🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر ماسال استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر ماسال استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه صورت هزینه تعمیرات یا خدمات را میتوانم پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  2. سوال: آیا استفاده از پکیج در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است رسوب گیری و سرویس به موقع انجام شود.
  3. سوال: نقش مبدل حرارتی در پکیج چیست؟
    پاسخ: مبدل حرارتی از چندین ردیف لوله مسی تشکیل شده است که به صورت افقی در بالای مشعل قرار گرفته و آب از آن عبور می کند و گرمای تولید شده را جذب می نماید.
  4. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: قطعه ترموستات حد چه نقشی در پکیج دارد؟
    پاسخ: وظیفه دارد دمای مبدل اصلی را به طو مداوم کنترل کند، تا اگر دما بیشتر از ۹۵ درجه شد کل پکیج خاموش شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26464.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

مجلس آمریکا به دنبال ممنوعیت ارائه خدمات مالی توسط غول های تکنولوژی

طرحی در مجلس نمایندگان آمریکا در دست بررسی است که به موجب آن از تبدیل شدن شرکت های فناوری بزرگ به مؤسسات مالی و صدور رمزارز توسط آن ها جلوگیری می کند. این خبر بدی ...

طرحی در مجلس نمایندگان آمریکا در دست بررسی است که به موجب آن از تبدیل شدن شرکت های فناوری بزرگ به مؤسسات مالی و صدور رمزارز توسط آن ها جلوگیری می کند. این خبر بدی برای فیسبوک و لیبرا خواهد بود.

به گزارش رویترز، پیش نویس این طرح توسط اکثریت حزب دموکرات مجلس نمایندگان ایالات متحده - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر ماسال استان گیلان - آمریکا که «کمیته خدمات مالی - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر ماسال استان گیلان - مجلس نمایندگان» را رهبری می کنند، ارائه شده است.

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر ماسال استان گیلان

این طرح بعد از آنکه تعداد زیادی از نمایندگان کنگره آمریکا خواستار توقف پروژه رمزارز فیسبوک «لیبرا» شدند، به مجلس پیشنهاد داده شده است. در صورت تصویب طرح مورد بحث، جریمه ای 1 میلیون دلاری در - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر ماسال استان گیلان - روز برای شرکت هایی که از آن سرپیچی کنند - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر ماسال استان گیلان - به بار خواهد آورد. طرح - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر ماسال استان گیلان - ذکر شده شرکت های فناوری بزرگ با درآمد سالانه 25 میلیارد دلار را هدف گرفته است.

این طرح به احتمال زیاد واکنش منفی اعضای حزب جمهوری خواه مجلس آمریکا را که خواهان ایده های جدید هستند در پی خواهد داشت و به احتمال قوی از مجلس سفلا رأی کافی نخواهد آورد. حتی اگر - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر ماسال استان گیلان - این طرح در مجلس هم تصویب شود برای تبدیل شدن به قانون باید توسط سنا تأیید شود که کار بسیار سختی خواهد بود.

فیسبوک پس از معرفی این رمزارز، قرار است - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر ماسال استان گیلان - کیف پول اختصاصی خود به نام کالیبرا در سال 2020 رونمایی کند. این شرکت همراه با 28 شرکت دیگر از جمله مسترکارت، پی‌پل و اوبر «اتحادیه لیبرا» (Libra Association) را تشکیل دادند.

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر ماسال استان گیلان

«دونالد ترامپ» رییس جمهور آمریکا هفته گذشته از لیبرا و رمزارزهای دیگر انتقاد نموده و - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر ماسال استان گیلان - از کمپانی ها خواست تا اگر قصد تبدیل شدن به بانک را دارند به دنبال کسب پروانه بانکی بوده و از قوانین آمریکا و جهان در این زمینه پیروی کنند.

ترامپ این سخنان را بعد از حرف های «ژروم پاول» رییس بانک مرکزی آمریکا به زبان آورد - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر ماسال استان گیلان - که خطاب به قانونگذاران گفته بود پروژه لیبرا تا زمانی که فیسبوک مشکلات مربوط به حریم - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر ماسال استان گیلان - شخصی، - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر ماسال استان گیلان - پولشویی و حفاظت از کاربران را حل نکند، راه به جایی نخواهد برد.

در هر - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر ماسال استان گیلان - صورت این طرح برای شرکت های فناوری بزرگ که قصد تبدیل شدن به مؤسسات مالی را دارند تهدیدی جدی خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone