🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر شهرضا استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر شهرضا استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: بله، تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند و جای هیچ نگرانی در این مورد وجود ندارد.
  2. سوال: بوی گاز در آشپزخانه من به چه دلیل است؟
    پاسخ: خرابی در اتصالات و قطعات مختلف در اجاق گاز و فر می تواند باعث نشتی گاز در منزل شما شود.
  3. سوال: میکروسوئیچ در اجاق گاز چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: میکروسوئیچ برای ایجاد جرقه در فندک تعبیه شده است.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر اجاق گاز من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات اجاق گاز و فر هستند.
  5. سوال: وظیفه شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم و شیر ها در اجاق گاز و فر برای تنظیم دمای فر یا تنظیم شعله های فر و اجاق گاز مورد استفاده قرار می گیرند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26460.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

ایسوس ROG Phone II را به چیپست اسنپدراگون 855 پلاس مجهز می‌کند

جدیدترین نسل گوشی گیمینگ ایسوس یعنی ROG Phone II اولین اسمارت‌فونی خواهد بود که با چیپست جدید اسنپدراگون 855 پلاس کوالکام عرضه می‌شود. این چیپست جدید که دیروز توسط کوالکام معرفی شد، از جهات بسیاری ...

جدیدترین نسل گوشی گیمینگ ایسوس یعنی ROG Phone II اولین اسمارت‌فونی خواهد بود که با چیپست جدید اسنپدراگون 855 پلاس کوالکام عرضه می‌شود.

این چیپست جدید که دیروز توسط کوالکام معرفی شد، از جهات بسیاری مشابه چیپست پرچمدار - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر شهرضا استان اصفهان - قبلی این شرکت یعنی اسنپدراگون 855 است اما کلاک بالاتری دارد و CPU آن به جای فرکانس 2.84 گیگاهرتز در فرکانس 2.96 گیگاهرتز کار می‌کند. همین مساله هم باعث می‌شود عملکرد سی‌پی‌یو 4.2 درصد بهبود پیدا کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر شهرضا استان اصفهان

علاوه بر این پردازنده گرافیکی Adreno 640 که در اسنپدراگون 855 پلاس به کار رفته نیز کلاک بالاتری داشته و به همین خاطر عملکرد را 15 درصد نسبت به اسنپدراگون 855 استاندارد بهبود می‌بخشد. به این ترتیب در پردازش‌های گرافیکی شاهد اجرای روان‌تر و لگ کمتری خواهیم بود. به گفته نایب رئیس بخش مدیریت محصول کوالکام، اسنپدراگون 855 با بهبود عملکرد CPU و GPU فراتر - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر شهرضا استان اصفهان - از انتظارات گیمرها ظاهر خواهد - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر شهرضا استان اصفهان - شد.

ایسوس سال گذشته هم اولین شرکتی بود که ROG Phone را با نسخه بهبود یافته اسنپدراگون 845 عرضه کرد. کوالکام گفته که تا چند هفته دیگر محصولاتی که از اسنپدراگون 855 پلاس استفاده می‌کنند مشخص می‌شود اما با توجه به اینکه زمان زیادی تا معرفی گوشی گلکسی نوت 10 سامسونگ باقی نمانده، احتمالا پرچمدار جدید این شرکت به 855 پلاس مجهز خواهد بود.

در حالی که تاریخ معرفی رسمی این گوشی برای 1 مرداد (23 جولای) برنامه ریزی شده، با انتشار عکس‌های زنده‌ای از این گوشی مشخصات پنل جلویی آن تا حدودی مشخص شده است. در واقع - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر شهرضا استان اصفهان - طراحی این پنل مشابه ROG Phone بوده و یک اسپیکر استریو، نمایشگری با نرخ بروزرسانی 120 هرتز به همراه یک دوربین سلفی در قسمت بالای سمت راست نمایشگر برای آن در - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر شهرضا استان اصفهان - نظر گرفته شده است.

هنوز رزولوشن نمایشگر مشخص نیست اما یکی از عکس‌ها نشان می‌دهد که کاربر امکان کاهش نرخ بروزرسانی نمایشگر را به 90 یا 60 هرتز خواهد داشت. احتمالا تا هفته دیگر که این گوشی گیمینگ به صورت رسمی معرفی شود، اطلاعات بیشتری هم از آن منتشر خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone