🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر تالش استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر تالش استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سروصدای بیش از اندازه پکیج به چه دلیل است ؟
    پاسخ: صاف نبودن پکیج، وجود هوا داخل دستگاه، خرابی فن و... می تواند باعث سروصدای اضافی شود.
  2. سوال: قطعه الکترو در پکج چه وظیفه ی دارد؟
    پاسخ: این قطعه مانند ترموکوپل برای آبگرمکن و بخاری عمل می‌کند.
  3. سوال: علت فیوز پراندن پکیج چسیت؟
    پاسخ: دلایلی متفاوتی از جمله اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  4. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از پکیج چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که پکیج در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  5. سوال: تعمیرکار پکیج چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر پکیج، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23156.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

اکسپلویت checkm8 آیفون آنقدرها هم مخرب و ترسناک نیست

دیروز خبری از یک آسیب‌پذیری دائمی در گوشی‌های آیفون 4S تا X منتشر شد که دنیای تکنولوژی را در شوک فرو برد. اما پس از بررسی دقیق‌تر اکسپلویت checkm8 توسط کارشناسان امنیت، معلوم شد که ...

دیروز خبری از یک آسیب‌پذیری دائمی در گوشی‌های آیفون 4S تا X منتشر شد که دنیای تکنولوژی را در شوک فرو برد. اما پس از بررسی دقیق‌تر اکسپلویت checkm8 توسط کارشناسان امنیت، معلوم شد که این آسیب‌پذیری آنقدر که تصور می‌شد خطرناک نیست.

اکسپلویت checkm8 بوت رام آیفون و آیپد را هدف قرار می‌دهد و نه سیستم‌عامل iOS را. در نتیجه برای این که آیفون کاربران - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر تالش استان گیلان - توسط - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر تالش استان گیلان - این اکسپلویت آسیب - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر تالش استان گیلان - ببیند، تنها دو راه وجود دارد: یکی اتصال فیزیکی به کامپیوتر که در آن این اکسپلویت جاسازی شده است، دیگری هم به انتخاب خود کاربران.

اتصال فیزیکی به چه معناست؟

این نوع از آسیب‌پذیری‌ها که به نوع - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر تالش استان گیلان - تترد (Tethered) نیز معروف هستند تنها با اتصال فیزیکی - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر تالش استان گیلان - می‌توانند دستگاه کاربران را آلوده کنند. یعنی اینگونه نیست که دستگاه شما با رفتن به داخل وبسایت یا نصب بدافزار، آلوده شود. همچنین با هربار ریبوت کردن، آیفون به - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر تالش استان گیلان - تنهایی می‌تواند حفره امنیتی ایجاد شده را ببندد.

آیفون‌های 5C و قدیمی‌تر فاقد رمزنگاری امن هستند، در نتیجه اگر توسط این بدافزار آلوده شوید، رمز گوشی و دیگر اطلاعات شخصی شما در اختیار هکر‌ها قرار - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر تالش استان گیلان - خواهد گرفت. اما آیفون‌ها 5S و بالاتر از رمزنگاری امن استفاده می‌کنند و تحت تاثیر این حملات قرار نخواهند گرفت.

 

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر تالش استان گیلان

با این حال برای آسیب‌پذیر کردن آیفون یا آیپد، می‌باسیت گوشی کاربر توسط کابل به کامپیوتر متصل شود، سپس گوشی در حالت DFU قرار گیرد و سپس آلوده شود. در عین حال این روش ممکن است همیشه جواب ندهد.

نرم‌افزار‌های کی‌لاگر می‌توانند بعد از این که دستگاه هک شد، روی آیفون نصب شوند، اما مکانیزمی که اپل درون دستگاه‌هایش قرار داده باعث می‌شود با هربار ریبوت، این اکسپلویت نیز دوباره بسته شود.

مکانیزم مورد بحث اپل، بوت‌چین امن (Secure Bootchain) نام دارد. به زبان ساده یک سری مراحل امنیتی است که در هر گام، امنیت مرحله قبل و در بعضی مراحل امنیت گام بعدی را چک می‌کند تا همواره از امنیت گوشی مطمئن باشد. بوت‌چین امن نمی‌گذارد که نرم‌افزار‌ مخرب پس از ریبوت آیفون به کار خود ادامه دهد.

کاربران چه کاری می‌توانند انجام دهند؟

اگر بخواهیم خلاصه بگوییم، یا خود کاربران باید عمدا گوشی خود را در معرض این اکسپلویت قرار دهند یا این که نسبت به امنیت فیزیکی گوشی خود بی‌توجه باشند. اما اگر همچنان نگران هستید، شاید بهتر باشد که دیگر از گوشی‌های قدیمی‌تر از آیفون‌های 5S استفاده نکنید یا می‌توانید هر چند وقت یکبار گوشی خود را ریبوت کنید یا کلا به کامپیوتر‌های متفرقه متصل نشوید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone