🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر مرند زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر مرند زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  3. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  4. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  5. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37428.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

انتشار تصاویری از پتنت موبایل تاشوی هواوی که احتمالاً امسال عرضه می شود

طی ماه اکتبر سال گذشته میلادی، ریچارد یو، مدیرعامل هواوی اعلام کرد این کمپانی یک موبایل تاشو در دست توسعه دارد که ممکن است در سال 2018 عرضه شود. حالا مشخص شده که زمان بندی ...

طی ماه اکتبر سال گذشته میلادی، ریچارد یو، مدیرعامل هواوی اعلام کرد این کمپانی یک موبایل تاشو در دست توسعه دارد که ممکن است در سال 2018 عرضه شود. حالا مشخص شده که زمان بندی - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر مرند زنجان استان زنجان - اعلام این خبر بسیار مهم بوده، زیرا یک ماه قبل از صحبت های یو، هواوی پتنت مربوط به این موبایل را - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر مرند زنجان استان زنجان - در اختیار سازمان جهانی مالکیت معنوی قرار داده است.

این سازمان، - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر مرند زنجان استان زنجان - اخیراً پتنت هواوی را منتشر کرده که تصاویری از آنچه چینی ها در ذهن دارند را شامل می شود. در حالت غیر تا شده، دیوایس تاشو هواوی در واقع یک تبلت است که از وسط تا می شود و به یک اسمارت فون تغییر شکل می دهد.

مدیرعامل هواوی در ماه اکتبر اشاره کرد که فاصله ای اندک میان دو نمایشگر این دستگاه در حالت تبلت وجود دارد و لازم است که برای از بین بردن این فاصله تلاش شود. از آن جایی که این پتنت پیش از سخنان یو ثبت شده بود، فعلاً باید فرض را بر این گذاشت که مکانیزم به نمایش درآمده در آن کمکی به حل مشکل نکرده است.

گفتنی است که غیر از هواوی، سایر تولیدکنندگان بزرگ موبایل هم ظاهراً مشغول توسعه چنین دیوایسی هستند. گذشته از سامسونگ که به صورت عمومی - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر مرند زنجان استان زنجان - درباره موبایل Galaxy - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر مرند زنجان استان زنجان - X صحبت کرده، گفته می شود اپل هم آیفونی تاشو تا سال 2020 معرفی می کند و مایکروسافت هم - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر مرند زنجان استان زنجان - پتنتی برای یک دیوایس مشابه - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر مرند زنجان استان زنجان - با نام رمز «آندرومدا» ثبت کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone