🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر شیراز استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر شیراز استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه و کاربرد پرشر سوئیچ هوا در پکیج چه می باشد؟
    پاسخ: قطعه ای ایمنی مانند ترموستات حد است که در صورت نیاز جلو جرقه زدن و کارکرد فن را می گیرد.
  2. سوال: علت سوختن برد پکیج چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن برد پکیج میتوان به نوسانات برقی و یا نشت آب به قسمت های الکترونیکی اشاره کرد.
  3. سوال: علت خرابی شیر برقی پکیج چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن لوله ها و بار زیاد در پکیج میتواند باعث خراب شیربرقی بشود.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای پکیج ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد پکیج در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  5. سوال: وظیفه شیر اطمینان پکیج چه می باشد؟
    پاسخ: شیر اطمینان قظعه ایمنی برای کنترل ورود و خروج آب می باشدو
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23154.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

مهلت ۹۰ روزه آمریکا به هواوی برای بار سوم تمدید نخواهد شد

پس از این که آمریکا به این نتیجه رسید که نباید از تجهیزات شبکه هواوی استفاده کند، این کمپانی چینی را داخل لیست شرکت‌های تحریم شده قرار داد. اما به دلیل حضور این شرکت در ...

پس از این که آمریکا به این نتیجه رسید که نباید از تجهیزات شبکه هواوی استفاده کند، این کمپانی چینی را داخل لیست شرکت‌های تحریم شده قرار داد. اما به دلیل حضور این شرکت در بازار - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر شیراز استان فارس - موبایل و تجهیزات و زیرساخت‌های شبکه آمریکا، - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر شیراز استان فارس - دونالد ترامپ ۹۰ روز به این کمپانی وقت داد تا اقدامات لازم برای بروزرسانی و رفع باگ‌ها و ایرادات گوشی‌های فعلی خود را انجام دهد.

پس از پایان ۹۰ روز اولیه، دولت ترامپ ۹۰ روز دیگر هم به هواوی وقت داد تا پس از انجام ملزومات گفته شده، کم کم بازار آمریکا را ترک کند. بر اساس این تحریم‌ها، شرکت چینی نمی‌توانست با دیگر کمپانی‌های عرضه کننده سرویس‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری همکاری کند. مدیرعامل هواوی - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر شیراز استان فارس - معتقد است که ترامپ از این شرکت به عنوان اهرم فشار برای تعدیل مراودات تجاری میان چین و آمریکا استفاده می‌کند.

از طرفی هم دولت آمریکا مدعی است که تجهیزات شبکه و گوشی‌های هوشمند هواوی دارای بکدوری هستند که در صورت نیاز و فشار آوردن دولت کمونیستی چین، اطلاعات محرمانه آمریکا را در اختیار پرجمعیت‌ترین کشور - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر شیراز استان فارس - جهان - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر شیراز استان فارس - قرار می‌هد. ادعایی که بار‌ها توسط هواوی رد شد و حتی ریچارد یو مدیرعامل در بیانیه‌ای به کشور‌های درخواست کننده تجهیزات - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر شیراز استان فارس - و - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر شیراز استان فارس - زیرساخت‌های شبکه اطمینان داد که این کمپانی با هدف جاسوسی با آن‌ها همکاری نمی‌کند.

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر شیراز استان فارس

با این حال هواوی به - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر شیراز استان فارس - عنوان بزرگ‌ترین تامین کننده تجهیزات شبکه و دومین تولید کننده موبایل، به مشکل خورده است. آمریکا به کشور‌های متحد خودش اخطار داده است که در صورت استفاده از تجهیزات شبکه - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر شیراز استان فارس - این کمپانی دیگر در امور اطلاعاتی با آن‌ها مشارکت - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر شیراز استان فارس - نخواهد کرد. اتحادیه اروپا در نشستی که ماه بعد دارد، قرار است درباره این موضوع با اعضای خود صحبت کند. اما کشوری که وابستگی بسیاری به هواوی در تامین تجهیزات - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر شیراز استان فارس - شبکه دارد، مجارستان است که پیش‌تر‌ها عنوان کرده بود که به هواوی به عنوان شریک تجاری استراتژیک و ضروری نگاه می‌کند.

غول فناوری چینی اما چندان از گزند آمریکا در امان نمانده است. هواوی مجبور شد تا میت ۳۰ و - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر شیراز استان فارس - میت ۳۰ پرو را بدون سرویس‌های گوگل به بازار عرضه کند و سیستم‌عامل اندروید استفاده شده در این گوشی از نوع AOSP یا اوپن سورس است. البته ریچارد یو گفته بود که در صورتی که از لیست تحریم‌های آمریکا خارج شود یک شبه می‌تواند سرویس‌های گوگل را به گوشی‌های خود اضافه کند.

با توجه به صحبت‌های مشاور امنیت سایبری آمریکا که عنوان کرده بود زمان داده شده به این کمپانی - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر شیراز استان فارس - چینی - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر شیراز استان فارس - دائمی نخواهد بود، نباید از بازگشت گوگل و اپلیکیشن‌های کلیدیش به هواوی امیدوار بود؛ حداقل نه تا آینده‌ای دور.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone