🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کردکوی استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کردکوی استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد اجاق گاز و فر من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: نقش ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل حساسیت بالا به جریان گاز دارد در مواقعی که دستگاه شما نشت گاز داشته باشد وارد عمل شده و جریان گاز را قطع می کند.
  3. سوال: مخلوط کن هوا و گاز در اجاق گاز و فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: وظیفه ای این بخش مخلوط کردن هوای بیرون و گاز ورودی است که باید به یک میزان خاص باشد و کمتر یا بیشتر نشود.
  4. سوال: فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک چگونه عمل می کنند؟
    پاسخ: فندک های اتومات به صورت یکسره هنگام فشردن ولوم های گاز عمل می کنند ولی فندک های غیر اتومات در هنگام فشردن ولم گاز باید دکمه فندک را نیز بفشارید.
  5. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: یکی از اجزای اجاق گاز است که به کمک آن جرقه ایجاد و شعله روشن می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26461.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

کشف یک موشک هوا به هوا و تعداد زیادی سلاح در قرارگاه نئونازی های ایتالیا

گروهی از نئونازی ها تعدادی از افراد خود را برای مبارزه در کنار جدایی طلبان منطقه «Donbass» اوکراین به این ناحیه فرستاده بودند. حالا به نظر می رسد پس از اتمام ماجراجویی های این گروه ...

گروهی از نئونازی ها تعدادی از افراد خود را برای مبارزه در کنار جدایی طلبان منطقه «Donbass» اوکراین به این ناحیه فرستاده بودند. حالا به نظر می رسد پس از اتمام ماجراجویی های این گروه و بازگشتشان به ایتالیا، سلاح هایی را به خانه برگردانده اند که عجیب ترینشان یک موشک هوا به هوا است که به شکل نامعلومی از - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کردکوی استان گلستان - قطر به آن جا منتقل شده.

کشف این موشک درجریان مجموعه ای از حملات نیروهای پلیس ویژه - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کردکوی استان گلستان - ایتالیا به اهداف این چنینی رخ داده است. این حملات بخشی از تحقیقات در حال انجام درباره جناح سیاسی «Forza Nuova» ایتالیا و گروه های شورشی افراطی است که در منطقه Donbass جنگیده بودند.

موشک ساخت فرانسه است و به نیروی هوایی قطر فروخته شده بود

حملات دیگر نیز به کشف پروپاگاندای پرو نازی و پرو فاشیست به همراه تعداد زیادی چاقو و سلاح غیر قانونی دیگر مانند پنجه بوکس، یک چوب بیس بال که عبارت «رهبر موسلینی» روی آن حک شده بود و عکس هایی از این رهبر فاشیست ایتالیایی - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کردکوی استان گلستان - در جنگ جهانی دوم منجر شد. این گروه ها پس از اظهارات پرو فاشیستی رهبر حزب - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کردکوی استان گلستان - فورزا نووا، طبق قوانین ضد فاشیستی - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کردکوی استان گلستان - ایتالیا تحت بازرسی بودند. با حمله روز گذشته پلیس ایتالیا - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کردکوی استان گلستان - به منطقه ای در جنوب میلان - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کردکوی استان گلستان - به قرارگاه نئونازی ها، مجموعه ای از سلاح های مدرن اتوماتیک از جمله 9 مسلسل، هفت - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کردکوی استان گلستان - سلاح کمری، صداخفه کن، سرنیزه و دیگر سلاح های نظامی کشف شد.

تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کردکوی استان گلستان

اما گل سر سبد این سلاح ها یک موشک بود. موشک Matra Super 530 F که یک - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کردکوی استان گلستان - موشک هوا به هوا با برد کم تا متوسط محسوب می شود و برای مسلح کردن جت های میراژ 2000 قطری به این کشور فروخته شده بود. این موشک که درون بسته بندی قرار داشت در وضعیت آماده به کار به سر - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کردکوی استان گلستان - می برد؛ با این حال گفته شده دارای کلاهک انفجاری نبود.

اینکه چطور یک موشک ساخت فرانسه که به قطر فروخته شده بود سر - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کردکوی استان گلستان - از قرارگاه گروهی نئو فاشیست در ایتالیا در - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کردکوی استان گلستان - آورده مشخص نیست. اما یکی از افراد بازداشت شده در این حمله به نام - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کردکوی استان گلستان - «Fabio Del Bargiolio» سال 2001 به عنوان نامزد حزب فورزا نووا در انتخابات مجلس سنای ایتالیا شرکت کرده بود، - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کردکوی استان گلستان - قبلا به عنوان بازرس در گمرک مشغول به کار بوده است. به - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر کردکوی استان گلستان - گفته پلیس او قصد داشته موشک را به قیمت حدودا 530 هزار دلار به یک مقام دولتی خارجی بفروشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone