🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج مرکوری در شهر اهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج مرکوری در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: پکیج هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: پکیج باید به طور سالیانه سرویس و لوله های آن جرمگیری شود.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی برای پکیج خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی قطعات الکترونیکی در لوازم برقی است.
  3. سوال: علت خرابی شیر برقی پکیج چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی شیر سه راهی میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن شیر و گذاشتن بار زیاد در پکیج میتواند عامل خرابی باشد.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر پکیج من را دارد؟
    پاسخ: همه کارشناس های ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین ساله در زمینه تعمیرات انواع پکیج هستند.
  5. سوال: وظیفه و کاربرد مبدل حرارتی در پکیج چیست؟
    پاسخ: به طو ساده مبدل حرارتی انقال دهنده حرارت از شعله به آب را به عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23157.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت: هزاران کامپیوتر ویندوزی به بدافزار Nodersok آلوده شدند

مایکروسافت و بخش امنیت سیسکو تلوس بدافزاری به نام Nodersok را تشخیص داده‌اند که توسط برنامه دیفندر مایکروسافت غیر قابل تشخیص است. این بدافزار کامپیوتر‌های بسیاری در آمریکا و اروپا را هدف قرار داده است و ...

مایکروسافت و بخش امنیت سیسکو تلوس بدافزاری به نام Nodersok را تشخیص داده‌اند که توسط برنامه دیفندر مایکروسافت غیر قابل تشخیص است. این بدافزار کامپیوتر‌های بسیاری در آمریکا و اروپا را هدف قرار داده است و می‌تواند آن‌ها را تبدیل به سرور‌های پراکسی کند.

مایکروسافت این بدافزار را Nodersok نام‌گذاری کرده است درحالیکه سیسکو تلوس نام آن را Divergent گذاشته است. این بدافزار به خودی خود می‌تواند برنامه‌های مخربی را توسط ابزار‌هایش اجرا کند ولی همچنین می‌تواند از ابزار‌های فعلی نیز - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - بهره‌مند شود.

این بدافزار با استفاده از فریم ورک Node.js و WinDivert که توسط پکت‌هایی که توسط کاربر تولید شده‌اند ویندوز‌های ۲۰۰۰، ۷، ۸‌، ۱۰ و ۲۰۱۶ را به سرور‌های پروکسی تبدیل می‌کند. بر اساس گزارش‌های مایکروسافت زمانی که Nodersok کامپیوتر هدف را تبدیل به سرور پروکسی کند، از آن برای اتصال به سرور‌های کنترل فرمان و دیگر کامپیوتر‌های آلوده استفاده می‌کند که به آن‌ها اجازه می‌دهد تا بدافزار‌های مخربی را به صورت مخفیانه اجرا کنند.

تعمیرات پکیج مرکوری در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

البته این دو کمپانی نسبت به کاربردهای این بدافزار به توافق نرسیده‌اند ولی سیسکو تلوس در این رابطه می‌گوید:

این بدافزار توسط هکر‌ها برای آلوده کردن کامپیوتر‌های دولتی توسعه یافته است و هدف اصلی - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - آن‌ها کلاه‌برداری خواهد بود. همچنین این Nodersok خصوصیاتی مشابه دیگر برنامه‌های مخرب کلاه‌‌برداری مانند Kovter دارد

بر اساس ادعای سیسکو تلوس، این بدافزار همچنان در دست توسعه قرار دارد. با این وجود مایکروسافت - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - می‌گوید که دیفندر می‌تواند حملات بر پایه Nodersok شناسایی کند ولی ردیابی این بدافزار کمی مشکل خواهد بود زیرا از - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - زیرساخت‌های قانونی استفاده می‌کند. همچنین بر اساس گفته‌های مایکروسافت:

این بدافزار از تکنیک‌های بدون فایل استفاده می‌کند و چون زیرساخت‌های شبکه‌ای فرار دارد، باعث می‌شود که به دست مایکروسافت - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - دیفندر شناسایی نشود.

با این حال رفتار Nodersok به گونه‌ای است که شرکت‌های تحلیلگر امنیت می‌توانند در آینده آن‌ها را تشخیص دهند. با این حال مایکروسافت می‌گوید که کاربران از باز کردن فایل‌های HTA - تعمیرات پکیج مرکوری در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - که منبع آن‌ها را نمی‌دانند یا خودشان دانلود نکرده‌اند خودداری کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone