تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  2. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
  3. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  4. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
  5. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33014.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

ذخیره نوتیفیکیشن‌ ها با اپ Notisave؛ پیام ها را آسان مدیریت کنید

هنوز یک ثانیه از وصل شدن‌تان به اینترنت نگذشته که نوتیفیکیشن‌ها مثل سیلاب به صفحه سرازیر می‌شوند؛ واتس‌اپ، اینستاگرام، توییتر، جیمیل، یادآورهای کاری و حتی پوش‌نوتیفیکیشن‌هایی که از اپلیکیشن‌های مختلف از راه رسیده‌اند. حالا این‌ها ...

هنوز یک ثانیه از وصل شدن‌تان به اینترنت نگذشته که نوتیفیکیشن‌ها مثل سیلاب - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - به صفحه سرازیر می‌شوند؛ واتس‌اپ، اینستاگرام، توییتر، - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - جیمیل، یادآورهای کاری و حتی پوش‌نوتیفیکیشن‌هایی که از اپلیکیشن‌های مختلف - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - از راه رسیده‌اند.

حالا این‌ها را کنار پیامک‌ها و تماس‌هایی بگذارید که هنوز پاسخ‌شان را نداده‌اید. مطمئنا این هجوم ناگهانی نوتیفیکیشن‌ها هر کسی را کلافه‌ می‌کند. اما چاره چیست؟ شاید چیزی که بتواند این نوتیفیکیشن‌ها را برایتان «مدیریت» کند.

Notisave که برای اندروید منتشر شده، یک اپلیکیشن چند منظوره است. هم برای ذخیره نوتیفیکیشن‌ها طراحی شده تا موارد مهم را - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - از بین بی‌اهمیت‌ها بیرون بکشد، و هم امکان دسته‌بندی و - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - مدیریت نوتیفیکیشن‌ها را به شما می‌دهد.

تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

Notisave بعد از نصب، دسترسی خواندن نوتیفیکیشن‌های اپ‌ها را از شما می‌خواهد و اجازه این که همیشه - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - در پس‌زمینه حضور داشته باشد. با دادن این دسترسی، اپلیکیشن شروع به جمع‌آوری نوتیفیکیشن‌ها می‌کند، البته خیلی بهتر و منظم‌تر از چیزی که در خود اندروید - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - می‌بینید.

مزیت بزرگ Notisave گروه‌بندی و اولویت دادن به نوتیفیکیشن‌هاست. به عنوان مثال، تمام نوتیفیکیشن‌های مربوط به شبکه‌های اجتماعی (فیسبوک، اینستاگرام، توییتر، پینترست و ...) را در یک تب مجزا نگه می‌دارد و نوتیفیکیشن‌ پیام‌رسان‌ها - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - را به تب دیگر می‌فرستد. - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - در مورد سایر اپ‌ها هم همینطور.

به لطف گزینه Edit Group، می‌توانید گروه‌بندی خاص خودتان را برای اپ‌ها داشته باشید و بهتر به آن‌ها رسیدگی کنید. - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - نکته عالی اینجاست که هر دسته‌بندی تنظیمات خاص خودش را دارد و می‌شود اپ‌های به‌خصوصی - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - را برای هر کدام تعریف کرد. مثلا اگر دو سیم‌کارت و دو - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - حساب واتس‌اپ مجزا استفاده می‌کنید، می‌توانید یک گروه «فقط» برای مدیریت نوتیفیکیشن‌های واتس‌اپ بسازید.

کسانی که دوست دارند - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - پیام‌های دریافتی را بخوانند اما به اصطلاح Seen نکنند هم مطمئنا از Notisave لذت می‌برند چرا که اپلیکیشن تمام پیام‌های دریافتی - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - واتس‌اپ و تلگرام و امثالهم را به طور تمام و کمال ذخیره می‌کند.

تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

بنابراین می‌توانید پیام‌های دریافتی‌تان را - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - کامل بخوانید و حتی در این شرایط از آن‌ها خروجی متنی هم بگیرید، بدون آنکه حتی در اپلیکیشن آن‌ها را Seen کرده‌ باشید. البته می‌دانیم که از نظر اخلاقی - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - کار درستی نیست، اما به هر حال می‌تواند کاربردهای خاص خودش را هم داشته باشد!

اپلیکیشنی که به نوتیفیکیشن‌سنتر موبایل شما تبدیل می‌شود، محل ذخیره اطلاعات حساس هم هست. برای همین Notisave به شما امکانی داده که برای ورود به اپ پین کد در نظر بگیرید یا با شناسایی اثر انگشت واردش شوید. اینطور خیال‌تان بابت - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - لو رفتن نوتیفیکیشن‌های خصوصی - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - راحت می‌شود و می‌توانید محتوایشان را از چشم افراد دور و برتان - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - پنهان کنید.

Notisave برای اندروید - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - طراحی شده و از نسخه 5.0 به بالای این سیستم عامل را پشتیبانی می‌کند و می‌تواند جایگزین خوبی برای سیستم مدیریت نوتیفیکیشن‌ ناکارآمد اندروید‌های قدیمی باشد. هر چند که در مقایسه با سیستم مدیریت نوتیفیکیشن اندروید 9.0 پای هم از جهاتی بهتر ظاهر می‌شود. این اپلیکیشن را می‌توانید به رایگان از گوگل‌پلی دریافت کنید.

تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

Notisave

سازنده: .TENQUBE - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 4.7 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone