🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر سنندج استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر سنندج استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  2. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  3. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  4. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  5. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33398.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

سرویس رزرو تاچ سی با تضمین ارسال خودرو از امروز شروع به فعالیت می‌کند

تاکسی آنلاین تاچ‌سی که مدعی داشتن رتبه سوم در بین تاکسی‌های آنلاین از نظر تعداد راننده و کاربر است، خبر از راه اندازی سیستم رزرو در اپلیکیشن خود می‌دهد و این سیستم را با تمامی سرویس‌های ...

تاکسی آنلاین تاچ‌سی که مدعی داشتن رتبه سوم در بین تاکسی‌های آنلاین از نظر تعداد راننده - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر سنندج استان کردستان - و کاربر است، خبر از راه اندازی - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر سنندج استان کردستان - سیستم رزرو در اپلیکیشن خود می‌دهد و این سیستم را با تمامی سرویس‌های رزرو تاکسی‌های آنلاین دنیا متمایز می‌داند - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر سنندج استان کردستان - چرا که - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر سنندج استان کردستان - در آن گارانتی - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر سنندج استان کردستان - ارسال خودرو به مسافر داده می‌شود.

دکتر «احسان صفار خراسانی»، رییس هیات مدیره تاچ سی در گفتگو با دیجیاتو از درخواست‌های خودرویی می‌گوید که در برخی ساعات خاص ارسال می‌شود که در آن ساعات تعداد اتومبیل کمتری در خیابان‌ها هست و یا اوج شلوغی سفرهاست. او می‌گوید به همین دلیل بوده که تیمشان تصمیم گرفته قابلیت رزرو را وارد سامانه کند - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر سنندج استان کردستان - و با قرار دادن ضمانت گارانتی ارسال خودرو، به این بخش ویژگی منحصر به فردی را اعطا - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر سنندج استان کردستان - کنند:

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر سنندج استان کردستان

«از امروز در سرویس تاچ سی گزینه رزرو اضافه شده و - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر سنندج استان کردستان - کاربران می‌توانند درخواست خودرویی را از نیم ساعت آینده تا چند روز آینده اعلام کنند و این درخواست در یک پروسه خاص به گردش در می‌آید و ارسال خودرو در ساعت مقرر برای کاربر از سوی ما تضمین می‌شود. تضمین بدین معناست که در صورت عدم ارسال خودرو و موجود شدن تاکسی در زمان مقرر، ما خودمان را جریمه کرده و سفری به ارزش 10 هزار تومان به مسافر به طور رایگان اهدا می‌کنیم.»

رییس هیات مدیره - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر سنندج استان کردستان - تاچ‌سی تاکید دارد که درخواست‌های رزرو در یک بخش بازارچه در اپلیکیشن نسخه راننده قرار می‌گیرند - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر سنندج استان کردستان - و چینش خاص آنها باعث می‌شود که رانندگان هم بتوانند از این سرویس بهره ببرند:

«رانندگان سرویس ما می‌توانند در حین سفر به یک مقصد، این بازارچه را نگاه کرده و سفرهای رزرو شده‌ای را ببینند که مبدا آنها در حقیقت مقصد سفر کنونی‌شان است و این موضوع می‌تواند از اتلاف وقت رانندگان بکاهد.»

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر سنندج استان کردستان

صفار تاکید دارد که مجموعه آنها قصد تغییر در فرهنگ استفاده از تاکسی‌های آنلاین را دارد و امنیت مسافر و کیفیت اپلیکیشن برایشان مهم است، او به اقداماتی چون گذاشتن سرویس تاچ‌سی چت در برنامه برای عدم تماس رانندگان و دستیابی آنها به - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر سنندج استان کردستان - شماره مسافرین، سیستم هوش مصنوعی ناظر بر سفر کاربران و تعبیه - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر سنندج استان کردستان - دکمه درخواست موارد امنیتی در نسخه راننده اشاره می‌کند و به دیجیاتو می‌گوید: «امیدواریم دیدگاه و فرهنگ کاربران - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر سنندج استان کردستان - تاکسی‌های آنلاین - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر سنندج استان کردستان - دگرگون شود و این سیستم‌ها به جایگاهی - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر سنندج استان کردستان - فراتر از جایگاه فعلی برسند.»

سرویس رزرو تاچ سی از امروز در شهر مشهد آغاز به کار کرده و احتمالا به زودی در سراسر شهرهایی که - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر سنندج استان کردستان - این سرویس در آن مشغول به کار است نیز راه اندازی شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone