - توجهی برای یک میان رده اقتصادی به حساب می آید.

دوربین سلفی اوپو K3 در - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر نیشابور استان خراسان - 74 صدم ثانیه باز می‌شود

برای تصویربرداری، K3 به یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی با ساختار جهنده مجهز شده که طبق ادعای سازنده، تا 5 سال کارایی خود را حفظ می کند و تنها در 74 صدم ثانیه باز می شود. دوربین اصلی هم یک ماژول دوگانه شامل سنسور اصلی 16 مگاپیکسلی و حسگر عمق سنج 2 مگاپیکسلی است. این دوربین امکاناتی مانند فلاش دوگانه، حالت پرتره و پشتیبانی از هوش مصنوعی را هم در اختیار دارد.

لازم به ذکر - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر نیشابور استان خراسان - است که میان رده جدید اوپو انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری 3750 میلی آمپر ساعتی دریافت می کند که به فناوری شارژ سریع 20 واتی - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر نیشابور استان خراسان - VOOC 3.0 مجهز شده است.

گفتنی است اوپو K3 در سه رنگ سفید صدفی، بنفش و مشکی (متمایل به سبز) عرضه شده و با قیمت 230 دلار برای نسخه 6 گیگابایتی و 275 دلار برای نسخه 8 گیگابایتی به فروش می رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone