🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر بهشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر بهشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خروطمی جاروبرقی را چند وقت یکبار باید تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن آن باید روزانه اقدام کنید که شی تیز آن را خراب نکند.
  2. سوال: استاتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: وظیفه‌ی برقرار کردن میدان الکتریکی درون موتور را دارد.
  3. سوال: چرا جاروبرقی در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: خرابی قطعات، خرابی موتور، برد، سیم برق و... باعث متوقف شدن کار جاروبرقی میگردد.
  4. سوال: چرا دکمه های روی جاروبرقی کار نمی کند؟
    پاسخ: خرابی برد،سیم برق، کلید ها و... داخل جاروبرقی میتواند باعث کارنکردن آن شود.
  5. سوال: آیا میتوان رطوبت یا مایعات را با جاروبرقی تمیز کرد؟
    پاسخ: نباید داخل جاروبرقی مایهات وارد شود زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25407.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

سناتور آمریکایی به دنبال ممنوعیت ذخیره‌سازی داده‌های کاربران آمریکایی در چین

«جاش هاولی» (Josh Hawley)، سناتور ایالت میسوری آمریکا می خواهد ذخیره شدن داده های کاربران یا کلیدهای رمزگذاری شده توسط کمپانی های آمریکایی را در چین ممنوع کند. وی همچنین قصد دارد شرکت های چینی ...

«جاش هاولی» (Josh - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر بهشهر استان مازندران - Hawley)، سناتور ایالت - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر بهشهر استان مازندران - میسوری آمریکا می خواهد ذخیره شدن داده های کاربران یا کلیدهای رمزگذاری شده توسط کمپانی های آمریکایی را در چین ممنوع کند. وی همچنین قصد دارد شرکت های چینی را از جمع آوری هرگونه اطلاعات بیشتری از کاربران آمریکایی فراتر از - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر بهشهر استان مازندران - نیازشان برای خدمات دهی، منع کند.

وی این طرح را به عنوان بخشی از قانون امنیت ملی و حفاظت - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر بهشهر استان مازندران - از داده های شخصی روز گذشته تسلیم مجلس این کشور کرد.

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر بهشهر استان مازندران

این تغییرات می توانند روی شرکت هایی مثل اپل و تیک تک تاثیر بگذارند. طبق قوانین چین، اپل - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر بهشهر استان مازندران - ذخیره سازی اطلاعات حساب آی کلود کاربران چینی را سال گذشته - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر بهشهر استان مازندران - میلادی در یک دیتاسنتر چینی شروع کرد. کمپانی کوپرتینویی مدعی شده کلیدهای رمزگذاری شده را در اختیار دارد ولی از نظر هاولی، این کار تهدیدی برای امنیت ملی آمریکاست.

هاولی و دیگر سناتورهای آمریکایی می ترسند مالک تیک تاک (کمپانی چینی ByteDance)، از داده های حساس کاربران سوءاستفاده کند؛ با اینکه قانون جدید احتمالاً جلوی چنین کاری را می گیرد ولی مشکلاتی جدی برای شرکت های فناوری، که به طور قانونی داده های کاربران را در چین ذخیره می کنند، به وجود - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر بهشهر استان مازندران - خواهد آورد و می تواند به خروج - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر بهشهر استان مازندران - آنها از این کشور منتهی شود.

در این طرح، از کشور روسیه نیز به عنوان «کشور نگران کننده» یاد شده و امکان دارد وزارت - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر بهشهر استان مازندران - خارجه آمریکا این قانون را برای کشورهای دیگری که تهدیدی برای حفاظت از داده ها و حریم خصوصی محسوب می شوند نیز اجرا کند.

این قانون در بحبوحه جنگ مالیاتی آمریکا و چین و تلاش های طرف آمریکایی برای رسیدن به یک توافق مطرح می شود. نمایندگان هر دو حزب جمهوری خواه و دموکرات به خاطر نقض حریم خصوصی، جانبداری سیاسی و رفتار انحصاری در حال - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر بهشهر استان مازندران - فشار آوردن به شرکت های فناوری آمریکایی - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر بهشهر استان مازندران - هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone