🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر سیاهکل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر سیاهکل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا در صورتی که فر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، ولی بهتر است این اقدام را انجام ندهید چون هیچ دلیل منطقی برای این کار وجود ندارد و ممکن است در دراز مدت باعث آسیب شود.
  2. سوال: محفظه مخلوط کن هوا در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: وظیفه ای این بخش مخلوط کردن هوای بیرون و گاز ورودی است که باید به یک میزان خاص باشد و کمتر یا بیشتر نشود.
  3. سوال: نقش و کاربرد فن کانوکشن در فر چیست؟
    پاسخ: کانوکشن یکنواخت کننده دما در فر است و باعث می شود دما به صورت یکنواخت در همه بخش ها پخش شود.
  4. سوال: میکروسوئیچ در اجاق گاز چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: میکروسوئیچ برای ایجاد جرقه در فندک تعبیه شده است.
  5. سوال: چرا فر من به دمای تنظیم شده نمی رسد؟
    پاسخ: مشکل تنظیم نشدن دما میتواند دلایل مختلفی از جمله خرابی اشتعال گاز،سنسور دما،عنصر گرمایش و ... داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26462.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

نگرانی خزانه داری آمریکا درباره احتمال استفاده تروریستی از رمزارز لیبرا

از نظر دولت آمریکا رمزارزها از جمله «لیبرا» که چند وقت پیش توسط فیسبوک معرفی شد، تهدید امنیتی ملی به شمار می روند. روز گذشته «استیو منوچین» طی یک نشست خبری اعلام کرد خزانه داری ...

از نظر دولت آمریکا رمزارزها از جمله «لیبرا» که چند وقت پیش توسط فیسبوک معرفی شد، تهدید امنیتی ملی به شمار می روند. روز گذشته «استیو منوچین» طی یک نشست خبری اعلام کرد خزانه داری آمریکا نگرانی های بسیار جدی درباره نحوه استفاده از این رمزارز دارد. به باور آن ها، احتمال استفاده از لیبرا توسط تروریست ها، پول شویان و دیگر افراد مجرم بسیار بالاست.

مقامات آمریکایی به هیچ عنوان نسبت به لیبرا خوش بین نیستند

با وجود اینکه نگرانی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر سیاهکل استان گیلان - های یاد شده تعجب برانگیز نیستند، موضع آمریکا در مقابل رمزارزها را بهتر روشن می کنند. از نظر او، آمریکا سردمدار نهادهایی است که برای ارائه کنندگان رمزارزها قانون وضع می کند. این کشور همچنین شاهد سوء استفاده از رمزارزها در زمینه هایی چون جرایم اینترنتی، فرار مالیاتی، اخاذی و غیره بوده است. با این - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر سیاهکل استان گیلان - حال، «منوچین» اعلام کرد: «ایالات متحده از نوآوری ها و تکنولوژی هایی که منجر به افزایش بهره وری سیستم های مالی و در دسترس قرار گرفتن آن ها - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر سیاهکل استان گیلان - می شوند پشتیبانی می کند، به شرطی که مسئولیت پذیر باشند.»

او اضافه کرد: «با توجه به لیبرا و دیگر رمزارزهای در دست توسعه، سالم نگه داشتن سیستم مالی آمریکا و محافظت از آن در برابر سوء استفاده برایمان از اهمیت بسیاری برخوردار است.» به گفته او فیسبوک یا هر شرکت دیگری که - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر سیاهکل استان گیلان - قصد ارائه رمزارزها را داشته باشد، باید ملزومات امنیتی مشابه تمام موسسات - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر سیاهکل استان گیلان - مالی سنتی را رعایت کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر سیاهکل استان گیلان

البته هیچ کدام از این صحبت ها نباید باعث تعجب فیسبوک شود. با اینکه آن ها احتمالا تمهیداتی را برای پیروی از این قوانین اندیشیده - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر سیاهکل استان گیلان - اند، مقامات آمریکایی به هیچ عنوان نسبت به لیبرا خوش بین نیستند. برخی از آن ها از فیسبوک خواسته اند توسعه لیبرا را به کلی متوقف کند، در حالی که عده ای دیگر می خواهند از ورود شرکت های بزرگ تکنولوژی به حوزه - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر سیاهکل استان گیلان - خدمات - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر سیاهکل استان گیلان - مالی جلوگیری کنند.

این شرکت امروز قرار است در مجلس سنای آمریکا سوگند یاد کند، و قبلا گفته عرضه لیبرا تنها در - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر سیاهکل استان گیلان - صورتی رخ - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر سیاهکل استان گیلان - خواهد داد که تمام نگرانی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر سیاهکل استان گیلان - های امنیتی پیرامون آن برطرف شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone