تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر نهاوند استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  2. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  3. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
  4. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27256.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

هشدار چین به شرکت های تکنولوژی در مورد تبعات پیروی از آمریکا

مقامات دولت چین به تعداد زیادی از شرکت های حوزه تکنولوژی در مورد عواقب خطرناک تبعیت از تحریم های آمریکا علیه کمپانی های چینی و به خصوص هواوی هشدار دادند. نیویورک تایمز با اعلام این ...

مقامات دولت چین به تعداد زیادی از شرکت های حوزه تکنولوژی در مورد عواقب خطرناک تبعیت از تحریم های آمریکا علیه کمپانی های چینی و به خصوص هواوی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر نهاوند استان همدان - هشدار دادند.

نیویورک تایمز با اعلام این خبر، آن را گام دیگری پس از تهیه لیست سیاه از شرکت های غیر قابل اعتماد توسط دولت چین می داند. هشدارها در قالب جلسات و نشست های مختلف طی هفته جاری داده شده است. در این - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر نهاوند استان همدان - جلسات اعضای کمیسیون توسعه ملی چین و دیگر اعضای وزارت تجارت، وزارت صنعت و فناوری اطلاعات به نیابت از دولت چین، و هیئتی از شرکت های بزرگ صادرکننده کالا به چین حضور داشتند.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر نهاوند استان همدان

البته اینکه چه شرکت هایی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر نهاوند استان همدان - این هشدار را دریافت کرده اند، هنوز مشخص نیست. با - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر نهاوند استان همدان - این - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر نهاوند استان همدان - حال افراد آگاه می گویند تعدادی از مهم ترین شرکت های فعال در صنایع نیمه هادی و غول های تکنولوژی مخاطب اصلی چینی ها بوده اند.

از جمله موارد مورد اعتراض چینی ها می توان به انتقال خطوط تولید به دیگر کشورها و تبعیت از آمریکا برای قطع همکاری با شرکت های خاص اشاره کرد. چینی ها همچنین از این شرکت ها می خواهند در برابر تلاش های دولت واشنگتن با چین همکاری کرده و علیه ترامپ - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر نهاوند استان همدان - متحد شوند، وگرنه عواقب سختی در انتظار - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر نهاوند استان همدان - آنها خواهد بود. البته شرکت های آمریکایی احتمالاً این عواقب سخت را راحت تر می - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر نهاوند استان همدان - پذیرند، چون دوست ندارند با قوانین سختگیرانه داخلی درگیر شوند.

گفتنیست حدود یک ماه قبل امضای فرمان اجرایی رئیس جمهور آمریکا باعث شد تا شرکت های آمریکایی از تجارت با شرکت های چینی منع گردند. هواوی بیشترین ضربه را از این تصمیم پذیرفت و شرکت های بزرگی مثل گوگل، آرم - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر نهاوند استان همدان - و مایکروسافت همکاری خود را با غول تکنولوژی چین قطع کردند. تمام این جنجال ها به افزایش تنش و جنگ تجاری بین واشنگتن و پکن بر می گردد اما اگر این دو کشور به توافقی برای - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر نهاوند استان همدان - ادامه تجارت با یکدیگر برسند، احتمالاً مشکلات هواوی هم رفع خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone