🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر لارستان استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر لارستان استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: ما بیش از صد هزار مشترک فعال داریم که بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی می شود و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: آیا خدمات یا تعمیرات شما گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  3. سوال: نقش و کاربرد تایمر فر چه می باشد؟
    پاسخ: تایمر وظیفه تعیین مدت زمان و ایجاد هماهنگی میان قطعات مختلف در فر را دارد.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تکنسین های ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: علت صدای زیاد اجاق گاز و فر چه باشد؟
    پاسخ: از عوامل این مشکل می توان به خرابی موتور گردان و سر و صدای آن،مشکل ترکیب هوا و گاز که باعث صداهای وز وز می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26459.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

شایعه عرضه گوشی با دوربین 108 مگاپیکسلی و زوم اپتیکال 10x در آینده نزدیک

طبق شایعات منتشر شده احتمالاً سال آینده یک گوشی با سنسور 108 مگاپیکسلی و با زوم 10x اپتیکال خواهیم دید. هنوز معلوم نشده کدام یک از سازندگان تلفن هوشمند این محصول را می سازد. کاربر ...

طبق شایعات منتشر شده احتمالاً سال آینده یک گوشی با سنسور 108 مگاپیکسلی و با زوم 10x اپتیکال خواهیم دید. هنوز معلوم نشده کدام یک از سازندگان تلفن هوشمند این محصول را می سازد.

کاربر Ice Universe که سابقه ای طولانی در افشا کردن اطلاعات مؤثق از سازندگان دارد، شایعه تولید این گوشی را منتشر کرده است. او در توییت خود تصویری از یک گوشی که شباهت زیادی به گلکسی نوت 10 دارد را هم قرار داده.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر لارستان استان فارس
آیا سامسونگ در حال ساخت گوشی با سنسور 108 مگاپیکسلی است؟

در همین رابطه مؤسسه اعتباری «Credit Suisse» هم گزارش جالبی را مارس 2019 (اسفند) منتشر کرده بود که خبر از عرضه گوشی با سنسور 65 - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر لارستان استان فارس - مگاپیکسلی در نیمسال دوم 2019 و گوشی دیگری با سنسور 108 مگاپیکسلی در سال 2020 می داد. شایعه عرضه گوشی 65 مگاپیکسلی تقریباً درست از آب در آمد.

می گوییم تقریباً چون سامسونگ اردیبهشت گذشته از تولید سنسور 64 مگاپیکسلی برای محصولاتش خبر داد و به فاصله کوتاهی بعد از آن Realme از تولید یک گوشی هوشمند با سنسور 64 مگاپیکسلی سامسونگ پرده برداشت. یکی از مدیران ارشد کوالکام هم پیش بینی کرده بود سال 2019 - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر لارستان استان فارس - گوشی ها به سنسورهای 64 و 100 مگاپیکسلی مجهز خواهند شد.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر لارستان استان فارس
سنسور 64 مگاپیکسلی ساخت سامسونگ

کدام یک از سازندگان تلفن همراه دست به تولید محصول با این سنسور دیوانه وار خواهند زد؟ هنوز پاسخ قاطعی برای این - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر لارستان استان فارس - سؤال - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر لارستان استان فارس - یافت نشده - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر لارستان استان فارس - ولی می توان حدس هایی زد. سنسور 64 مگاپیکسلی که - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر لارستان استان فارس - چند خط بالاتر از آن - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر لارستان استان فارس - نام بردیم ساخت سامسونگ است.

سامسونگ خبر از عرضه تلفن همراه با بزرگنمایی اپتیکال 5x داده بود. بنابراین گمان می رود سامسونگ در حال ساخت یک تلفن هوشمند با این سنسور باشد. البته ظاهراً سونی هم قصد دارد در - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر لارستان استان فارس - آینده نزدیک - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر لارستان استان فارس - از سنسور 64 مگاپیکسلی خود رونمایی کند.

هنوز هیچ کدام از سازندگان به طور رسمی کار روی تولید سنسورهای 100 مگاپیکسلی یا بیشتر را اعلام نکرده اند. همچنین هنوز خبری از پریسکوپ با بزرگنمایی 10x نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone